Jewel Akens - The Birds and the Beesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:01 schreef Mark het volgende:
Jemig de pemig, deel 888![]()
Ik vond zelf Laaz Rockit - Dreams die hard wel mooi
ehh..niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:03 schreef bukgeit het volgende:
Hoe kennen we André van Commenée?
Aangezien Bukgeit has left the building:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:27 schreef MadMaster het volgende:
Dat is die simplo manager van Dries Roelvink...![]()
quote:When I was a very small boy,
Very small boys talked to me
Now that weve grown up together
Theyre afraid of what they see
bartrid +1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef bartrid het volgende:
jeroen van der boom met jij bent zo?
quote:They’re gonna clean up your looks
With all the lies in the books
To make a citizen out of you
Because they sleep with a gun
And keep an eye on you son
So they can watch all the things you do
Opgezocht en dit is juist.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef Berkery het volgende:
My chemical romance?
...ken ik verder niet maar ik zag dat ze in de UK in de top 10 stonden
Okquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef cafca het volgende:
Ja, doe es een vraag over de Nozems ofzo, Tong
bartrid +1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:42 schreef bartrid het volgende:
Cuba?
quote:Certainly the media-profile-version of her is as some kind of talented super-freakshow - all hairy skin, odd physical twitches, lost teeth, the battle with the bottle, wearing the same vest for months on end...a kind of anorexident waiting to happen, if you'll forgive such a heartless pun.
De huiswijn hint was niet meer nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef ranja het volgende:
toch Amy Whinehouse dan?
als je de Beach Boys maar kentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
Ok fout dus en veel te recent voor mij ken heel die Stone niet
quote:Arms held out
Like youve been carrying a load
And you swear to me
You dont want to be my slave
But youre staring at me
Like I need to be saved
Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef bartrid het volgende:
knars +1
blijft 1 van de betere grunge albums uit die tijd.
Mark Lanegan kan bij mij zowiezo weinig fout doen, geweldige zanger. Het album wat ie dit jaar met Soulsavers heeft gedaan is erg mooi maar ook z'n solo werk gaat er goed in. Sweet Oblivion kocht ik terwijl ik eigenlijk alleen maar naar death en thrash luisterde maar ook toen vond ik het al erg goed. Nog steeds trouwens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat luister je nu (Nieuwe stijl, #28)
Ik heb in 1995 bijna een jaar in Frankrijk gewoond dus ik ken de zender wel. Programma zegt me niks.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef knars het volgende:
Geen van allen correct. Het gaat om de franstalige muziekzender MCM, is die überhaupt wel bekend?
sorry voor de vertraging, huisvader enzo...
Welke song betreft het en wie zijn er bij betrokken?quote:The history ofhas a long and tortured history. The enormously popular song has an extraordinarily complex backstory involving a wide swath of groups which have laid claim to the song's message and symbols.
quote:
Meer info over dit fenomeen en wat er daarna volgde hier...quote:Well, I heard Mister Young sing about her
Well, I heard ole Neil put her down.
Well, I hope Neil Young will remember
a southern man don't need him around anyhow.
Wat isquote:here's a
there's a
and another little
fuzzy
funny![]()
![]()
cheescake
tablet brick
potato![]()
mushroom![]()
Ik had niet anders gedacht.quote:
Belsen +1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef belsen het volgende:Miss Kittin - Meet Sue, be she The Beach Boys - My little Honda Ronnie Tober en Ciska Peters - Een witte Eend op het midden van de weg Janis Joplin - Mercedes Benz T-Rex - Mustang Ford REM - Lotus The Dubliners - The wild rover Presdidents Of The United States Of America - Mach 5
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:54 schreef ranja het volgende:
Pogues - Fiesta
Ik ken Cees Schrama niet, maar nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Hij lijkt op Cees Schrama, maar dat is volgens mij een Nederlander...
Oké, volgens mij is deze heer een stuk jonger.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Cees Schrama is een jazz-muzikant/-producent en deed vroeger veel jury-werk bij muziekprogramma's op TV.
Vandaar mijn link...
En niet zo bekend.quote:
Van mij wel, hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Als ik het aan mij collega vraag, mag ik dan het antwoord zeggen?
quote:
Toch meer VRT kijken dan.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Everclear - Volvo driving soccer mom
Geen slechte gok natuurlijk, maar als je het antwoord hoort denk je:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef bukgeit het volgende:
Guus?
"als je het antwoord hoort denk je:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Dries Roelvink?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef bukgeit het volgende:
Marilyn Manson?
quote:DEN BOSCH - Op Pinkpop gaf hij vast een voorproefje, maar nu komt Marilyn Manson weer naar Nederland voor een volledig concert. De shockrocker geeft 12 december een show in de Brabanthallen in Den Bosch. Dat maakte concertorganisator Mojo woensdag bekend.
De Amerikaanse zanger brengt dan niet alleen oude hits als The Dope Show en Tainted Love ten gehore, maar ook nummers van zijn nieuwste album Eat Me, Drink Me, dat op 1 juni is verschenen.
Manson, geboren als Brian Hugh Warner, gaf voor het laatst een concert in Nederland op 2 juni 2005.
De voorverkoop voor het aankomende optreden begint zaterdag 11 augustus.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:22 schreef Berkery het volgende:
Tokio Hotel?
http://www.jumpstyle.nl.nu/quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:40 schreef bartrid het volgende:
Wat is jumpen?
Vier uit vijf:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef MadMaster het volgende:
IOS - Uit De Schaduw
The Rasmus - In The Shadow
Mike Oldfield & Maggie Reiley- Moonlight Shadow
Mike Oldfield - Shadow on the Wall
Diversen - Me & My Shadow
Niet Jones, maar Coles, maar wel Dennis inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ghostface Killah (Dennis Jones geloof ik...)
Tuurlijk! Captain +1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
toni braxton ?
bingo!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
Adina Howard ofzo?
In ieder geval die griet die Freak Like Me zong.
quote:
belsen +1quote:k heb al je platen
en ik kom naar je kijken
oh Kylie, ik wandel
en ik neem mijn pyjama mee
want ik kom bij je slapen
oh Kylie, ik wandel en ik droom
en ik zal je leren zingen
en niet zo dom te hijgen
oh Kylie, ik wandel
en mag ik een beetje leven
voor ik even doodga
oh Kylie, ik wandel en ik droom
oh, lieverdje
ik vind je toch zo'n lekker diertje
en ik kom bij jou
ik zal je leren zingen
en niet zo dom te hijgen
oh Kylie, ik wandel
en mag ik een beetje leven
voor ik even doodga
oh Kylie, ik wandel
Goede hint?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
chiel montagne ?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:10 schreef ranja het volgende:
Charlene?
Ze gaat als een speer hoor. Opwarmartiest voor TrosMuziekfeest ?quote:
bukgeit +1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef bukgeit het volgende:
Lily Allen
Verrek, je hebt gelijk, die is er ook nog: 'Love God'.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:08 schreef ranja het volgende:
God is love?
zo zwart dat je'm als spiegel kunt gebruikenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef bukgeit het volgende:
Zwarter dan zwart.
IDD, mijn fout.quote:Cooper wordt opgericht door De Blaauw (ex-Visitor, Umberto di Bosso é Compadres, Cockerilla, Disgrace), Van der Zee (ex-Disgrace) en Van den Bos (ex-Daz Probläm en Slachthûske 3), drie Friezen die in Den Haag en Delft wonen.
Da's goed!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:14 schreef bigshadow het volgende:
Het zijn artiesten met artiestennamen van bekendere artiesten waardoor ze de artiestennaam moesten veranderen in een nieuwe artiestennaam.
Zo, een juweel van een zin!![]()
Dat wist ik natuurlijk wel, maar ik vond de zin zo mooi. Ik ben pas weer morgen laat online, dus ik laat een keertje niks achter voor de ochtendploeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Da's goed!
bigshadow +1
Respectievelijk:
Donna Summer
Duran Duran Duran
David Gilmour Girls
quote:is a piece by composer
known for being extraordinarily difficult to play.
Originally written for the drum set and melodic percussion, the piece was later rearranged in several versions, including a disco and a so-called New Age version.says[1]: 'He wrote it because we had done this 40-piece orchestra gig together and he was always hearing the studio musicians in LA that he was using on that talking about the fear of going into sessions some morning and being faced with '
' . So he decided to write his '
'. Then he gave it to me, and I could play parts of it right away. But it wasn't a pressure thing, it just sat on my music stand and for about 15 minutes every day for 2 weeks before we would rehearse I would work on it. And after 2 weeks I had it together and I played it for him. And he said, "Great!" took it home, wrote the melody and the chord changes, brought it back in. And we all started playing it.'
It is written in common time with extensive use of tuplets, including tuplets inside tuplets. At one point there is a half note triplet in which each beat is counted with its own tuplet of 5, 5 and 6. The song ends with a whole note tuplet of 11 and then two half note tuplets of 11. The result is that the melody is played and then played two more times, twice as fast.
Da's trouwens niet David Gilmour Girls, maar The Hands.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Da's goed!
Respectievelijk:
Donna Summer
Duran Duran Duran
David Gilmour Girls
Een T-Model Ford?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:49 schreef knars het volgende:
Hmmm, die plaat moet ik dan even afstoffen.
Ben onregelmatig online vandaag, maar toch even een nieuwe:
Welk vervoersmiddel wordt bezongen door o.a. ella fitzgerald en duke ellington?
Je hebt gelijk, ik twijfelde al.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Da's trouwens niet David Gilmour Girls, maar The Hands.
De 'A-Train' zal dat dan wel geweest zijn...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef Z het volgende:
Een trein?
Van 'A Bit Of U2' met samples van U2's 'New Years Day'.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef Z het volgende:
Kiss AMC
Deze reken ik goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Als de werkwoordsvormen soms ook gebiedend mogen zijn:
Pete Burns
Curtis Blow
Rick Wake
Mel C
John Waits![]()
Uit welk nummer van wie?quote:With a rap rap here and a rap rap there
Here a rap, there a rap
Everywhere a rap rap
of Chicks on Speed natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tom Tom Club - Wordy Rappinghood?
We houden het bij het origineel...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tom Tom Club - Wordy Rappinghood?
Heel goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
tom harding
tom van laere
tom helsen
tom holkenborg
tom waits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |