nos tt.quote:***IELRENNEN***************************
**** Ook Kasjetsjkin betrapt op doping
**Andrej Kasjetsjkin is op 1 augustus
tijdens een onaangekondigde controle
positief bevonden op het gebruik van
bloeddoping.
De 27-jarige Kazak is de tweede renner
van de Astana-ploeg die in korte tijd
door de mand valt.Tijdens de Ronde van
Frankrijk werd Kasjetskins kopman en
landgenoot Aleksandr Vinokoerov ook op
bloeddoping betrapt,waarna de formatie
zich in zijn geheel terugtrok uit de
Tour.Kasjetsjkin stond op dat moment
achtste in het algemeen klassement.
Edit - ik ben even zo vrij geweest om een bronvermelding aan je tekst toe te voegen.quote:Ook Kasjetsjkin betrapt op doping
Andrej Kasjetsjkin is positief getest
op bloeddoping.De Kazachse renner is al
de tweede renner van de Astana-formatie
die hierop betrapt wordt.In de Tour de
France werd kopman Aleksandr Vinokoerov
ook op bloeddoping betrapt.
http://teletekst.nos.nl/
Contador is on his wayquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:57 schreef opgebaarde het volgende:
Niet hij![]()
Ik zei vorige keer dat ik nog twee gevallen verwachtte, one to go dus![]()
Niet meer voor de Tour dan...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:02 schreef Szura het volgende:
Nu Contador nog!
Astana komt ook niet betrouwbaar meer over...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:54 schreef Leatherface het volgende:
Astana zal nu wel van alle Pro Tour-koersen in de rest van het seizoen worden geweerd, mocht zijn B-staal ook positief zijn.
Teleurgesteld natuurlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
Kashechkin dacht zeker dat er niet gecontroleerd ging worden omdat Astana uit de Tour stapte en omdat Astana niet present is in de aankomende Ronde van Duitsland.
Ben benieuwd hoe Falco zich nu voelt.
Op mij ook niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Astana komt ook niet betrouwbaar meer over...
Tis op zn zachtst gezegd wel een beetje toevallig natuurlijk, allemaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Op mij ook niet meer.
Maar goed, dan weten we natuurlijk nog niet of Vino, Kashechkin en Kessler zelf maar wat aanrotzooiden, of dat het structureel vanuit de ploeg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |