abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52178942
Ik zal mijn TT eerst eens verduidelijken met een paint ( ).

Goed. Situatie in tekstvorm:
Ik rij achter een rijtje auto's aan en er wordt uiteindelijk afgeremd totdat we allemaal zo'n 70 á 80 km/u reden. Achter mij reed verder helemaal niemand, maar toch zie ik in de spiegel een auto rechts blijven rijden, richting de vrachtwagens. Uiteindelijk zit mevrouw naast mij (het is verboden rechts in te halen, tenzij er file is, maar 70 á 80 km/u rijden noem ik géén file!) en ik vraag me al af wat ze van plan is..

Ineens gaat haar knipperlicht aan, terwijl er toch echt geen plek voor een auto is tussen mij en mijn voorganger, of ze moet willen bumperkleven bij de persoon voor mij. Mevrouw gaat gewoon naar links zonder te kijken en raakt bijna mijn zijkant (ze gaat er dus gewoon vanuit dat als men haar knipperlicht ziet ze gewoon aan de kant gaan. Ja doei.). Ik weiger om af te remmen en ga dus een stukje mee naar links totdat ze eindelijk kijkt. Ze schrikt, gaat gauw naar rechts en toetert flink en kijkt me boos aan.

Voor me gaat het weer wat sneller dus ik geef gas bij en steek mijn middelvinger naar haar op.

Wat vinden jullie? Ben ik fout? Is zij fout?

Overigens zag ik later in mijn spiegel dat ze bijna exact hetzelfde deed bij iemand anders. Ze wilde iemand inhalen en gooide hem dus gewoon voor een auto snel die stukken sneller reed dan haar en dus moest remmen, terwijl zij best even 5 seconden kon wachten om in te halen, want zó druk op de weg was het niet.

Mijn klacht dus. Sommige vrouwen (tja, sorry, het zijn ze meestal wel) die niet kunnen rijden . En dan ook nog boos worden op de ander, terwijl zij naar mijn inziens fout was.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:48:07 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52178998
JIj moet altijd voldoende ruimte laten om verkeer te laten invoegen. Zij mag niet invoegen als er geen ruimte is. Leven en laten leven.
pi_52179003
Jij bent fout, duidelijk.
pi_52179004
Volgende keer zorgen dat je in een oude outo rijdt die een deukje mag hebben en dat viswijf gewoon terug op de rechterrijstrook duwen.

Wat denken ze wel allemaal
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52179022
Verkeersdelnemers in een CRX zijn per definitie fout

Zo, nu ff lezen
pi_52179042
Herkenbaar. Heb er ervaring mee. Bijvoorbeeld bij een afrit. Als de afrit nadert, ga ik dicht op m'n voorganger rijden (uiteraard met de nodige veiligheid (dus niet met te hoge snelheid)), want of het toeval is weet ik niet, maar bijna altijd zie je ze op het laatste moment nog (voor je) naar rechts schieten/voordringen...
Ehm... ok
pi_52179044
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef Kreator het volgende:
JIj moet altijd voldoende ruimte laten om verkeer te laten invoegen. Zij mag niet invoegen als er geen ruimte is. Leven en laten leven.
Zij mag ook niet rechts inhalen, dus vond ik het ook niet nodig om iemand te laten invoegen.
Dat noem ik voorkruipen .
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:51:12 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179106
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:49 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Zij mag ook niet rechts inhalen, dus vond ik het ook niet nodig om iemand te laten invoegen.
Dat noem ik voorkruipen .
...en jij mag niet onnodig links rijden als er rechts voldoende ruimte is. Ik heb zowel een schurfthekel aan rechts-inhalerts, als aan een file auto's aan de linkerkant die een vrachtwagen inhalen terwijl er aan de rechterkant geen asfalt wordt benut.

-edit- en dan vooral de mongolen die dus tussen 2 vrachtwagens waar een km tussenzit gewoon 95 op de linkerbaan blijven tuffen, 'omdat er toch weer een vrachtwagen aankomt en dan kom je er niet meer tussen'
pi_52179171
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

...en jij mag niet onnodig links rijden als er rechts voldoende ruimte is. Ik heb zowel een schurfthekel aan rechts-inhalerts, als aan een file auto's aan de linkerkant die een vrachtwagen inhalen terwijl er aan de rechterkant geen asfalt wordt benut.
Jij hebt duidelijk geen ervaring op de weg, zoals je dat nu hier neerzet. Als je een hele lang rij auto's hebt links en je zit daar ook in, is het voor jezelf niet verstandig naar (de lege ruimte) rechts te gaan, want ze vullen je plekje op en je kan 10 minuten achter een vrachtwagen gaan rijden, omdat je dus niet naar links kan...
Ehm... ok
pi_52179192
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Aan de rechterkant kan je niet doorrijden, omdat er vrachtwagens voor je rijden. De linkerkant ging de vrachtwagens voorbij al dan niet zo supersnel vanwege de voorste auto. Zodra die weg was ging het al stukken sneller zoals ik in de tekstvorm ook al zei .

Ik ga echt niet rechts blijven rijden, als links sneller gaat.

Sowieso, als jij rechts gaat rijden móet je heel lang rechts rijden omdat iedereen JOU én de vrachtwagens gaat inhalen en daar kom je dus niet tussen aangezien er een snelheidsverschil is. Als jij je er tussen gaat proppen moeten de mensen achter jou remmen. En dát is ook irritant.
pi_52179257
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Verkeersdelnemers in een CRX zijn per definitie fout

Zo, nu ff lezen
Arrogantie ten top. Ik vind jouw Visa ook geen reet aan. Heb je mij daar ooit iets over horen zeggen tot aan nu? Flikker op .
pi_52179277
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Arrogantie ten top. Ik vind jouw Visa ook geen reet aan. Heb je mij daar ooit iets over horen zeggen tot aan nu? Flikker op .

T was een grapje schat
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:57:37 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179297
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef Frumzel het volgende:
Jij hebt duidelijk geen ervaring op de weg,
En jij hebt een rottende penis, zoals ik je nu inschat.

...ik zeg: ik heb er een hekel aan. Ik zeg niet: Ik doe het zo.

Ik heb ongeveer 500.000km gereden.

Groetjes,

Krea.
pi_52179305
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

T was een grapje schat
Hahahaha .
pi_52179349
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

En jij hebt een rottende penis, zoals ik je nu inschat.

...ik zeg: ik heb er een hekel aan. Ik zeg niet: Ik doe het zo.

Ik heb ongeveer 500.000km gereden.

Groetjes,

Krea.
patser
Ehm... ok
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:00:15 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179373
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef ijsmeis het volgende:

Als jij je er tussen gaat proppen moeten de mensen achter jou remmen. En dát is ook irritant.
...als jij genoeg ruimte laat om te kunnen remmen in geval van nood, moet daar iemand tussenpassen. Als jij zo dicht op je voorganger zit, dat daar niet eens een auto tussen past, dan zit je er gewoon echt veel te dicht op. Ergo: jij zit net zo fout als die hoer op de rechterbaan.

En je beter het italiaanse gebaar maken (al je vingers naar elkaar toe met de duim in het midden), dat valt beter op dan de middelvinger.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:00:43 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179387
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:59 schreef Frumzel het volgende:
patser
Sterke repliek, homo.
pi_52179406
Grappig trouwens dat verkeersergenissentopics/nieuws het altijd zo goed doen
Ehm... ok
pi_52179428
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sterke repliek, homo.
Mja, het eerste wat in me opkwam

Maar je oordeelt al over mijn geaardheid, die niet juist is...

Dus enzo...
Ehm... ok
pi_52179445
Juist door dit soort acties rijden we in nederland allemaal 80 op de linker baan.
Omdat we elkaar helemaal niks gunnen.

Je kan het beste zorgen dat je wat afstand hebt tot je voorganger zodat ze gewoon in kunnen voegen.

En rechts inhalen als er links filevorming is mag wel.

Iedereen blijft ook links rijden omdat ze 500 meter verderop een vrachtwagen zien rijden.
Als je er dan rechts voorbij gaat met een normale snelheid mag dit gewoon.

Helaas is dit dagelijkse koek in nederland, maar dat ligt toch echt aan al dat kutvolk wat elkaar helemaal niks gunt
En die lui die er met 150km/h rechts voorbij gooien en hem dan in een klein gaatje peren zorgen ook weer voor noodrem siuaties

Conclusie: Nederlanders kunnen niet rijden en moeten eens wat minder vaak op die linker baan bivakeren
Conclusie 2: Vrachtwagens moeten ze heel snel een inhaalverbod geven, over de gehele dag en overal!

Zo
pi_52179496
quote:

[..]

...als jij genoeg ruimte laat om te kunnen remmen in geval van nood, moet daar iemand tussenpassen. Als jij zo dicht op je voorganger zit, dat daar niet eens een auto tussen past, dan zit je er gewoon echt veel te dicht op. Ergo: jij zit net zo fout als die hoer op de rechterbaan.

En je beter het italiaanse gebaar maken (al je vingers naar elkaar toe met de duim in het midden), dat valt beter op dan de middelvinger.
Mwah, misschien wel. Maar zodra men wat zachter gaat rijden zit je er vaak toch al wat dichter op. En zoals ik al zei, ze zóu er tussen kunnen passen, maar dan ook wel maar nét. Maar zodra ik haar knipperlicht aan zag gaan ben ik inderdaad wat dichter op mijn voorganger gaan rijden aangezien ik haar er echt niet tussen ga laten. Achteraan sluiten .

Ik zal het onthouden . Maar het komt niet vaak voor dat ik mijn middelvinger opsteek trouwens .
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:06:06 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52179564
Ik snap je reactie wel, dat heb ik ook wel es gedaan, maar jij vroeg wie er fout zat.
pi_52179597
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
Juist door dit soort acties rijden we in nederland allemaal 80 op de linker baan.

Je kan het beste zorgen dat je wat afstand hebt tot je voorganger zodat ze gewoon in kunnen voegen.

Iedereen blijft ook links rijden omdat ze 500 meter verderop een vrachtwagen zien rijden.

Helaas is dit dagelijkse koek in nederland, maar dat ligt toch echt aan al dat kutvolk wat elkaar helemaal niks gunt
En die lui die er met 150km/h rechts voorbij gooien en hem dan in een klein gaatje peren zorgen ook weer voor noodrem siuaties

Conclusie: Nederlanders kunnen niet rijden en moeten eens wat minder vaak op die linker baan bivakeren
Conclusie 2: Vrachtwagens moeten ze heel snel een inhaalverbod geven, over de gehele dag en overal!

Zo
Filevorming met 70 á 80 km/u? . Doei. Als er een échte file is wil ik best mensen er tussen laten, maar niet bij deze snelheid als ik wil gaan inhalen en mevrouw rijdt ook niet eens harder dan ik. Dan tief lekker even op zeg.

En iedereen zát al naast die vrachtwagens, behalve ik en mijn voorganger dus maar half.

En die mevrouw kon mákkelijk achter mij aan rijden en daar invoegen, maar nee, ze moet per se één auto inhalen om daarna in te voegen, zodat IK moet remmen in plaats van zij. Wie is dan precies de egoist in deze?

En het was dus geen 500 meter, ze reed dus al achter de vrachtwagen. Misschien had ze wel een bril nodig, dat kan ook .
pi_52179617
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:06 schreef Kreator het volgende:
Ik snap je reactie wel, dat heb ik ook wel es gedaan, maar jij vroeg wie er fout zat.
Ik ben ook blij dat je antwoord geeft, anders was dit topic al dood .

Maar dat betekent niet dat ik geen reactie terug mag geven.
pi_52179649
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:04 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Mwah, misschien wel. Maar zodra men wat zachter gaat rijden zit je er vaak toch al wat dichter op. En zoals ik al zei, ze zóu er tussen kunnen passen, maar dan ook wel maar nét. Maar zodra ik haar knipperlicht aan zag gaan ben ik inderdaad wat dichter op mijn voorganger gaan rijden aangezien ik haar er echt niet tussen ga laten. Achteraan sluiten .

Ik zal het onthouden . Maar het komt niet vaak voor dat ik mijn middelvinger opsteek trouwens .
Dat moet je echt snel afleren hoor
daardoor krijg je die kop staart botsingen.
Door dat harmonica effect krijg je echt gevaarlijke situaties.

Doe voor de grap eens een rijvaardigheids cursus, dan laten ze je dit soort dingen zien en ben je vrij snel om.
Sinds dien ben ik van het afstand houden
pi_52179664
quote:
...
...
Oh? Sinds wanneer mag je rechts inhalen dan in NL (als er geen file is)?
Ehm... ok
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:10:14 #27
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_52179686
RARARARARARARAR

ik bedoel: HAHAHAHAHAHAHAH
Guanine en Cytosine! *O*
pi_52179691
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:08 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Dat moet je echt snel afleren hoor
daardoor krijg je die kop staart botsingen.
Door dat harmonica effect krijg je echt gevaarlijke situaties.

Doe voor de grap eens een rijvaardigheids cursus, dan laten ze je dit soort dingen zien en ben je vrij snel om.
Sinds dien ben ik van het afstand houden
Ik heb een kopstaart botsing gehad als bijrijdster, een paar jaar geleden . En ik kan je in ieder geval zeggen dat ik niet bumperkleef. Nooit. Never.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:13:04 #29
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_52179778
Als je 70 km/h reed, dan reden ze wel erg dicht op elkaar.
Verder is het een alledaagse situatie op de weg.

Waarom laten mensen zich eigenlijk boos maken op de weg? Nooit wat van begrepen. Is alleen maar gevaarlijk. Als je 3 seconden moet wachten door iemands anders, wat heeft dat voor zin als je dan gaat ergeren. Die persoon kom je toch waarschijnlijk nooit meer tegen op de weg, en ze zullen echt niet beter gaan rijden van jou boze blik.
Als iemand boos kijkt achter het stuur lach ik gewoon terug.

Maar ik ben dan ook een heer in het verkeer.
pi_52179810
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:07 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Filevorming met 70 á 80 km/u? . Doei. Als er een échte file is wil ik best mensen er tussen laten, maar niet bij deze snelheid als ik wil gaan inhalen en mevrouw rijdt ook niet eens harder dan ik. Dan tief lekker even op zeg.

En iedereen zát al naast die vrachtwagens, behalve ik en mijn voorganger dus maar half.

En die mevrouw kon mákkelijk achter mij aan rijden en daar invoegen, maar nee, ze moet per se één auto inhalen om daarna in te voegen, zodat IK moet remmen in plaats van zij. Wie is dan precies de egoist in deze?

En het was dus geen 500 meter, ze reed dus al achter de vrachtwagen. Misschien had ze wel een bril nodig, dat kan ook .
Denk je dat vrachtwagens gaan wachten als de mensen links 60 a 70 rijden? Nee die rijden gewoon normaal door met 85km/h

Rechts mag je gewoon 120km/h rijden als er links een "filevorming" is die langzamer gaat.
Je kan echter beter rechts gewoon 10 a 15km/h harder rijden.
Waarom zou je op de rechter baan ook 80 gaan rijden dan?

Maargoed heel dit probleem zou niet van toepassing zijn als mensen gewoon naar rechts zouden gaan.
En als ze weer willen invoegen dat ze ook de ruimte krijgen.
Want dat is het probleem, mensen blijven links plakken omdat ze er anders nooit meer tussen gelaten worden.

Maarja dan hebben ze een slechte aan mij bij die snelheden, want die oude frotbak van me mogen ze best in elkaar rijden
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:15:10 #31
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_52179835
Bumperklevers zijn ook leuk. Daar speel ik altijd mee.
pi_52179868
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Als rechts vrij is en al die sukkels op de linker baan zitten dicht op elkaar en zitten steeds te remmen.
moet ik dan op de rechter baan vrolijk mee doen op die maat ofzo?
pi_52179913
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:14 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Denk je dat vrachtwagens gaan wachten als de mensen links 60 a 70 rijden? Nee die rijden gewoon normaal door met 85km/h

Rechts mag je gewoon 120km/h rijden als er links een "filevorming" is die langzamer gaat.
Je kan echter beter rechts gewoon 10 a 15km/h harder rijden.
Waarom zou je op de rechter baan ook 80 gaan rijden dan?

Maargoed heel dit probleem zou niet van toepassing zijn als mensen gewoon naar rechts zouden gaan.
En als ze weer willen invoegen dat ze ook de ruimte krijgen.
Want dat is het probleem, mensen blijven links plakken omdat ze er anders nooit meer tussen gelaten worden.

Maarja dan hebben ze een slechte aan mij bij die snelheden, want die oude frotbak van me mogen ze best in elkaar rijden
Hè? . Hallo? Wij, de auto's links, haalden de vrachtwagens in. Dat betekent dat we sneller reden dan de vrachtwagens. Je weet wel. Inhalen? Anders haalden de vrachtwagens óns in.

En ik ging dus achter al die auto's aan, om de vrachtwagens in te halen (zie hierboven voor de uitleg!). Snappie? En die mevrouw wilde dus ook gaan inhalen en kon al heel ver vantevoren zien dat er een heleboel auto's links reden om twee vrachtwagens in te halen en toch moest ze eerst nog een auto (mij!) rechts inhalen om daarna in te voegen, terwijl ze best eventjes iets eerder kon afremmen (of gewoon zelfs even het gas loslaten) om achter ons te gaan rijden in plaats van dat stomme voorkruipen.
pi_52179944
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb een kopstaart botsing gehad als bijrijdster, een paar jaar geleden . En ik kan je in ieder geval zeggen dat ik niet bumperkleef. Nooit. Never.
Nou wat je op dat plaatje hebt gepaint is gewoon ouderwets kleven hoor
"geen ruimte voor een auto" hoeveel meter is dat dan? 3 a 4 meter? laat het 5 meter zijn.
Als ze ineens gaan remmen voor je heb jij in die 5 meter je rem nog niet aangeraakt.
pi_52179947
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:13 schreef Ixnay het volgende:
Als je 70 km/h reed, dan reden ze wel erg dicht op elkaar.
Verder is het een alledaagse situatie op de weg.

Waarom laten mensen zich eigenlijk boos maken op de weg? Nooit wat van begrepen. Is alleen maar gevaarlijk. Als je 3 seconden moet wachten door iemands anders, wat heeft dat voor zin als je dan gaat ergeren. Die persoon kom je toch waarschijnlijk nooit meer tegen op de weg, en ze zullen echt niet beter gaan rijden van jou boze blik.
Als iemand boos kijkt achter het stuur lach ik gewoon terug.

Maar ik ben dan ook een heer in het verkeer.
Ik word boos op mensen als zij onnodig of zelfs onterecht boos op mij worden . Maar dan ben ik ook weer vergeten na een minuutje.
pi_52179959
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:18 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Nou wat je op dat plaatje hebt gepaint is gewoon ouderwets kleven hoor
"geen ruimte voor een auto" hoeveel meter is dat dan? 3 a 4 meter? laat het 5 meter zijn.
Als ze ineens gaan remmen voor je heb jij in die 5 meter je rem nog niet aangeraakt.
Op dat plaatje zie je ook vierkantjes in plaats van auto's.

For god sakes, het is een paint.
pi_52180007
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:17 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hè? . Hallo? Wij, de auto's links, haalden de vrachtwagens in. Dat betekent dat we sneller reden dan de vrachtwagens. Je weet wel. Inhalen? Anders haalden de vrachtwagens óns in.

En ik ging dus achter al die auto's aan, om de vrachtwagens in te halen (zie hierboven voor de uitleg!). Snappie? En die mevrouw wilde dus ook gaan inhalen en kon al heel ver vantevoren zien dat er een heleboel auto's links reden om twee vrachtwagens in te halen en toch moest ze eerst nog een auto (mij!) rechts inhalen om daarna in te voegen, terwijl ze best eventjes iets eerder kon afremmen (of gewoon zelfs even het gas loslaten) om achter ons te gaan rijden in plaats van dat stomme voorkruipen.
Ja maar hoe komt die vrouw daar? Blijkbaar omdat er rechts genoeg ruimte is om normaal te rijden.
Dan komt ze bij de volgende vrachtwagen die ze wil inhalen en dan rijden daar allemaal opgefokte mensen die haar er niet tussen laten.
pi_52180059
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als rechts vrij is en al die sukkels op de linker baan zitten dicht op elkaar en zitten steeds te remmen.
Hm. Had het zeker niet duidelijk genoeg geschreven

Doelde natuurlijk op het rechts voorbij gaan en dan toch voor die auto's die je net rechts bent voorbijgegaan weer naar links in te voegen.
Ehm... ok
pi_52180060
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Op dat plaatje zie je ook vierkantjes in plaats van auto's.

For god sakes, het is een paint.
Ja, ik weet ook precies hoe die "files" van 80 km/h op de linker baan eruit zien.
Daar zit vaak niet meer als 5 meter tussen.
pi_52180079
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:20 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja maar hoe komt die vrouw daar? Blijkbaar omdat er rechts genoeg ruimte is om normaal te rijden.
Dan komt ze bij de volgende vrachtwagen die ze wil inhalen en dan rijden daar allemaal opgefokte mensen die haar er niet tussen laten.
Sorry, ik snap echt niet wat je bedoelt. .

Die vrouw komt daar, omdat zij niet meteen naar links gaat terwijl ze kan zien dat er wordt ingehaald. En rechts is inderdaad genoeg ruimte als je zin hebt om achter een vrachtwagen te rijden.
pi_52180106
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Er werd helemaal niet geremd, er werd juist snelheid gemaakt.
pi_52180112
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:20 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Logisch, omdat rechts inhalen niet mag en iemand die de regels aan z'n laars lapt, wordt als bijvoorbeeld irritant ervaren...
Ehm... ok
pi_52180151
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Hm. Had het zeker niet duidelijk genoeg geschreven

Doelde natuurlijk op het rechts voorbij gaan en dan toch voor die auto's die je net rechts bent voorbijgegaan weer naar links in te voegen.
Als de mensen links op een normale afstand van elkaar zouden rijden moet dat geen probleem zijn toch?
Het is op dat moment toch niet mijn probleem dat het op de rechter strook harder gaat dan op de linker baan?
pi_52180228
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Als de mensen links op een normale afstand van elkaar zouden rijden moet dat geen probleem zijn toch?
Het is op dat moment toch niet mijn probleem dat het op de rechter strook harder gaat dan op de linker baan?
Dat is toch asoooooo! Je gaat toch niet, terwijl je ziet dat er links mensen proberen te inhalen, snel even rechts een auto inhalen om je daarna bij die groep te voegen. Wtf man .
pi_52180239
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:23 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Er werd helemaal niet geremd, er werd juist snelheid gemaakt.
Daar gaat het me helemaal niet om
Het gaat er om als ik op de rechter baan rij met 90km/h terwijl ze links met 70km/h rijden dat als ik dan naar links wil het geen probleem hoeft te zijn.
pi_52180248
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Nee, niet jouw probleem, maar je wordt dan wel gezien als een irritante automobilist. "Dat is nou eenmaal het volk op de weg". Ik bedoel, vind jij het totaal geen probleem dan als jij links rijdt en er komt iemand voorbijzetten op de rechterbaan en voor je op de linkerbaan invoegt?
Ehm... ok
pi_52180266
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:27 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Daar gaat het me helemaal niet om
Het gaat er om als ik op de rechter baan rij met 90km/h terwijl ze links met 70km/h rijden dat als ik dan naar links wil het geen probleem hoeft te zijn.
Zoals je kunt zien rij ik niet ver van die vrachtwagen. Dus je kunt misschien welgeteld 2 seconden langer 90 rijden. Hiephoi.
pi_52180297
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dat is toch asoooooo! Je gaat toch niet, terwijl je ziet dat er links mensen proberen te inhalen, snel even rechts een auto inhalen om je daarna bij die groep te voegen. Wtf man .
Ik heb het niet over vrachtwagens die 100 meter van elkaar rijden he. Maar als er rechts zeeen van ruimte is ga ik echt niet achter al die remmende en stressende mensen hangen op de linker baan nee.
Dan tuf ik mooi ietsjes harder als de vrachtwagens en voeg ik op een gegeven moment weer netjes links in.
pi_52180307
je bent gewoon een asicoale kuthoer in het verkeer :")

je moet ruimte maken voor invoegend verkeer, en rechts inhalen mag in geval van filevorming, waar van gesproken mag worden als iedereen op een 120 snelweg maar 70 rijdt..

je moet niet zo zeuren, kraswijf

even je gas los, auto ertussen, iedereen blij en jij zit een halve minuut later achter je door mamsie gekookte kost... een halve minuut.... oei!
Ja doei.
pi_52180337
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:28 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Nee, niet jouw probleem, maar je wordt dan wel gezien als een irritante automobilist. "Dat is nou eenmaal het volk op de weg". Ik bedoel, vind jij het totaal geen probleem dan als jij links rijdt en er komt iemand voorbijzetten op de rechterbaan en voor je op de linkerbaan invoegt?
Irritatie op de weg zijn ook de links plakkers.
en het is geen rechts inhalen! het is niet dat jullie met 120km/h op de linker baan zitten en ik er met 130 a 140 rechts voorbij stuif. Nee we rijden beide ver onder de maximum snelheid.
pi_52180349
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:29 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik heb het niet over vrachtwagens die 100 meter van elkaar rijden he. Maar als er rechts zeeen van ruimte is ga ik echt niet achter al die remmende en stressende mensen hangen op de linker baan nee.
Dan tuf ik mooi ietsjes harder als de vrachtwagens en voeg ik op een gegeven moment weer netjes links in.
Geen zeeën van ruimte dus (Daarnet nam je de paint nogal serieus en nou ineens niet meer .). Geen remmende mensen op de linkerbaan nee aangezien er snelheid werd gekweekt. Dus hou eens op met die onzin en lees het topic nog eens door .
pi_52180353
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:30 schreef motorbloempje het volgende:

je moet ruimte maken voor invoegend verkeer, en rechts inhalen mag in geval van filevorming, waar van gesproken mag worden als iedereen op een 120 snelweg maar 70 rijdt..

even je gas los, auto ertussen, iedereen blij en jij zit een halve minuut later achter je door mamsie gekookte kost... een halve minuut.... oei!
eindelijk versterking
pi_52180380
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Geen zeeën van ruimte dus (Daarnet nam je de paint nogal serieus en nou ineens niet meer .). Geen remmende mensen op de linkerbaan nee aangezien er snelheid werd gekweekt. Dus hou eens op met die onzin en lees het topic nog eens door .
Het gaat inmiddels al lang niet meer over jouw situatie joh Maar over het algemeen!
pi_52180403
quote:

Zullen we het eens omdraaien? Zij laat haar gas los, sluit netjes achteraan in de rij. Iedereen blij, niemand die hoeft te remmen.

Dus jij moet niet zo zeuren, tyfushoer. Maar je voelt je blijkbaar aangesproken door de TT .
pi_52180415
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Het gaat inmiddels al lang niet meer over jouw situatie joh Maar over het algemeen!
Ja doei. Daar open je maar een eigen topic over .
pi_52180424
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:33 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Zullen we het eens omdraaien? Zij laat haar gas los, sluit netjes achteraan in de rij. Iedereen blij, niemand die hoeft te remmen.

Dus jij moet niet zo zeuren, tyfushoer. Maar je voelt je blijkbaar aangesproken door de TT .
zij moet haar gas loslaten en een godganse file aan linksklevers voor laten gaan omdat ze te stoer zijn om achter een vrachtwagen te gaan rijden?
Ja doei.
pi_52180433
En filevorming is dus echt geen 70 rijden hè. Grapjassen.
pi_52180451
quote:

http://nl.wikipedia.org/wiki/File_%28verkeer%29

En damn, mag ze ook een keer haar onvrede uiten zonder door jou gelijk uitgemaakt te worden voor allerlei zaken...
Ehm... ok
pi_52180458
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet je terwijl je netjes volgens de regels op de rechterbaan rijdt je snelheid dusdanig aanpassen dat je de rij links hangers niet inhaalt? Zolang er door een te hoog snelheid verschil geen gevaarlijke situaties ontstaat mag je rustig door rijden op je rechter baantje hoor. Rechts inhalen is het bewust naar de rechter baan gaan om na het inhalen weer naar links te gaan.

Maar indien er op het einde echt geen ruimte is om in te voegen mag je je auto er niet voor smijten. Dan ontstaat een gevaarlijke situatie. Dus de dame was in dit geval fout. Maar als jij een heer was had je haar er tussen gelaten

Ik rij altijd netjes door op de rechter baan en ga naar links zodra het kan. Meestal wordt je er netjes tussen gelaten nadat de eerste 2 a 3 stress kipjes hun uiterste best hebben gedaan om nog geen meter afstand tussen hun voorganger te houden.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:35:07 #60
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_52180460
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik word boos op mensen als zij onnodig of zelfs onterecht boos op mij worden . Maar dan ben ik ook weer vergeten na een minuutje.
Maar je opent er wel een topic over.
pi_52180471
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:34 schreef Frumzel het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/File_%28verkeer%29

En damn, mag ze ook een keer haar onvrede uiten zonder door jou gelijk uitgemaakt te worden voor allerlei zaken...
ik zit dan ook niet op Fok! om lief gevonden te worden of om naaktfoto's te posten
Ja doei.
pi_52180475
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zij moet haar gas loslaten en een godganse file aan linksklevers voor laten gaan omdat ze te stoer zijn om achter een vrachtwagen te gaan rijden?
Ja, sorry, sommige mensen rijden nou eenmaal graag een beetje door en halen daarom af en toe een vrachtwagen (of zelfs twee) in. Zelfs auto's die niet zo heel erg snel zijn, waardoor er soms wat auto's ineens achter elkaar rijden (ieh, wat raar !!).

Maar er zijn er genoeg die altijd achter een vrachtwagen blijven hangen omdat ze niet harder durven. Ik vind het niet erg dat je dat doet hoor .
pi_52180500
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Maar je opent er wel een topic over.
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveelde me .

Sommige dames (of mensen) in het verkeer
.
pi_52180518
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:34 schreef bonza het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet je terwijl je netjes volgens de regels op de rechterbaan rijdt je snelheid dusdanig aanpassen dat je de rij links hangers niet inhaalt? Zolang er door een te hoog snelheid verschil geen gevaarlijke situaties ontstaat mag je rustig door rijden op je rechter baantje hoor. Rechts inhalen is het bewust naar de rechter baan gaan om na het inhalen weer naar links te gaan.

Maar indien er op het einde echt geen ruimte is om in te voegen mag je je auto er niet voor smijten. Dan ontstaat een gevaarlijke situatie. Dus de dame was in dit geval fout. Maar als jij een heer was had je haar er tussen gelaten

Ik rij altijd netjes door op de rechter baan en ga naar links zodra het kan. Meestal wordt je er netjes tussen gelaten nadat de eerste 2 a 3 stress kipjes hun uiterste best hebben gedaan om nog geen meter afstand tussen hun voorganger te houden.
En wat deed zij dan? .
pi_52180543
ik rijd idd achter een vrachtwagen ja

om vervolgens links in te voegen, voor zeikende miepende naakfoto's plaatsende zeurkouzen die gewoon te lam zijn om rechts te houden totdat de gelegenheid zich voordoet om naar links te gaan: als je recht voor je een voertuig tegen komt wat langzamer rijdt dan jij.. maar nee, iedereen ziet 500 meter later een vrachtwagen aankomt en gaat alvast links rijden MET ZN ALLEN, DAT houdt het verkeer op, en niet die mevrouw die op het correcte moment pas naar links gaat...
Ja doei.
pi_52180554
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Irritatie op de weg zijn ook de links plakkers.
en het is geen rechts inhalen! het is niet dat jullie met 120km/h op de linker baan zitten en ik er met 130 a 140 rechts voorbij stuif. Nee we rijden beide ver onder de maximum snelheid.
Tuurlijk. En uiteindelijk irriteert zich iedereen aan iedereen. Maar het is een gedrag wat zich tot en met vandaag en in de toekomst zich (heeft) ontwikkeld. Helaas.

Ik ben dan ook iemand die dan (als ie zich niet verslaapt ) , altijd op 100 rijd (lekker op de cruise control)
Niemand die zich daaraan stoort
Overigens, als ik inhaal (voordat ik er reacties op krijg ), rijdt ik wel 120 op de linkerbaan als dat toegestaan is
Ehm... ok
pi_52180591
Ah, motorbloempje is gewoon sneu dus. *links laat liggen*

Als ik jou zie, dan ga ik niet naar links, dan laat ik je gewoon tegen me aan rijden en hoop ik dat je hard op de grond knalt en dood gaat ofzo.

Doegie .

Overigens ga ik nu badderen, klets vooral verder, ik lees het straks of morgen wel.
pi_52180609
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik zit dan ook niet op Fok! om lief gevonden te worden of om naaktfoto's te posten
*Checkt fobo...

Mag wel hoor
Ehm... ok
pi_52180613

Ik laat mensen niet voor, maar dat vinden ze ook niet erg
pi_52180628
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:

Als ik jou zie, dan ga ik niet naar links, dan laat ik je gewoon tegen me aan rijden en hoop ik dat je hard op de grond knalt en dood gaat ofzo.

Doegie .

Overigens ga ik nu badderen, klets vooral verder, ik lees het straks of morgen wel.
lees ik hier een doodsverwensing? dat woort een TRretje
Ja doei.
pi_52180646
Ze lachen meestal lief en later gaan ze proberen in te halen dan wordt het een soort wedstrijdje, altijd lachen op de snelweg.
pi_52180667
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef enter het volgende:
[afbeelding]

Ik laat mensen niet voor, maar dat vinden ze ook niet erg
Oh, jij rijdt veelste hard

Ehm... ok
pi_52180685
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Oh, jij rijdt veelste hard

Duitsland.

En daarnaast, boeiend.
pi_52180689
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:

Doegie .

deed je dat maar, dat zou betekenen dat jij rechts reed, waar je hoort
Ja doei.
pi_52180699
http://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=7815&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Een heel topic er over

Het is dus niet echt heel duidelijk zoals ik het daar lees.
Als je het op een normale manier doet, (lees met 10km/h verschil) zal er geen politieagent moeilijk over doen.
pi_52180703
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Duitsland.

En daarnaast, boeiend.
Dan rijdt je ze nog veelste hard...

voor jouw haar doen
Ehm... ok
pi_52180724
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Duitsland.

En daarnaast, boeiend.
opzouten, jij ging badderen
Ja doei.
pi_52180726
quote:

[..]

Daar heb ik dus echt zwaar de schurft aan he!!!!!

Hou ik netjes afstand, propt iemand zijn/haar auto in dat plekje dat ik overhield om netjes ruimte te houden, zit je ineens op de bumper van iemand die op de bumber van de auto voor hem rijdt, heerlijk joh!!!
Past eigenlijk niet met goed fatsoen, maar douw er maar tussen en dan ook nog rechts inhalen meestal die luitjes, vuile voorkruipers, opknopen, dat zal ze leren

Als het drukker wordt heb ik dan ook de neiging mijn auto toch naar mijn zin iets te dichtbij laten komen, anders ben ik iedereens autosloerie die gepakt mag worden of iets in die geest
Meestal doe ik het alleen als ik zo'n nare rechtsrijder aan zie komen, je weet al dat ze heel sneaky naar voren proberen te kruipen, dan laat ik mijn auto gewoon het gat dichtrollen eventjes.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52180756
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Hou ik netjes afstand, propt iemand zijn/haar auto in dat plekje dat ik overhield om netjes ruimte te houden, zit je ineens op de bumper van iemand die op de bumber van de auto voor hem rijdt, heerlijk joh!!!
Past eigenlijk niet met goed fatsoen, maar douw er maar tussen en dan ook nog rechts inhalen meestal die luitjes, vuile voorkruipers, opknopen, dat zal ze leren

Als het drukker wordt heb ik dan ook de neiging mijn auto toch naar mijn zin iets te dichtbij laten komen, anders ben ik iedereens autosloerie die gepakt mag worden of iets in die geest
Meestal doe ik het alleen als ik zo'n nare rechtsrijder aan zie komen, je weet al dat ze heel sneaky naar voren proberen te kruipen, dan laat ik mijn auto gewoon het gat dichtrollen eventjes.
Precies .
pi_52180815
quote:

Zo
Onzin, als iemand gewoon moet invoegen moet dat kunnen ja, maar die gore luitjes die rechts inhalen, invoegen, weer rechts gaan om verder te komen en weer invoegen behoren gewoon opgeknoopt te worden.

Niets sneller door die etters, door de hele tijd heen en weer te slingeren en elk gaatje te pakken wat ze zien remmen ze de boel juist af en maken het ook nog eens potienteel gevaarlijk omdat ze de veilige afstand niet in acht nemen.

Bij gewoon invoegen, dat mensen de weg op moeten of eraf ofzo laat ik altijd gewoon wat voor, dan schiet het tenminste voor iedereen op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52180839
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

je hebt he-le-maal gelijk, dat is ook heel erg irritant, heb ik zelf op de motor ook veel last van, omdat ik juist wat extra afstand houd, maargoed... heb ook geen zin om zelf EN asociaal te gaan rijden, EN mezelf in gevaar te brengen door, om het gat dicht te maken, dicht op mijn voorligger te gaan rijden om 'principieel het gat dicht te gooien....

dus na een *grom* en een laat ik het gas los en creeer weer afstand... het is kut en klote en ontzettend frustrerend, maar juist door te gaan kleven om die irritante rechtsrijder te blokkeren breng je jezelf (en anderen) ingevaar in geval van remmen...

[/Koos Spee]
Ja doei.
pi_52180846
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:38 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Tuurlijk. En uiteindelijk irriteert zich iedereen aan iedereen. Maar het is een gedrag wat zich tot en met vandaag en in de toekomst zich (heeft) ontwikkeld. Helaas.

Ik ben dan ook iemand die dan (als ie zich niet verslaapt ) , altijd op 100 rijd (lekker op de cruise control)
Niemand die zich daaraan stoort
Overigens, als ik inhaal (voordat ik er reacties op krijg ), rijdt ik wel 120 op de linkerbaan als dat toegestaan is
Mja daar erger ik me dan weer aan mensen die precies 120 op de teller links rijden
aangezien 120km/h op de teller ongeveer 113 echte km's zijn.

Bij inhalen ben ik van mening dat je gewoon weer zo snel mogelijk naar rechts moet gaan en dus mag je best even 130 of 135 rijden. En het werk prima want ik ben nog nooit aangehouden en heb pas 1x in 7 jaar een boete gehad
pi_52180848
240 is te hard.
pi_52180898
Op links is 140 goed te doen in Nederland.

Nooit gezeik gehad met bekeuringen, in 4 jaar tijd.
pi_52181028
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:47 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Mja daar erger ik me dan weer aan mensen die precies 120 op de teller links rijden
aangezien 120km/h op de teller ongeveer 113 echte km's zijn.

Bij inhalen ben ik van mening dat je gewoon weer zo snel mogelijk naar rechts moet gaan en dus mag je best even 130 of 135 rijden. En het werk prima want ik ben nog nooit aangehouden en heb pas 1x in 7 jaar een boete gehad
Voor iedereen is de snelheid op de teller met een afwijking. Ok, als je 100 gaat rijden op de linkerbaan, is dat irritant, maar waarom zou je harder rijden. Uiteindelijk is het ook weer zo, doe het lekker relaxed in je leven (en dus ook op de weg). Je leeft maar 1x. En als iedereen nou zo'n instelling had, dan was het leven toch nog heerlijker?

[ Bericht 1% gewijzigd door Frumzel op 07-08-2007 21:58:39 ]
Ehm... ok
pi_52181046
140 is prima te doen hier idd (als je motor dan niet uit elkaar rammelt )

nah.. post ter leed ende vermaak nog even het topic vol zodat ik morgen op mn werk ook nog wat leuks te lezen heb
Ja doei.
pi_52181109
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
140 is prima te doen hier idd (als je motor dan niet uit elkaar rammelt )

nah.. post ter leed ende vermaak nog even het topic vol zodat ik morgen op mn werk ook nog wat leuks te lezen heb
kijk voor moters ben ik ook altijd heel sociaal, tijdens files ga ik iets meer naar de zijkant zodat ze makkelijk kunnen passeren
pi_52181129
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je hebt he-le-maal gelijk, dat is ook heel erg irritant, heb ik zelf op de motor ook veel last van, omdat ik juist wat extra afstand houd, maargoed... heb ook geen zin om zelf EN asociaal te gaan rijden, EN mezelf in gevaar te brengen door, om het gat dicht te maken, dicht op mijn voorligger te gaan rijden om 'principieel het gat dicht te gooien....

dus na een *grom* en een laat ik het gas los en creeer weer afstand... het is kut en klote en ontzettend frustrerend, maar juist door te gaan kleven om die irritante rechtsrijder te blokkeren breng je jezelf (en anderen) ingevaar in geval van remmen...

[/Koos Spee]
Ik laat even het gat iets krapper worden, om dan gelukzalig de andere auto die wilde sneaken te kijken zo van HA!!!!
Daarna maak ik gelijk weer afstand.

Al met al kom ik niet dichterbij mijn voorganger dan gebeurt zou zijn als die sneak ertussen was gekropen, dat was dan pas dichtbij geweest, dus uiteindelijk is de situatie zo veiliger, vooral voor mij
pi_52181163
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:55 schreef enter het volgende:

[..]

kijk voor moters ben ik ook altijd heel sociaa, tijdens files ga ik iets meer naar de zijkant zodat ze makkelijk kunnen passeren
lief

oh ja.. mn zusje zit me nu zo boos aan te kijken ( of ik achter de pc vandaan wil tyfen ijsmeis zal d'r wel lief vinden ) dat ik maar eens naar beneden vertrek voordat ik dood neerval zal blij zijn als ik weer in mn eigen huis zit
Ja doei.
pi_52181164
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En wat deed zij dan? .
Zij reed al rechts maar wilde hem er als een kip zonder kop links voor smijten

Maar agh ja ik amuseer me wel in het verkeer. Vooral de mensen welke helemaal liggen te flippen om niks :-)

Veel mensen vergeten dat er in de meeste verkeers regels wel een beetje ruimte is voor hier en daar een beetje te buigen. Anders hadden ze er wel een boekwerk zo dik als de europeese grondwet van gemaakt
pi_52181181
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:53 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Voor iedereen is de snelheid op de teller met een afwijking. Ok, als je 100 gaat rijden op de linkerbaan, is dat irritant, maar waarom zou je harder rijden. Uiteindelijk is het ook weer zo, doe het lekker relaxed in je leven (en dus ook op de weg). Je leeft maar 1x. En als iedereen nou zo'n instelling had, dan was het leven toch nog heerlijker?
Relaxen is mijn 2de natuur zo'n beetje, maar 100 rijden, alleen als ik een auto heb die niet veel harder wil, anders kermt dat ding gewoon zo van harder, harder, toe nou, doe het!!!
Dat kan je dan toch niet weigeren toch?
pi_52181184
Probleem is ook dat mensen niet door hebben dat als je 80km/h gaat je per seconden 22meter aflegt.
Dus als die mensen die op 5 a 10 meter van hun voorganger zitten zitten er veel te dicht achter.

Als iedereen zich dus aan normale afstanden zou houden kan er makkelijk een auto tussen.
op dat moment geeft degene erachter gewoon net iets minder gas en het gat groeit weer wat.

Maargoed, zo gaat het alleen in een ideale wereld en dat gaat nooit gebeuren
de we klooien met z'n allen maar wat aan en met het nodige duw en trekwerk komen we er wel
pi_52181301
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
Probleem is ook dat mensen niet door hebben dat als je 80km/h gaat je per seconden 22meter aflegt.
Dus als die mensen die op 5 a 10 meter van hun voorganger zitten zitten er veel te dicht achter.

Als iedereen zich dus aan normale afstanden zou houden kan er makkelijk een auto tussen.
op dat moment geeft degene erachter gewoon net iets minder gas en het gat groeit weer wat.

Maargoed, zo gaat het alleen in een ideale wereld en dat gaat nooit gebeuren
de we klooien met z'n allen maar wat aan en met het nodige duw en trekwerk komen we er wel
Als jij netjes je afstand houdt en iemand propt hem ertussen dan heb je serieus ruimte te kort hoor....

Dan kan er dus geen auto tussen, ze doen het wel, maar het kan eigenlijk niet, wat nu als er dan op dat moment wat gebeurt, dan is er veelste weinig afstand en gebeuren er op zeker ongelukken.
pi_52181320
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
...
...
Klinkt wel leuk, maar vergeet niet het effect wat er met de (lange rij) auto's achter gebeurd. De 2e auto geeft nog iets minder gas, de volgende laat z'n gas los, de volgende tikt z'n rem licht aan, totdat de laatste hard moet remmen en er een file ontstaat (zo ontstaan ze wel).

Ik zie het regelmatig, dat ik met 60 over de rechterbaan rijdt en dat er op de linkerbaan door het vele invoegen naar links mensen op de rem zijn gaan staan en uiteindelijk helemaal stil staan..
Ehm... ok
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:05:29 #95
25682 2cv
Niet subtiel
pi_52181413
Ik had er voor gezorgd dat de mevrouw die wel in wil halen, maar niet uit wil kijken thuis zou komen met een auto die anderhalve smaller is. Minstens.

* 2cv heeft een giga-schurfthekel aan van die leeghoofderige verkeersdeelnemers die 0,0 nadenken en/of vooruit kijken. Hun auto mag de pers in, met hunzelf er nog in. Dat soort lui zijn bijna zo erg als CRX rijders.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_52181488
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:05 schreef 2cv het volgende:
Ik had er voor gezorgd dat de mevrouw die wel in wil halen, maar niet uit wil kijken thuis zou komen met een auto die anderhalve smaller is. Minstens.

...
Wat heb je daar zelf uiteindelijk aan? Een beschadigde auto (om van alle papierrompslomp maar te zwijgen)...
Ehm... ok
pi_52188942
Rechts inhalen om vervolgens vlak voor de vrachtwagen(s) nog even in te voegen is gewoon not done

Je kan discussiëren over het dicht achter elkaar rijden, maar iedereen die veel rijdt weet dat je automatisch in elkaar schuift als de snelheid voor je ineens inzakt. Beter iets korter op elkaar gaan rijden dan in de remman gaan, dat geeft achter je meer problemen.
Hoe dan ook, ze had de situatie niet gevaarlijker moeten maken door gewoon naar links te gaan.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:08:12 #98
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_52191734
Wat zeurt iedereen nou over die trut op de rechterbaan die wil invoegen... Ze komt de snelweg niet oprijden, ze rijdt er al.
Ze wil dus tussenvoegen waar er geen ruimte is. Als iemand 5 meter achter de andere auto rijdt, is daar dus geen ruimte voor.
Een knipperlicht is niet om mee te snijden, maar om aan te geven dat je van baan wisselt, omdat dat veilig kan.
Daarna gaan tuteren en gebaren schiet ook niet op. Had ze maar beter moeten anticiperen op het verkeer dat haar al aan het inhalen was.

Ijsmeis: Ik vind dat jij geen blaam treft!
pi_52193304
Ijsmeis jij treft blaam door je middelvinger en je opgefokte gedrag! Als er geen auto tussen kan zit je ook te dicht op je voorganger maar dat terzijde. Die vrouw treft ook blaam omdat ze eventjes voor 1 auto inhalen naar rechts gaat, das best triest.

Trouwens ik heb er ook een schijthekel aan als mensen de rechterbaan niet benutten. Ik heb het zelf ook weleens gehad dat iets van 800 meter voor me een vrachtwagen ging inhalen en dat iedereen lekker rechts blijft hangen met 80. Daarop ben ik naar rechts gegaan en heb ongeveer over een kleine kilometer met 100 op de rechterijbaan gereden en een tiental auto's ingehaald. Iets verderop ingevoegd links en na twee vrachtwagens weer naar rechts. En iedereen maar dom links plakken
pi_52193324
Tut tut tut ijsmeis, rustig in het verkeer ja!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')