dag meneertje crossquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
Heb je geen vuilnisbak?
ik heb al sinds eind juni geen stage meer, ben nu nog vakantie aan het vierenquote:
zeer goed, ik heb 'em afgerond op 21 juni en ben nu weer net terug van vakantie en op zoek naar een goede baanquote:
was het maar zo makkelijk........ dan zou ik niet zoveel moeite doen om van mn afval af te komen. Hopelijk vandaaag op tijd naar huis zodat ik de vuilniswagen nog langs zie komen, anders word het toch ff een keer diep in de nacht de vuilniszakken buiten zettenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
Heb je geen vuilnisbak?
Erg leuke foto!! Nederland kan ook best mooi zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:49 schreef Leinonlein het volgende:
Prachtig plaatje van Amsterdam met mijn nieuwe camera![]()
[afbeelding]
Oh eta succes, ik moest afstand doen van veel spullen in Berlijn, ik hou niet van spullen weg gooien![]()
nog 3,5 dagen........ nog 3,5 dagen.......... nog 3,5 dagen.........quote:
orkanen zijn zoooo overratedquote:
hell yeah!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:37 schreef ETA het volgende:
gett'n ready for a wild night out morgen , Karaoke baby!!!
dan gaat datquote:
toch niet echt op hè?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:23 schreef DaFan het volgende:
ETA P.I.M.P.
Hey crossiequote:
Leuk zijn ze he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef Qunix het volgende:
Ergens in me bookmarks had ik nog javascriptjes![]()
Bevalt het?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:45 schreef donald_dick het volgende:
ik ben nu officieel 2 dagen op stage
tevens tvp
het gaat ze gangetje. ghad van te voren een planning gemaakt, maar die klopt nu al van geen kant, want ik nu al 2 maanden voorquote:
dus nu de komende twee maanden ga je actief hier aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het gaat ze gangetje. ghad van te voren een planning gemaakt, maar die klopt nu al van geen kant, want ik nu al 2 maanden voor
hehe, jullie kennen blijkbaar de taiwanese variant van Karaoke nog nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan gaat dat
[..]
toch niet echt op hè?!![]()
actief koffie halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus nu de komende twee maanden ga je actief hier aanwezig zijn?
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:38 schreef ETA het volgende:
jullie baggeren erg weinig voor stagaires..........
hmmm.... volgens mij was het een ongeschreven regel dat een stagair voor max 2 uur per dag hard aan het werk mag zijn...... en baggeren, dat hoort erbij, net tot het randje gaan totdat crossover langskomtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit is geen bagger topic... En het feit dat wij wel werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |