Nee, die zijn strafrechtelijk beschermd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:26 schreef RayMania het volgende:
Mag ik de aanhalingstekens weghalen?
Dat probleem hebben wij ook gehad. Alleen ging mn eigen vader t dan proberen te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Loodgieter is bezig de hele douchecabine van de deuren te ontdoen... onze lekkage strekte zich uit tot in de logeerkamer en nu ook de keuken
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat probleem hebben wij ook gehad. Alleen ging mn eigen vader t dan proberen te maken
Ja inderdaad. Dat is wel een verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eigen huis zeker?
Dit is een huurhuis... nu maar duimen dat het voor rekening van de WBV is....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef pascalheister het volgende:
heb je ook een keertje gewerkt linfje![]()
Omdat het tussen haakjes staat hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
eens met tt
Kan hij er wat aan doen dat ie Elmer Fudd nadoet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een naamtitel en 'meneer' is nog niet blij.
En ook nog eens de tennisgame vergeten, hoe moet dat ooit goedkomen met je VBL-toto's?
De VBL-toto's vergeet ik niet. Voor elke toto die ik dit seizoen vergeet krijgt iedereen een biertje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een naamtitel en 'meneer' is nog niet blij.
En ook nog eens de tennisgame vergeten, hoe moet dat ooit goedkomen met je VBL-toto's?
Nee, ik heb respect voor de blauwe medemens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat het tussen haakjes staat hè.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
eens met tt
Almere moest en zou vertegenwoordigd blijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:17 schreef Suijk het volgende:
Ray, onze eigenste poldermod.
Geniaal inderdaad. Op t einde ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:36 schreef pascalheister het volgende:
whehe
http://www.dumpert.nl/mediabase/22764/817a2d5a/index.html
Ja, moet ik weer ergens anders wonen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:30 schreef RayMania het volgende:
Over Almere gesproken, waarom werd je weggestuurd, Suijk?.
In reallife neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
De VBL-toto's vergeet ik niet. Voor elke toto die ik dit seizoen vergeet krijgt iedereen een biertje.
Ja, ooit op een meetingquote:
Johan Cruijff Schaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd! Wanneer is er weer een finale?
Heb je dat als stoere vent nodig dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Als Clauwheee weer eens verkouden is komen alle Don Juans met camillen thee en kustjes op de wang. Als Tong naar de Kaakchirurg moet is er niemand die een riem neemt om onder zijn hart te steken of me een betuig te steunen.
Ach Tong tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Als Clauwheee weer eens verkouden is komen alle Don Juans met camillen thee en kustjes op de wang. Als Tong naar de Kaakchirurg moet is er niemand die een riem neemt om onder zijn hart te steken of me een betuig te steunen.
* sjimz is het weer met je eens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry Tong, tieten krijgen voorrang.
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Dat heb je toch zo weer onder de knie!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kijk nu heb ik ruzie met Bluezz omdat ik haar vergat. Die Clauwheee speelt met mannen. Dat met vrouwen spelen ben ik helemaal verleerd.
Ach, zo'n tandenloos bekkie zal vast wel heel geil zijn voor een aantal dames hier, dus misschien moet je ze binnenkort weer van je af slaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kijk nu heb ik ruzie met Bluezz omdat ik haar vergat. Die Clauwheee speelt met mannen. Dat met vrouwen spelen ben ik helemaal verleerd.
Opa spreekt uit ervaring. Maar ik ben nog zoveel jonger dan jij. Ik ben er nog niet aan toe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, zo'n tandenloos bekkie zal vast wel heel geil zijn voor een aantal dames hier, dus misschien moet je ze binnenkort weer van je af slaan.
Als ie zo doet, verdient ie dat ook wel een beetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef Suijk het volgende:
Ja, ik weet ook niet wat 'ie wil. Waarschijnlijk te veel pijnstillers en zit 'ie kwijlend en duf achter z'n pc'tje.
Dank je wel. Dat had ik ff nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef RayMania het volgende:
Wat wordt het weer snel donker, bah.
En ik zal je nog eens weer succes en sterkte wensenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ik doe niet zo ben gewoon zielig vanavond. Ik ga nu naar bed met het vooruitzicht op gebeitel in mijn mond. Ik denk van te voren altijd 'Als de verdoving maar werkt' Is toch herkenbaar ? 'Boooooeeeeeee'Tot morgen en nogmaals bedankt voor de hartverwarmende ondersteuning
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:36 schreef RayMania het volgende:
Een riem onder de hart steken!
Beterschap tong.
Gebruik voortaan dan een opener!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemoren.
Net terug van de tandarts. Moest alleen even een kies worden getrokken.Maar bij mij kan nooit eens iets normaal gaan. Breekt de wordtel halverwegen af.Wat ie ook probeerde hij kreeg hem er niet uit. Nu moet ik me morgen bij de kaakchirug melden. Gaat ie lekker beitelen en zagen.
He, welkom terug!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef Bjoro het volgende:
zoooo thuis...was heerlijk..prima weer en lekker weinig gedaan....uitgerust en al, zeg maar !
ik jullie ook natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Eeeeejjjjj, Bjoortje![]()
![]()
We hebben je gemist!
Echt onwaarschijnlijk. Al over de veertig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef pascalheister het volgende:
net Appartement, L' gezien, zucht wat blijft Monica Bellucci mooi
Je had zeker een krukje nodig om te kunnen stoten, hè, hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef sjimz het volgende:
en weer terug!
Ik had geen keus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je had zeker een krukje nodig om te kunnen stoten, hè, hè.
Lekker waardeloss Bluezz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja we hebben een bad, en we kunnen , mits voorzichtig, daarin douchen.
Niet ín bad, dat geeft teveel druk met leeglopen.
Er komen, na het allemaal gedroogd is, ook tegels over de tegels... iemand ooit van gehoord?
Of moet ik naar K&W
Jij kijkt echt teveel filmsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:04 schreef pascalheister het volgende:
dan ga je toch lekker aan het strand douchen bluezz, hebben de mannen ook wat vertier
Ik slikte het ook inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:29 schreef sjimz het volgende:
Ik kan iets gaan zeggen maar ik doe het lekker niet!![]()
Truste bos!
Daar voelt Bos toch niets van!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
je mag het zeggen hoor![]()
Alleen is Bossie toch een beetje te jong voor mij![]()
Gaan we nu woordgrappen maken?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Leeftijdsverschillen opent gaten die voor anderen gesloten blijven
Woordgrappen zijn mijn ding, weet je tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je snapte hem tenminste wel!
Dat is al een meevaller![]()
Ow ja, jij was niet alleen de beste mod maar ook de slimste!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Woordgrappen zijn mijn ding, weet je toch.
Nu weer deuren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Leeftijdsverschillen opent deuren die voor anderen gesloten blijven
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja, jij was niet alleen de beste mod maar ook de slimste![afbeelding]
en Koos Alberts ziet je niet zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij wie maak ik nou wél kans? Voor Bloes en lfy ben ik te jong, M-M ziet me niet staan...
Over mij kijkt hij tenminste niet heen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
en Koos Alberts ziet je niet zitten![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over mij kijkt hij tenminste niet heen...
En ziet jou niet staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
-5quote:
Echt? Wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Stevie Wonder ziet jou sowieso niet![]()
Maar doe er maar grappig over, het is een serieus probleemquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koos Alberts zit er wel mee ja!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar doe er maar grappig over, het is een serieus probleem
Zijn leven loopt wél op rolletjes.quote:
Ga ik jou niet aan je neus hangenquote:
Hij ging optreden met de Rolling Stones heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zijn leven loopt wél op rolletjes.
Tip van ervaringsdeskundige: om ontmaagd te worden moet je niet aan iemands neus gaan hangen.quote:
Vind je het gek met zo'n liefdeslevenquote:
Uw zoekbewerking - neussex - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Tip van ervaringsdeskundige: om ontmaagd te worden moet je niet aan iemand neus gaan hangen.
Jij bent meerdere keren ontmaagd om ervaringsdeskundige te zijn op dat gebied?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Tip van ervaringsdeskundige: om ontmaagd te worden moet je niet aan iemand neus gaan hangen.
Nooit van Inuït gehoord?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - neussex - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vind je het gek met zo'n liefdesleven rare naam
Daar denken sommige eskimo's toch weer anders over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef sjimz het volgende:
Laat je niet bij de neus nemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:48 schreef sjimz het volgende:
Ik heet gewoon Mike hoor. EnGCatjuh is mn 12-jarige ik.quote:
Ik heb nog liever Bluezzquote:
* golfer calling Mike.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heet gewoon Mike hoor. EnGCatjuh is mn 12-jarige ik.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer calling Mike.
Testing, one, two, three!
Wat een kut microfoon.
Kwartetjequote:
Hebben ze dan MKZ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kwartetje
Alleen het verkeerde geslacht.
Nee. Die eskimo van net trouwens wel volgens mij, wat een bek.quote:
Dat was gewoon een flash forward naar Tongquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee. Die eskimo van net trouwens wel volgens mij, wat een bek.
Tong zn grote liefde, bedoel jequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was gewoon een flash forward naar Tong![]()
Verklaarquote:
Nee, daarom.quote:
Algemene feiten hoeven niet te worden verklaard, me dunkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef rubbereend het volgende:oi
waar moet ik terug lezen over deze TT?
Ik las onbetaalbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Maar ze is onhaalbaar
Ik kreeg haar cadeau bij de kringloopwinkel.quote:
Klopt, ik heb haar daar achtergelatenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kreeg haar cadeau bij de kringloopwinkel.
Dus onhaalbaar?
gauw wegrent
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:05 schreef Eilanden het volgende:
Ouwe fietsen hebben alleen maar continue onderhoud nodig![]()
Is dat ook te koop bij de kringloop?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Omdat ze zo godvergeven mooi is...
![]()
Golfer had de keus tussen haar en Bluezz.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is dat ook te koop bij de kringloop?![]()
Nou, dan weet je het welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:10 schreef Grulez het volgende:
Golfer had de keus tussen haar en Bluezz.
Nee, ze is van mij....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is dat ook te koop bij de kringloop?![]()
Het zijn die billen he.quote:
Ga jij nou niet over recepten beginnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is je geheime recept voor de lekkere kikkerbillen dan bloes?
Heeft Bluezz kikkerbillen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is je geheime recept voor de lekkere kikkerbillen dan bloes?
Niks mis met mijn recepten he!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga jij nou niet over recepten beginnen
Toen ik jouw ovenschotel ging maken, was ie compleet mislukt.
Voor een blonde is ze idd bijzonder OKquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Omdat ze zo godvergeven mooi is...
![]()
Heb jij mijn pistool nodig?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:14 schreef Grulez het volgende:
Ik zal de afwas nog even afmaken
Een waterpistool denk ikquote:
Die zijn van Chris Reid. Bedrieger!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoek maar uit, ik heb er nog wel een paar over.
Ga je Lindenbergh of Drenthe begroeten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:19 schreef Grulez het volgende:
Dolle boel. Nu echt offline en morgen naar Breda/ Madrid.
heheh achja dan doe ik gewoon beide.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trusten Groezel. En ik zou voor Madrid gaan, daar is het beter weer.
Ruud.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je Lindenbergh of Drenthe begroeten?
Daar ben jij toch voor?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef sjimz het volgende:
Bloes zal in Amsterdam nooit veilig zijn!
Ik zet haar altijd 3-dubbel op slot.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:45 schreef sjimz het volgende:
Bloes zal in Amsterdam nooit veilig zijn!
Jullie zijn van de kinky.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet haar altijd 3-dubbel op slot.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van mij zijn er al 3 fietsen gejat![]()
Je vindt toch wel een nieuwe bij de kringloopquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet haar altijd 3-dubbel op slot.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En daarna weer teruggekocht van een junk?
sjimz heeft van die vouwfietsen, anders moet hij altijd staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Shit man sjimz, dus al je gemonteerde oranje vlaggetjes achterop zijn ook weg.
Ik had wel een toffe fiets die leek op zo'n gedraaid spekkie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Shit man sjimz, dus al je gemonteerde oranje vlaggetjes achterop zijn ook weg.
Voor die fiets ja. De hele tijd dat gedreun tegen de stang...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Pijnlijke zaak(je) EC.
Eerst een Bavariaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:48 schreef RayMania het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooo.
Heb nog niet eens ontbeten en nu al zin in ijsquote:
met die kutdrempels hier in het stadsdeel zit je zelfs met een Citroen continu tegen het plafond....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:54 schreef DIGGER het volgende:
AZ: Je moet even je Citroen inruilen voor een stugge duitse bak en daarmee wat drempels gaan pakken, dan komt die kleine wel.
Zijn jullie zulke wijnslurpers? En award-winnende wijn, een duur kistje erbij dus?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:54 schreef DIGGER het volgende:De wijnvoorraad - die al groot was - is gisteren nog maar eens royaal aangevuld met een grote hoeveelheid award winnende wijn
![]()
(nog even en ik moet weer verhuizen)
Ehhhh ja, best welquote:
Nope, gewoon in dozen, door m'n pa rechtstreeks gekocht. Hij kwam ook met het nieuws volgende maand weer te komen, en dan via Reims te gaan, dus de champoepel zal ook wel weer aangevuld gaan wordenquote:En award-winnende wijn, een duur kistje erbij dus?
Royston Drenthe!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:46 schreef Grulez het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor Madrid?
Niet naar Real gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:46 schreef Grulez het volgende:
Kauwgom op de bagagescans van het vliegveld. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:46 schreef Grulez het volgende:
Ik ga over een week definitiefquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:56 schreef Messenga het volgende:
Over 3 dagen definitief op kamers, heb de sleutels al wel
Dus de modernisering zet ook door bij jullie thuisquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef pascalheister het volgende:
middag
vanmorgen een draadloze telefoonset voor mn ouders gehaald, kan eindelijk die oude meuk eruit
Oe, spannendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:20 schreef Againzender het volgende:
Hmm, vrouw heeft wel erg hardnekkige buikpijn, zou het dan gaan beginnen?
jazeker, maar eerst maar even het eten voor Axel afmaken, gezinsleven staat ook niet stilquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:23 schreef clauwheee het volgende:
F5 en! Hihi.
Moet eerst naar de Ikea
Dommer is betrapt worden in de Tourquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ná de Tour worden betrapt. Hoe dom kun je zijn ?
Ik dacht van de week nog, heeft Mevrouw AZ al een tweede op de wereld gezetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
jazeker, maar eerst maar even het eten voor Axel afmaken, gezinsleven staat ook niet stil
hoe dom is het om door te gaan met die shit nadat je kopman al betrapt isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ná de Tour worden betrapt. Hoe dom kun je zijn ?
Goede reden om te stoppen tong! Maak van die vijf dagen maar eerst vijf jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zo gewend om te roken als ik Fok dat ik zeker al 5 keer tevergeefs naar niks heb getast als ik ongezien de buil shag wil pakken.
Nu welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Had ik al verteld dat ik op 25 juli een jaar gestopt was met roken.
Dat je je tong maar mag verbrandenquote:
Nu al een vervelende ex-rokerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je je tong maar mag verbranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |