quote:I'm so ronery
So ronery
So ronery and sadry arone
There's no one
Just me onry
Sitting on my rittel throne
I work very hard and make up great prans
But nobody ristens
no one understands
Seems rike no one
Takes me seriousry
And so
I'm ronery
A rittle ronery
Poor rittle me
There's nobody I can rerate to
Feer rike a bird in a cage
It's kind of sirry
But not rearry
Because it's firring my body with rage
I'm the smartest, most crever, most physicarry fit
But nobody else seems to rearize it
When I change the world
Maybe they'rr notice me
And until then,
I'll just be ronery
Yeah, a rittle ronery
Poor rittle me
I'm so ronery...
hongerloontje sucksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef Sant het volgende:
nog 2 maandjes! dan ben ik hier ook klaar
dan heb ik eindelijk mijn 8 maanden dwangarbeid volbracht tegen een hongerloontje
Maandelijke belediging wordt het ook wel genoemdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef Sant het volgende:
nog 2 maandjes! dan ben ik hier ook klaar
dan heb ik eindelijk mijn 8 maanden dwangarbeid volbracht tegen een hongerloontje
ik krijg altijd een vuistvol $1000 briefjes............. heb voor de lol een echte "roll" van gemaaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maandelijke belediging wordt het ook wel genoemd
Team Americaquote:
Ik had ook anders niks te klagen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef ETA het volgende:
[..]
hongerloontje sucksGoeie stagevergoedingen FTW!!!
![]()
Als hij in Zweden zitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het is hier echt stil .... Hoe moet dat nou als Kuno er echt helemaal niet meer is
Dan heeft hij vast geen tijd meer voor Fok!quote:
en jij ook..!quote:
dan heb ik alleen nog maar tijd voor geile wijven!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast geen tijd meer voor Fok!
*Jaloers*quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan heb ik alleen nog maar tijd voor geile wijven!![]()
En wat is een neteller account ??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:01 schreef ETA het volgende:
ik zal morgen wel ff wat leven in dt topic pompen... als ik niet hard aan het werk ben dan..... kans is klein.... veel te doen, weinig tijd.....
anyway, gisteren een 410 euro advertentie deal geslotenvalt alleen beetje in het niet bij de blackjack inkomsten, zit nu tegen de 28k profit aan....
Als ik over maand weer in NL zit, wil ik wat meer gaan spelen. Iemand zin in een deal? Je maakt een neteller accont aan, laat mij erop spelen, en je krijgt 50 euro voor per 3 maanden dat ik er mee actief ben.... riskfree, ik speel alleen met eigen geld![]()
dat zeg ik tegen mijn vrienden. tegen mijn ouders zeggen ik heel schijnheilig... dat ik alleen maar tijd hebt voor de studiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan heb ik alleen nog maar tijd voor geile wijven!![]()
En wat studeer je ? geile vrouwen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat zeg ik tegen mijn vrienden. tegen mijn ouders zeggen ik heel schijnheilig... dat ik alleen maar tijd hebt voor de studie![]()
Business Designquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat studeer je ? geile vrouwen ?
Dat moet je mij dan ook eens uitleggen dan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Toen was jij er nog niet eens bij (terug)
ETA kan rammend goed blackjacken / bonushoeren.
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
ik ga jullie vandaag verlaten!
![]()
quote:
jij moet er wel samen met ETA voor zorgen dat dit topic niet doodbloed als ik weg ben!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:36 schreef Sant het volgende:
Je kunt wel merken dat t nog vakantietijd he
Normaal gesproken was t vandaag alweer 5 topics verder met Stage SC
eindelijk is het nu eens een beetje bij te houden voor mensen die af en toe wél nuttig zijn op stage
Daar ben ik straks ook te vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel!
maar gelukkig kom ik terug in de studeren in het buitenland slow chat en in het zweden topic!
Een best grappig film.. maar verwacht geen hoogstaande humor.. lekker platquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ouders wilden dvd huren, omdat er niks op tv was, dus vanavond wordt het The 40 Year Old Virgin kijken![]()
![]()
goedenavond trouwens
website scripten...... ik heb juist gisteren de hele flow in elkaar gezet van een websitequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef Qunix het volgende:
Morgen vrij
Ik ben druk bezig met een website scripten en om niet af te leiden kom ik ook niet op Fok dan. Dus aws ik hier een tijd niet.
Hey Roycooooooooquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Playahs, ben ik weer hoor! Kreta echt geweldig.. Net zo leip![]()
Mooi rustig hier btw![]()
![]()
halloooooooo PB! Alles flex? Ben jij nog op vakantie geweest?quote:
Alles gaat goed hoor... Nee.. ik ga nog..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
halloooooooo PB! Alles flex? Ben jij nog op vakantie geweest?![]()
Nais nais!! Doe de Zweedse dames de groeten, mochten ze net zo geil zijn als de Noorse dames op Kreta vermaak je je daar welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alles gaat goed hoor... Nee.. ik ga nog.... Woensdag 5 maanden naar Zweden
![]()
Ik weet dat knull neuken is... en je spreekt het ook nog hetzelfde uit als het Nederlandse woord 'knul'quote:
Halloquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:12 schreef Deceit het volgende:
Hallooooo..
Ik heb al vanaf 9 uur 3 reserveringen gedaan.. lol... Het gaat niet vandaag!! WEEKEND!!! nog.. ietsjes meer dan 5.5 uur...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef ETA het volgende:
eeen serieuse breakdown........ echt motivatie van 0 vandaag na enkele dagen hard werken......... heb ongeveer 3 sheets geproduceerd, en zijn nog crappy ook.....
Al in Zweden?quote:
morgenmiddag ga ik weg!quote:
en het zonnetje schijntquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
hey Kuno, veel plezier in Zweden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
Dank je ETA!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
Heee lelijke bosnegert! hoe was het daar in kreta nog geneukt?quote:
he!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef ETA het volgende:
mn ouders hebben nu een cafetaria, niet echt de kerst dinerGeen idee of ik met kerst in NL ben....
iki zie je wel lurken in het buitenland studeren topicquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
he!als ik een half jaar weg ben geweest kan ik best kroketten eten!
Nou ja dan houden we contact!
Lekker geneukt.. Laf paipertje, je kent t wel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heee lelijke bosnegert! hoe was het daar in kreta nog geneukt?
Hier is t grafweerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo Hallo!!!
Hier vanuit Barcelona!!!!
Echt superleuk!! Blij dat ik weer bij m'n lieve vriendinnetje ben!!
En wat een mooi weerHelaas maandag al naar huis...en dan weer klussen! Ik hoop dat vriendlief een beetje opgeschoten is...maar dat zal toch wel moeten lukken in 4 dagen??
hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:46 schreef ETA het volgende:
[..]
website scripten...... ik heb juist gisteren de hele flow in elkaar gezet van een websiteEcht een monster is het geworden, van een simpele imagebank is het uitgegroeid naar een volledig interne resource website....... en nog komen ze aanzetten met feature requests.......
Veel plezier Kuno.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA VANMIDDAG NAAR ZWEDEN!!!! IK ZAL AAN JULLIE DENKEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dag Kunoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA VANMIDDAG NAAR ZWEDEN!!!! IK ZAL AAN JULLIE DENKEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das kut jah..quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef ETA het volgende:
werk hard dag......... althans poging tot......
baal al hele dag dat ik mijn sleutels heb verloren................ ik checkte nog voordat ik de deur uitging. ik voelde wat in mn broekzak, maar dat bleek achter slechts kleingeld te zijn.......
ik wed van nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Sant het volgende:
[..]
Das kut jah..
Ik ga nog maar een kop koffie scoren en een sigaretje roken
Misschien dat me dat een vlaag van activiteit opleverd...
Je hebt gelijk...quote:
het leven is wreedquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef ETA het volgende:
en op dat moment had ik wel spijt dat ik gisteravond mijn kamer niet heb opgeruimd, echt een tering troep.......
Hier komt de bewolking binnen vanuit zee..quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het leven is wreed
vandaag weer een heerlijk zonnetje hier
gewoon niet binnen latenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier komt de bewolking binnen vanuit zee..
hmmmm.... karma ofzo........ ik zat gisteren op msn nog te geinen dat mijn kamer zon rotzooi was, beter dat niemand het te zien kreeg...... ik qoute mezelf: "hehe, what are the chances that someone will see this mess"quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het leven is wreed
vandaag weer een heerlijk zonnetje hier
De wolkjes zijn alweer over mijn huis heenquote:
heb je ze d'r weer uitgegooid??quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De wolkjes zijn alweer over mijn huis heen
kzal t onthoudenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:28 schreef ETA het volgende:
[..]
hmmmm.... karma ofzo........ ik zat gisteren op msn nog te geinen dat mijn kamer zon rotzooi was, beter dat niemand het te zien kreeg...... ik qoute mezelf: "hehe, what are the chances that someone will see this mess"
![]()
paar dagen geleden maakte ik iemand belachelijk omdat ze zo blij waren dat ze 3,5 per uur verdienen met het beantwoorden van online enquetes..... ik zei nog dat het me bad karma gingopleveren en een downswing
kortom, don't fuck with karma!!
yep.. lekker zonnetjequote:
voelt goed hoor, ik voel me nu ook beetje ex-afstudeerder en ook al heel klein beetje ex-studentquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo allemaal,
Hoe is het nou om allemaal EX-stagiairs te zijn ?
Allemaal Ex-en dat is goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voelt goed hoor, ik voel me nu ook beetje ex-afstudeerder en ook al heel klein beetje ex-student
dat komt over 3 weken alquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Allemaal Ex-en dat is goed
Nu op naar het echte werk !
nu wordt je niet meer betaald om te Fok!kenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo allemaal,
maar het blijft nog steeds even leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nu wordt je niet meer betaald om te Fok!ken![]()
Goed hoor.. en mijn vakantie moet nog beginnen..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
Hoe is het hier?? Fijne vakantie gehad allemaal?
donderdag ga ik weg crossertquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
Hoe is het hier?? Fijne vakantie gehad allemaal?
dat zeg je express, hequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo allemaal,
ik weet exact hoe je je voelt.................quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:35 schreef Deceit het volgende:
Hmm.. jullie zijn allemaal lekker klaar met die stages en ik zit hier nog voor anderhalve maand!
Dat is niet waar!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:35 schreef Deceit het volgende:
Hmm.. jullie zijn allemaal lekker klaar met die stages en ik zit hier nog voor anderhalve maand!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
Ik moet nog tot eind januari.
t/m oktober hiero!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
Ik moet nog tot eind januari.
Kheb me ook eens ooit toe willen voegen aan die OP, maar wist niet hoe... Daarnaast was t tempo waarin de topics mekaar opvolgden voor de vakantie ziekelijk hoog... Nu ist eindelijk rustigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:48 schreef ETA het volgende:
misschien beetje laat nog om jezelf aan de OP toe te voegen, maar misschien halen we nog een nieuwe topic
Ben op maandag 5 februari gestart. 8 maanden stagequote:
Chersonissos is NAISquote:
Stelletje spammerts hier, werd ik ook niet goed vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:51 schreef Sant het volgende:
[..]
Kheb me ook eens ooit toe willen voegen aan die OP, maar wist niet hoe... Daarnaast was t tempo waarin de topics mekaar opvolgden voor de vakantie ziekelijk hoog... Nu ist eindelijk rustig
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:42 schreef ETA het volgende:
zoooooo Pedobear <3 [deel 3] dat kan bijna in KPD junior gedeelte
Was jij ook niet één van de schuldigen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stelletje spammerts hier, werd ik ook niet goed van!
Jij was een van de grootste spammertsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stelletje spammerts hier, werd ik ook niet goed van!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef Sant het volgende:
[..]
Was jij ook niet één van de schuldigen??
weheheh jaaa11`~!!~~1111één`1`1~!!!! Al zin in dat geile Zweden PB?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij was een van de grootste spammertsen ik ook
Roken is voor mietjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:07 schreef Sant het volgende:
Ik ga ff roken... heb k wel weer verdient na een uur FokKen.
I knowquote:
Ik ben ook 5 feb. begonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:52 schreef Sant het volgende:
[..]
Ben op maandag 5 februari gestart. 8 maanden stage
Afstudeerstage dat is!
hey, jij hier????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:09 schreef Frrreek het volgende:
Net mijn wrap-up talk gehad met mijn coordinator. De hele stage niks ingeleverd, net erover gesproken + final report gegeven, en ik krijg een cijfer tussen de 7-8.
Whehehe
ik heb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Chersonissos is NAIS![]()
Donderdag naar Rotterdam voor een bezichtiging van een kamer!
Bang dat hij uitgelachen wordt door een stel Fok!kersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:45 schreef ETA het volgende:
Robert vd Broeke in wetenschappelijke schijnwerpers
robbert van den broeke post ook op FOK, mar wel anoniem he
en halverwege kom je hier om dat te posten????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:53 schreef DaFan het volgende:
Man 300 moet haast wel de meest toffe film zijn die ik in tijden heb gezien
En ik ben pas op de helft
Ja kom recht uit de bios rennen nou goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef ETA het volgende:
[..]
en halverwege kom je hier om dat te posten????
waarom dacht ik dat nou ook gelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef ETA het volgende:
[..]
en halverwege kom je hier om dat te posten????
wtf, dezelfde gedacht.. Dat kan geen toeval meer zijn!???!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom dacht ik dat nou ook gelijk
great minds think alikequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wtf, dezelfde gedacht.. Dat kan geen toeval meer zijn!???!!!!![]()
Houniet. Liegbeestquote:
En dat surfen doe je op je tv.. jajaja.. lekker logischquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja kom recht uit de bios rennen nou goed
Moest toch ff wat te drinken hebben heEn ik heb nooit geduld om 2 uur lang achter mn pc te zitten om film te kijken, ga altijd beetje surfen tussendoor.
Computer!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:14 schreef Sant het volgende:
[..]
En dat surfen doe je op je tv.. jajaja.. lekker logisch
het voelt ook zo stoutquote:
Stout=geil!quote:
iddquote:
Family-pack condooms meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. Nu aan het inpakken voor 5 maanden Zweden..
Hoe gaat dit straks in de auto passen![]()
Das mooi want ik ga met oud & nieuw ws naar Stockholmquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:00 schreef ETA het volgende:
drank valt eigenlijk wel mee in Zweden, niet goedkoop, maar nog wel redelijk te betalen
Vannacht/Vanochtend om 1-2uurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Family-pack condooms mee
En zoveel drank als je mee mag nemen omdat het daar niet te betalen is(5L pp ofzo?)
Wanneer ga je precies weg?
jongen, ik ga je veel plezier en succes wensen daarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. Nu aan het inpakken voor 5 maanden Zweden..
Hoe gaat dit straks in de auto passen![]()
Nee, nog steeds niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hebben jullie dit topic nou nog niet vol?
schiet niet echt op he...!quote:
Lees s wat replies voordat je postquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
schiet niet echt op he...!
Ben je al in zweden?
Nee. Ik ga vannacht wegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ben je al in zweden?
Goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee. Ik ga vannacht weg. Hoe is het weer?
Veel plezierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
ik mag morgen naar Kreta Roycoooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heyheyquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ben je al in zweden?
thnx mate, jij ookquote:
YEEAAAH Bitch!!! Veel plz ouwe en ik hoor t wel hoe vet het wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
ik mag morgen naar Kreta Roycoooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hounietje, veel plezier in Kretaquote:
leuke cameraquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:25 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga morgen naar huis, geen Berlijn meer *huil* ben nu mijn spullen aan het inpakken en aan het proberen de muren te fatsoeneren![]()
Check even mijn nieuwe camera (kon het niet laten), Kodak v1003
[afbeelding]
plaatje van die camera is idd 10megapixelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:56 schreef Sant het volgende:
mooie camera!!
10 megapixel... fijn dingetje
Idd lekker ETA!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
Lekker dan, dat je zomaar je ontslag hebt getekend!! Of was je toch al van plan om weg te gaan? Hadden ze wel ff mogen zeggen!!
Heftig met die orkanendingen!! Lijkt me wel een keer leuk om mee te maken! Alleen niet als alles kapot gaat!!Maar een prullenbak die rondvliegt lijkt me wel grappig
Maak je er foto's van?? En succes nog!!
was dat nog niet post 300?quote:
Bijna!quote:
Supertof!quote:
Ja ik moet nog even goed uitvogelen hoe alles werkt, een beetje teveel functies zitten erop. Zeker vergeleken met mijn oude camera, maar hij is wel 10 megapixel net als op de foto, als het goed is moet ik er dus mooie kiekjes mee kunnen makenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef ETA het volgende:
[..]
leuke camera
je hebt nog geen "oh wat mooie fotos" tegen mijn nieuwe fotos![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaal (nog net)
Gelukkig valt de schade meequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef ETA het volgende:
net ff een run naar de 7/11 om wat ijskoffie te halen. Het was even droog, dus heb mn camera meegenomen, helaas was er niks interesants. Op wat takken en bladereren her en der, viel de schade wel mee. Nadat ik weer thuis was, begon het weer te regenen, dit keer zonder die harde wind.
Was overigens wel spannend vrijdagnacht, ramen rammelden aan alle kanten. Kon 1 raam niet goed dichtkrijgen, dus dat maakte nogal wat lawaai. Erg slecht geslapen, werd steeds wakker door lawaai van de wind (slaap met oordoppen in!!!).
Kan overigens niet wachten om weer terug te zijn in NL.... lekker afkoelen bij 30 graden
ja, ik ben nog aardig wakker en helder, valt me reuze meequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is inderdaad een goede middag
Potverdikkie hier al over een week!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:30 schreef denB het volgende:
Iedereen nog vol aan de bak zie ik!
Over 3weken begint school weer
Heb alleen nog steeds niets van ontvangen...
Ik ook niet en roosters staan ook nog niet online. Teringirritant, kutSaxionquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:30 schreef denB het volgende:
Iedereen nog vol aan de bak zie ik!
Over 3weken begint school weer
Heb alleen nog steeds niets van ontvangen...
daar had ik bij het Saxion ook altijd problemen mee, altijd gezeikquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik ook niet en roosters staan ook nog niet online. Teringirritant, kutSaxion
Kan zo mn rooster voor werk niet plannen (net aangenomen) en ze zijn daar nogal op hun uurtjes, maar moet wel bij de eerste week aanwezig zijn
Kheb al gevonden maar je moet op intranet elke keer je studiejaar aanpassen onder Profiel instellingen, wat een onzinquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar had ik bij het Saxion ook altijd problemen mee, altijd gezeikgelukkig ben ik daar nu vanaf
hehehehe, goed bezig ETAquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:17 schreef ETA het volgende:
kut teveel mensen nog op straat, maar es na middernacht proberen....
dag meneertje crossquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
Heb je geen vuilnisbak?
ik heb al sinds eind juni geen stage meer, ben nu nog vakantie aan het vierenquote:
zeer goed, ik heb 'em afgerond op 21 juni en ben nu weer net terug van vakantie en op zoek naar een goede baanquote:
was het maar zo makkelijk........ dan zou ik niet zoveel moeite doen om van mn afval af te komen. Hopelijk vandaaag op tijd naar huis zodat ik de vuilniswagen nog langs zie komen, anders word het toch ff een keer diep in de nacht de vuilniszakken buiten zettenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
Heb je geen vuilnisbak?
Erg leuke foto!! Nederland kan ook best mooi zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Leinonlein het volgende:
Prachtig plaatje van Amsterdam met mijn nieuwe camera![]()
[afbeelding]
Oh eta succes, ik moest afstand doen van veel spullen in Berlijn, ik hou niet van spullen weg gooien![]()
nog 3,5 dagen........ nog 3,5 dagen.......... nog 3,5 dagen.........quote:
orkanen zijn zoooo overratedquote:
hell yeah!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:37 schreef ETA het volgende:
gett'n ready for a wild night out morgen , Karaoke baby!!!
dan gaat datquote:
toch niet echt op hè?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:23 schreef DaFan het volgende:
ETA P.I.M.P.
Hey crossiequote:
Leuk zijn ze he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef Qunix het volgende:
Ergens in me bookmarks had ik nog javascriptjes![]()
Bevalt het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:45 schreef donald_dick het volgende:
ik ben nu officieel 2 dagen op stage
tevens tvp
het gaat ze gangetje. ghad van te voren een planning gemaakt, maar die klopt nu al van geen kant, want ik nu al 2 maanden voorquote:
dus nu de komende twee maanden ga je actief hier aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het gaat ze gangetje. ghad van te voren een planning gemaakt, maar die klopt nu al van geen kant, want ik nu al 2 maanden voor
hehe, jullie kennen blijkbaar de taiwanese variant van Karaoke nog nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan gaat dat
[..]
toch niet echt op hè?!![]()
actief koffie halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus nu de komende twee maanden ga je actief hier aanwezig zijn?
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef ETA het volgende:
jullie baggeren erg weinig voor stagaires..........
hmmm.... volgens mij was het een ongeschreven regel dat een stagair voor max 2 uur per dag hard aan het werk mag zijn...... en baggeren, dat hoort erbij, net tot het randje gaan totdat crossover langskomtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werken![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werken![]()
Dan red ik het hier nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:51 schreef ETA het volgende:
[..]
hmmm.... volgens mij was het een ongeschreven regel dat een stagair voor max 2 uur per dag hard aan het werk mag zijn...... en baggeren, dat hoort erbij, net tot het randje gaan totdat crossover langskomt
maar in je 1tje hele topics vol kwakken met zooi is ook zo lastig, en mijn fotoarchieven kennen ook een limiet.......
Ik ben er ook, maar ik bagger niet mee!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er nog, ik bagger nog ff mee de komende 2 weken![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef Qunix het volgende:
Al mijn postings zijn kwaliteitsposts.
ja, daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef Qunix het volgende:
Al mijn postings zijn kwaliteitsposts.
quote:
neequote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[afbeelding] en mijn post niet...?
en ik maar denken dat we vrienden waren..quote:
fooled ya!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik maar denken dat we vrienden waren..[afbeelding]
is goed, ga je gang, post hem maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaalIk kom hier ook nog ff een kwaliteitspost plaatsen
uhm... dat was 'em alquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is goed, ga je gang, post hem maar
boven jouw post staat iequote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar dan??ik moet hem gemist hebben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |