Ah, een dagje uit dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach boeiend, beetje erheen touren in de Mini. Paar foto's maken en een potje lullen, heb toch weinig beters te doen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vertel eens wat nieuws
't is er niet saai btw![]()
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Fugie het volgende:
moge
kom ik vandaag vlak voor me werk een lotus omega tegenInclusief nordschleife sticker
Hier rijdt het 's ochtends ook altijd een vrouw in een rechtsgestuurde Elise, een genot om te zien dat autootjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:33 schreef ook_gek het volgende:
Er staat bij mijn ouders al ruim een week een Lotus Elise rechts gestuurd. Je vergist je toch elke keer weer hoe laag zo bakje is
Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoe, heb jij wel water?
Ik hier iig niet
Hier doet 'ie het nu ook weer ja, van half 10 tot half 11 ofzo niets gedaan....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan
Heerlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier doet 'ie het nu ook weer ja, van half 10 tot half 11 ofzo niets gedaan....
huisgenoot :r Deze is geniaal
jhaquote:
ik ook. Verveel me de teringquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef D-Devil het volgende:
Pffft ik verveel me dood, ook al ben ik aan het werken.
Ik stopte met lezen toen hij begon over het niet weten dat harddrugs illegaal is.quote:
Jij weer.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef riceboy het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen toen hij begon over het niet weten dat harddrugs illegaal is.
wat een nep topic
Ja, ik ja....quote:
whaha geweldig, het zal je maar gebeurenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier doet 'ie het nu ook weer ja, van half 10 tot half 11 ofzo niets gedaan....
huisgenoot :r Deze is geniaal
Damwâld, dat is een gat in een nog grotere uithoek manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Fugie het volgende:
ik werk nu met een friesuit damwoude ofzo, net zo ver van amersfoort als middelburg
Ja. En dan noemt ie een bedrag. En dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Sjoewe in de buurt? Hoeveel betalen jij en je vriendin per maand aan huur samen?
Omdat mn vriendin in Hilversum gaat werken misschien, zitten ik te kijken naar grotere kamers, maar ik kan niet echt wat vinden, en kleine goedkope flats kan ik ook niet vinden
Je komt niet in Hilversum wonen hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Sjoewe in de buurt? Hoeveel betalen jij en je vriendin per maand aan huur samen?
Omdat mn vriendin in Hilversum gaat werken misschien, zitten ik te kijken naar grotere kamers, maar ik kan niet echt wat vinden, en kleine goedkope flats kan ik ook niet vinden
Heb ik een indicatie, dan weet ik of ik er veel naast zit of niet met wat ik wil gaan betalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. En dan noemt ie een bedrag. En dan?
Hilversum is te noordelijk, t grootste gedeelte van ons sociale leven speelt zich af in Utrecht, Eindhoven en Den Boschquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je komt niet in Hilversum wonen hoor!Het is een leuke en nette buurt en dat willen we graag zo houden!
![]()
Ben je Herman nou al eens tegen het lijf gelopen dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hilversum is te noordelijk, t grootste gedeelte van ons sociale leven speelt zich af in Utrecht, Eindhoven en Den Bosch
Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hilversum is te noordelijk, t grootste gedeelte van ons sociale leven speelt zich af in Utrecht, Eindhoven en Den Bosch
Ik dacht trouwens dat jij ook zo'n Amsterdam posse randstadgroupie wasquote:
nope, maar k ga daar ook zelden stappen en de mensen die ik ken, kennen herm vrijwel zeker nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ben je Herman nou al eens tegen het lijf gelopen dan?
sinds wanneer woon jij in H'sum trouwens, dacht dat jij er alleen maar werkte?quote:
fristi Amsterdam groupiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij ook zo'n Amsterdam posse randstadgroupie was
Hilversum valt nog mee
Jij reed met'm mee naar lexxx enzoquote:
ik moet al een goed half uur rijden en paspoort trekken voor dat dorpje waar hij woontquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij reed met'm mee naar lexxx enzo
Dus ik dacht... die moet ergens bij Bo in da hood wonen
ik zat vanmiddag om 17:30 ook bijna te pitten onderweg naar huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Paladijn het volgende:
enIk dacht dat't een fake was, maar het is echt:
Leen je een keer je auto uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |