Even een korte uitleg,
Ik heb me 22 juni, op doktors aanraden, ziekgemeld op mijn toenmalige werk. Heb naderhand vanuti het ziekenhuis het advies gekregen om ontslag te nemen en voor ander werk te kijken. Ik heb sinds 22 juni dus ook niet meer gewerkt bij mijn vorige werk.
Op 3 juli heb ik mijn ontslag genomen waardoor mijn contract dus per 3 augustus afliep (1 maand uitwerktermijn). Ik heb in overleg mijn overgebleven verlofdagen opgenomen en dit hebben hun ook zwart op wit. Hun wouden van mij echter ook een verklaring dat ik de overige dagen onbetaald verlof opnam, dit weigerde ik echter en zei dat ik de overige dagen 'gewoon' nog ziekgemeld was.
Normaal komt het loon eind van de maand, rond de 27ste. Het loon van juli kreeg ik echter vandaag pas (10 dagen te laat!), en ik krijg ook nog minder dan de helft van mijn bruto loon.
Heb mijn loonstrookje ook nog niet binnen, dus kan niet zien waarop hun loon hebben ingehouden.
Ik heb dus:
Ontslag gepakt per 03-07-2007 waardoor mijn contract per 03-08-2007 afliep;
Na 03-07-2007 mijn overige, betaalde, verlofdagen opgenomen;
Geen onbetaald verlof opgenomen waar hun op aandrongen;
De wachtdag (1 dag) na ziekmelden heb ik in juni al gehad &
Mijn loon 10 dagen te laat gekregen zonder melding (heb wel continu geprobeerd contact te krijgen met ze, hierop kreeg ik 1x een smsje dat het loon eersdaags zou worden overgemaakt).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-