Oké, volgens mij is deze heer een stuk jonger.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Cees Schrama is een jazz-muzikant/-producent en deed vroeger veel jury-werk bij muziekprogramma's op TV.
Vandaar mijn link...
En niet zo bekend.quote:
Van mij wel, hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Als ik het aan mij collega vraag, mag ik dan het antwoord zeggen?
quote:
Toch meer VRT kijken dan.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Everclear - Volvo driving soccer mom
Geen slechte gok natuurlijk, maar als je het antwoord hoort denk je:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:08 schreef bukgeit het volgende:
Guus?
"als je het antwoord hoort denk je:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Dries Roelvink?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef bukgeit het volgende:
Marilyn Manson?
quote:DEN BOSCH - Op Pinkpop gaf hij vast een voorproefje, maar nu komt Marilyn Manson weer naar Nederland voor een volledig concert. De shockrocker geeft 12 december een show in de Brabanthallen in Den Bosch. Dat maakte concertorganisator Mojo woensdag bekend.
De Amerikaanse zanger brengt dan niet alleen oude hits als The Dope Show en Tainted Love ten gehore, maar ook nummers van zijn nieuwste album Eat Me, Drink Me, dat op 1 juni is verschenen.
Manson, geboren als Brian Hugh Warner, gaf voor het laatst een concert in Nederland op 2 juni 2005.
De voorverkoop voor het aankomende optreden begint zaterdag 11 augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |