quote:I'm so ronery
So ronery
So ronery and sadry arone
There's no one
Just me onry
Sitting on my rittel throne
I work very hard and make up great prans
But nobody ristens
no one understands
Seems rike no one
Takes me seriousry
And so
I'm ronery
A rittle ronery
Poor rittle me
There's nobody I can rerate to
Feer rike a bird in a cage
It's kind of sirry
But not rearry
Because it's firring my body with rage
I'm the smartest, most crever, most physicarry fit
But nobody else seems to rearize it
When I change the world
Maybe they'rr notice me
And until then,
I'll just be ronery
Yeah, a rittle ronery
Poor rittle me
I'm so ronery...
hongerloontje sucksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef Sant het volgende:
nog 2 maandjes! dan ben ik hier ook klaar
dan heb ik eindelijk mijn 8 maanden dwangarbeid volbracht tegen een hongerloontje
Maandelijke belediging wordt het ook wel genoemdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:09 schreef Sant het volgende:
nog 2 maandjes! dan ben ik hier ook klaar
dan heb ik eindelijk mijn 8 maanden dwangarbeid volbracht tegen een hongerloontje
ik krijg altijd een vuistvol $1000 briefjes............. heb voor de lol een echte "roll" van gemaaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maandelijke belediging wordt het ook wel genoemd
Team Americaquote:
Ik had ook anders niks te klagen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef ETA het volgende:
[..]
hongerloontje sucksGoeie stagevergoedingen FTW!!!
![]()
Als hij in Zweden zitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het is hier echt stil .... Hoe moet dat nou als Kuno er echt helemaal niet meer is
Dan heeft hij vast geen tijd meer voor Fok!quote:
en jij ook..!quote:
dan heb ik alleen nog maar tijd voor geile wijven!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast geen tijd meer voor Fok!
*Jaloers*quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan heb ik alleen nog maar tijd voor geile wijven!![]()
En wat is een neteller account ??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:01 schreef ETA het volgende:
ik zal morgen wel ff wat leven in dt topic pompen... als ik niet hard aan het werk ben dan..... kans is klein.... veel te doen, weinig tijd.....
anyway, gisteren een 410 euro advertentie deal geslotenvalt alleen beetje in het niet bij de blackjack inkomsten, zit nu tegen de 28k profit aan....
Als ik over maand weer in NL zit, wil ik wat meer gaan spelen. Iemand zin in een deal? Je maakt een neteller accont aan, laat mij erop spelen, en je krijgt 50 euro voor per 3 maanden dat ik er mee actief ben.... riskfree, ik speel alleen met eigen geld![]()
dat zeg ik tegen mijn vrienden. tegen mijn ouders zeggen ik heel schijnheilig... dat ik alleen maar tijd hebt voor de studiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan heb ik alleen nog maar tijd voor geile wijven!![]()
En wat studeer je ? geile vrouwen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat zeg ik tegen mijn vrienden. tegen mijn ouders zeggen ik heel schijnheilig... dat ik alleen maar tijd hebt voor de studie![]()
Business Designquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En wat studeer je ? geile vrouwen ?
Dat moet je mij dan ook eens uitleggen dan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Toen was jij er nog niet eens bij (terug)
ETA kan rammend goed blackjacken / bonushoeren.
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
ik ga jullie vandaag verlaten!
![]()
quote:
jij moet er wel samen met ETA voor zorgen dat dit topic niet doodbloed als ik weg ben!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:36 schreef Sant het volgende:
Je kunt wel merken dat t nog vakantietijd he
Normaal gesproken was t vandaag alweer 5 topics verder met Stage SC
eindelijk is het nu eens een beetje bij te houden voor mensen die af en toe wél nuttig zijn op stage
Daar ben ik straks ook te vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel!
maar gelukkig kom ik terug in de studeren in het buitenland slow chat en in het zweden topic!
Een best grappig film.. maar verwacht geen hoogstaande humor.. lekker platquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ouders wilden dvd huren, omdat er niks op tv was, dus vanavond wordt het The 40 Year Old Virgin kijken![]()
![]()
goedenavond trouwens
website scripten...... ik heb juist gisteren de hele flow in elkaar gezet van een websitequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef Qunix het volgende:
Morgen vrij
Ik ben druk bezig met een website scripten en om niet af te leiden kom ik ook niet op Fok dan. Dus aws ik hier een tijd niet.
Hey Roycooooooooquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Playahs, ben ik weer hoor! Kreta echt geweldig.. Net zo leip![]()
Mooi rustig hier btw![]()
![]()
halloooooooo PB! Alles flex? Ben jij nog op vakantie geweest?quote:
Alles gaat goed hoor... Nee.. ik ga nog..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
halloooooooo PB! Alles flex? Ben jij nog op vakantie geweest?![]()
Nais nais!! Doe de Zweedse dames de groeten, mochten ze net zo geil zijn als de Noorse dames op Kreta vermaak je je daar welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alles gaat goed hoor... Nee.. ik ga nog.... Woensdag 5 maanden naar Zweden
![]()
Ik weet dat knull neuken is... en je spreekt het ook nog hetzelfde uit als het Nederlandse woord 'knul'quote:
Halloquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:12 schreef Deceit het volgende:
Hallooooo..
Ik heb al vanaf 9 uur 3 reserveringen gedaan.. lol... Het gaat niet vandaag!! WEEKEND!!! nog.. ietsjes meer dan 5.5 uur...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef ETA het volgende:
eeen serieuse breakdown........ echt motivatie van 0 vandaag na enkele dagen hard werken......... heb ongeveer 3 sheets geproduceerd, en zijn nog crappy ook.....
Al in Zweden?quote:
morgenmiddag ga ik weg!quote:
en het zonnetje schijntquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
hey Kuno, veel plezier in Zweden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
Dank je ETA!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
Heee lelijke bosnegert! hoe was het daar in kreta nog geneukt?quote:
he!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef ETA het volgende:
mn ouders hebben nu een cafetaria, niet echt de kerst dinerGeen idee of ik met kerst in NL ben....
iki zie je wel lurken in het buitenland studeren topicquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
he!als ik een half jaar weg ben geweest kan ik best kroketten eten!
Nou ja dan houden we contact!
Lekker geneukt.. Laf paipertje, je kent t wel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heee lelijke bosnegert! hoe was het daar in kreta nog geneukt?
Hier is t grafweerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo Hallo!!!
Hier vanuit Barcelona!!!!
Echt superleuk!! Blij dat ik weer bij m'n lieve vriendinnetje ben!!
En wat een mooi weerHelaas maandag al naar huis...en dan weer klussen! Ik hoop dat vriendlief een beetje opgeschoten is...maar dat zal toch wel moeten lukken in 4 dagen??
hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:46 schreef ETA het volgende:
[..]
website scripten...... ik heb juist gisteren de hele flow in elkaar gezet van een websiteEcht een monster is het geworden, van een simpele imagebank is het uitgegroeid naar een volledig interne resource website....... en nog komen ze aanzetten met feature requests.......
Veel plezier Kuno.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA VANMIDDAG NAAR ZWEDEN!!!! IK ZAL AAN JULLIE DENKEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dag Kunoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA VANMIDDAG NAAR ZWEDEN!!!! IK ZAL AAN JULLIE DENKEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das kut jah..quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef ETA het volgende:
werk hard dag......... althans poging tot......
baal al hele dag dat ik mijn sleutels heb verloren................ ik checkte nog voordat ik de deur uitging. ik voelde wat in mn broekzak, maar dat bleek achter slechts kleingeld te zijn.......
ik wed van nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Sant het volgende:
[..]
Das kut jah..
Ik ga nog maar een kop koffie scoren en een sigaretje roken
Misschien dat me dat een vlaag van activiteit opleverd...
Je hebt gelijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |