Nee, die zijn strafrechtelijk beschermd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:26 schreef RayMania het volgende:
Mag ik de aanhalingstekens weghalen?
Dat probleem hebben wij ook gehad. Alleen ging mn eigen vader t dan proberen te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Loodgieter is bezig de hele douchecabine van de deuren te ontdoen... onze lekkage strekte zich uit tot in de logeerkamer en nu ook de keuken
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat probleem hebben wij ook gehad. Alleen ging mn eigen vader t dan proberen te maken
Ja inderdaad. Dat is wel een verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eigen huis zeker?
Dit is een huurhuis... nu maar duimen dat het voor rekening van de WBV is....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef pascalheister het volgende:
heb je ook een keertje gewerkt linfje![]()
Omdat het tussen haakjes staat hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
eens met tt
Kan hij er wat aan doen dat ie Elmer Fudd nadoet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een naamtitel en 'meneer' is nog niet blij.
En ook nog eens de tennisgame vergeten, hoe moet dat ooit goedkomen met je VBL-toto's?
De VBL-toto's vergeet ik niet. Voor elke toto die ik dit seizoen vergeet krijgt iedereen een biertje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een naamtitel en 'meneer' is nog niet blij.
En ook nog eens de tennisgame vergeten, hoe moet dat ooit goedkomen met je VBL-toto's?
Nee, ik heb respect voor de blauwe medemens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat het tussen haakjes staat hè.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef sjimz het volgende:
eens met tt
Almere moest en zou vertegenwoordigd blijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:17 schreef Suijk het volgende:
Ray, onze eigenste poldermod.
Geniaal inderdaad. Op t einde ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:36 schreef pascalheister het volgende:
whehe
http://www.dumpert.nl/mediabase/22764/817a2d5a/index.html
Ja, moet ik weer ergens anders wonen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:30 schreef RayMania het volgende:
Over Almere gesproken, waarom werd je weggestuurd, Suijk?.
In reallife neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
De VBL-toto's vergeet ik niet. Voor elke toto die ik dit seizoen vergeet krijgt iedereen een biertje.
Ja, ooit op een meetingquote:
Johan Cruijff Schaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd! Wanneer is er weer een finale?
Heb je dat als stoere vent nodig dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Als Clauwheee weer eens verkouden is komen alle Don Juans met camillen thee en kustjes op de wang. Als Tong naar de Kaakchirurg moet is er niemand die een riem neemt om onder zijn hart te steken of me een betuig te steunen.
Ach Tong tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Als Clauwheee weer eens verkouden is komen alle Don Juans met camillen thee en kustjes op de wang. Als Tong naar de Kaakchirurg moet is er niemand die een riem neemt om onder zijn hart te steken of me een betuig te steunen.
* sjimz is het weer met je eens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry Tong, tieten krijgen voorrang.
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |