Sorry maar: "quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
het was wel echt gezellig en ik vond het wel leuk op deze manier iemand beter te leren kennen. wie weet houden we er ooit een leuke vriendschap aan over....
Wat een verrassing.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik heb het dus bij deze date gelaten. Deze lieve man is reeds 17 jaar partner waarvan 9 jaar getrouwd (hij is overigens 34), 3 kinderen .....
Jezus he is dat nou weer nodigquote:
Morgen rond de klok van 10 rijd je mij aan? Toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:14 schreef veldmuis het volgende:
ZONDE SPEK! Wellicht rij ik een keer tegen je auto aan! Jammer dat je al 30 bent.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:14 schreef veldmuis het volgende:
ZONDE SPEK! Wellicht rij ik een keer tegen je auto aan! Jammer dat je al 30 bent.
da's de vraag inderdaad...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:12 schreef TomTancr3do het volgende:
Had er meer in gezeten, denk je, als jij dat gewild had?
Dan lig ik nog op bed vrees ik! Hoelaat is je fitness klaar?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen rond de klok van 10 rijd je mij aan? Toch?
Rond de klok van 12. Vermoed ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:17 schreef veldmuis het volgende:
Dan lig ik nog op bed vrees ik! Hoelaat is je fitness klaar?
Tof. Een date.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef veldmuis het volgende:
Moet te doen zijn!
Als ik gewild had wel, maar ik wil niet stoken in een goed huwelijk dus heb hem vriendleijk bedankt voor de gezellige avond!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:12 schreef TomTancr3do het volgende:
Had er meer in gezeten, denk je, als jij dat gewild had?
Stel je niet zo aan man. Jij bent zeker 12?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:20 schreef BereNDD het volgende:
pff. dat soort gasten.. beetje lopen kutten terwijl ze een vrouw + kinderen hebben..
lager dan dat kan volgens mij bijna niet..
oja.. vrouwen die daar op vallen en er iets mee gaan "daten"
vind het ook nog steeds jammer sta ik 30 ben gewordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:14 schreef veldmuis het volgende:
Netjes.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
Als ik gewild had wel, maar ik wil niet stoken in een goed huwelijk dus heb hem vriendleijk bedankt voor de gezellige avond!
Netjes hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Als ik gewild had wel, maar ik wil niet stoken in een goed huwelijk dus heb hem vriendleijk bedankt voor de gezellige avond!
zelfs dat hielp dus nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:13 schreef Maanvis het volgende:
Had je maar je spijkerrokje aan moeten doen. Ik zeg : Eigen schuld, dikke bult!
'goed huwelijk'quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker van mensen die hoopten op iets, maar waar duidelijk bij werd dat het totaal niets werd aan de eind van de avond.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Te goed voor deze wereld!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Hij gaat vast nog wel lieve smsjes sturenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker van mensen die hoopten op iets, maar waar duidelijk bij werd dat het totaal niets werd aan de eind van de avond.
- 'En, is het nog wat geworden... ?' -
Nee, had niet zo'n zin, dus liet het varen, maar anders...
Wat een zak van een ventquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij zou tegen zijn vrouw wel zeggen dat hij me was tegen gekomen en een een biertje met me gdronken heeft![]()
wat een toevalquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij zou tegen zijn vrouw wel zeggen dat hij me was tegen gekomen en een een biertje met me gdronken heeft![]()
Je slotje in het andere topic!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Viel te verwachten. Helaas.
teleurgesteld in de mensheid?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Viel te verwachten. Helaas.
Dat zou me niet verbazen! Wees gewaarschuwd Spekkiequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:28 schreef enter het volgende:
Hij gaat vast nog wel lieve smsjes sturen![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:28 schreef enter het volgende:
[..]
Hij gaat vast nog wel lieve smsjes sturen![]()
exact!!! en de voorp[ret met spanningen was ook leuk ..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:16 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, wat jammer!
Maar je hebt een leuke avond gehad!
Hoe? Eerlijk?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
snap alleen nog steeds niet waarom hij afspreekt als hij getrouwd is, maar goed alle mannen zullen wel hetzelfde zijn![]()
maar daar was hij wel heel eerlijk overquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou zo eerlijk was hij niet ......
zijn vrouw wist niks van onze "date"
probleem is eerder dat ik de mannen van me af moet slaan, maar goed dat doet verder nie terzakequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:
Ga je een keer iets met iemand drinken, faal je grandioos! Al is het alleen al tegenover je verwachtingen.
Hoe voelt dat nou? Volgende keer (waarschijnlijk over een aantal jaar, wanneer je weer door iets als een ongeluk in contact met andere homo sapiens) weer een topic erover openen als je contact met iemand hebt gehad en zelfs wat samen gaat drinken, of wacht je dan toch maar tot de tweede keer dat je samen wat gaat ondernemen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
waar ben je zo gefrusteerd door??
ja maar dat wilden we niet lezen tochquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar daar was hij wel heel eerlijk over![]()
En leuke topics!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
exact!!! en de voorp[ret met spanningen was ook leuk ..
wat is het weer heerlijk soor van verliefde kriebels te voelen
Misschien is hij ook een soort van opnieuw verliefd na 17 jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
Goh, echt? Wat vreemd dat je dan een topic over iets kleins als -wat drinken met iemand van het andere geslacht- maakt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
probleem is eerder dat ik de mannen van me af moet slaan, maar goed dat doet verder nie terzake
waar ben je zo gefrusteerd door??
oh, ik wil alles wel lezen...of het nou goed, of slecht aflooptquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ja maar dat wilden we niet lezen toch![]()
Hij zegt toch dat jullie een biertje gedronken hebben? Meer valt er ook niet te vertellen. Toch..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
Zo vreemd is dat niet .... ik ben namelijk kieskeurig en als ik dan al eens iemand echt !!! leuk vind, in de zin van die zie ik wel zitten, dan kan ik lekker verliefde puber zijn ja .....quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Goh, echt? Wat vreemd dat je dan een topic over iets kleins als -wat drinken met iemand van het andere geslacht- maakt.
Of zijn al die mannen die je van je af moet slaan lelijk?
Voor de één is iets simpels en veelvoorkomends als 'wat drinken' ongeveer hetzelfde als ten huwelijk gevraagd worden. Blijkt eens te meer uit deze topics.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat jullie een biertje gedronken hebben? Meer valt er ook niet te vertellen. Toch..
fijne van topics is dat je ze niet hoeft te volgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Voor de één is iets simpels en veelvoorkomends als 'wat drinken' ongeveer hetzelfde als ten huwelijk gevraagd worden. Blijkt eens te meer uit deze topics.
tvp, je bent verliefd, en mensen die verliefd zijn doen domme dingenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij keek me wel erg lief aan en was ook erg leuk ( t is nog steeds een lueke vent) maarja wel bezet en ik brand mijn vingers daar niet aan
als ze gescheiden zijn dan weet ie mijn nummer vast nog wel ;-)
jeetje wat ben jij frust zeg!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Ja, geniet er nog maar even van.. dat was wel weer het avontuur voorlopig, maar laten we nou niet hopen op een nieuw ongeluk, ondanks dat je zo óók mensen kan ontmoeten eens in je leven.
Wees blij dat je nu je antwoord al hebt!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
toch was het een leuke vent, en een leuke avond.
heb 3 wijntjes op en och kan ik nuchter zeggen dat het hierbij blijft.
het was leuk zo
dat hij tegen zijn vrouw liegt moet ie zelf weten.... weet ik gelijk wat voor vlees ik in de kuip heb toch...(vlees dat niet geschikt is voor mij)
het zal mij ook eerlijk gezegd worst wezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, dat kan best achterwege blijven eigenlijk. OJ: Klik. Dan. Niet. Kappen met dat gedram.
Nee, anders had ik er wel een topic geopend hier in R&P, een beetje geestelijke steun over wat ik zou moeten terugsturen was dan zeer zeker een vereiste geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
jeetje wat ben jij frust zeg!!
zeker nog nooit een sms-je gehad van een leuke dame![]()
ik treur niet, heb echt een leuke avond gehad verder..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wees blij dat je nu je antwoord al hebt!
Had je niet gesmst had je misschien weken gezeten met, stel dat!?
Ik vind het een slappe zak, die vreemd wil gaan.
Het woordje liefde heeft en kent vele wegen!
Sterkte meid! Maar treur niet te lang, wie weet sms je morgen alweer een ander!
Volgende keer beter, al hoop ik voor jou dat er dan geen ongeluk aan te pas hoeft te komenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
vind het ook nog steeds jammer sta ik 30 ben geworden![]()
M'n frustie-niveau.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:02 schreef anboni het volgende:
[..]
En jouw reacties zeggen heel wat over je frustie-niveau. Jouw leven is zeker een groot blauwtje?
vast wel, anders ging hij uberhaupt niet met me drinken neem ik aan .....quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Wou hij eventueel nog wel neuken dan? (voordat hij z'n vrouw ging ophalen)
serieuze vraag
Precies.. ik zou het ook van de andere kant bekijken..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:20 schreef BereNDD het volgende:
pff. dat soort gasten.. beetje lopen kutten terwijl ze een vrouw + kinderen hebben..
lager dan dat kan volgens mij bijna niet..
oja.. vrouwen die daar op vallen en er iets mee gaan "daten"
Het was toch echt duidelijk dat TS het angstige lammetje was die piekerde over een telefoontje plegen en daarna 'iets drinken met iemand' volledig opblies naar wat anders wat buiten proporties was.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
ja hoor dan post ik dat wel, maar ik denk dat het wel duidelijk was dat hij daarop geen kans maakt
Die man is gewoon simpelweg iets gaan drinken met iemand waaraan hij hulp heeft verleend na een ongeluk, vrij onschuldig. Hij maakte ook nog eens duidelijk hoe de vork in de steel zat, zodat TS geen valse hoop kon krijgen, ook al had ze die voor de afspraak en zelfs het telefoontje allang.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
vast wel, anders ging hij uberhaupt niet met me drinken neem ik aan .....
denk dat meneer een leuk avontuurtje best spannend had gevonden maar ik wil alleen een vent die ik helemaal voor mezelf kan hebben, dus dan houd het al gauw op. Buiten het feit dat ik uberhaupt niet op een 1e date neuk
hij spoort echt nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:49 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Wat voor de 1 'niet sporen' is, is voor de ander meer dan logisch nadenken![]()
en op welke manier vindt jij dan dat oldjeller "logisch nadenkt" om uit het verhaald van spekkiemonster af te leiden dat spekkiemenster een psychotische feeks is die professionele hulp nodig heeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:49 schreef Spacemonkeh het volgende:
Wat voor de 1 'niet sporen' is, is voor de ander meer dan logisch nadenken![]()
Ik moet me wel heel sterk vergissen als dit muisje geen staartje krijgt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
ja hoor dan post ik dat wel, maar ik denk dat het wel duidelijk was dat hij daarop geen kans maakt
hij was wel leuk overigens .... toch jammer
Klopt misschien, ik probeer alleen maar mijn punt duidelijk te maken; dat mensen niet zomaar over een ander moet zwammen dat diegene niet spoort, want de persoon in kwestie denkt volgens zichzelf logisch naquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en op welke manier vindt jij dan dat oldjeller "logisch nadenkt" om uit het verhaald van spekkiemonster af te leiden dat spekkiemenster een psychotische feeks is die professionele hulp nodig heeft![]()
ook heeft hij het verhaal blijkbaar niet goed gelezen, want als er één partij niet echt uitblonk in onschuld, zal het wel de getrouwde vent geweest zijn, die niet onder stoelen of banken stak dat hij wel zin had in een avontuurtje![]()
Ik heb nog een compressor hier in de schuur staan, die kan er ook wel bij.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moet me wel heel sterk vergissen als dit muisje geen staartje krijgt.
Ik verwed er mijn strijkijzer om.
Ik wed dat mijn strijkijzer meer emotionele waarde vertegenwoordigt dan jouw compressor...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ik heb nog een compressor hier in de schuur staan, die kan er ook wel bij.
de toevoeging dat hij toch wel erg leuk is vind ik inderdaad ook alarmerend.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moet me wel heel sterk vergissen als dit muisje geen staartje krijgt.
Ik verwed er mijn strijkijzer om.
Ze geeft toch aan dat t niks voor haar is. Alleen dat ie wel leuk is. Tja dat zijn wel meer kerels waar je niks mee doet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
de toevoeging dat hij toch wel erg leuk is vind ik inderdaad ook alarmerend.
TS: hoe leuk is een man die onbetrouwbaar is?
Klopt... daarom stel ik hem ook zonder moeite beschikbaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wed dat mijn strijkijzer meer emotionele waarde vertegenwoordigt dan jouw compressor...
Mensen kunnen heel lelijk worden wanneer je hun ware aard ziet. Dat TS toch nog even benadrukt hoe leuk hij is, komt op mij over alsof ze nog steeds flirt met het gevaar. Voor vele vrouwen is dat namelijk aantrekkelijk, gevaar en drama.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze geeft toch aan dat t niks voor haar is. Alleen dat ie wel leuk is. Tja dat zijn wel meer kerels waar je niks mee doet.
Wantja als ie vreemd kan gaan nu ie een vrouw heeft (al 17 jaar), kan ie dat ook als hij wat met jou gekregen heeft.
Da's inderdaad wel duidelijk. Begint haast op 'n gevalletje projectie te lijken, en niet alleen maar frustiequote:
Kijk, ik ben ook niet al te naïef hoor, maar zo vreemd is het volgens mij niet dat je een man leuk kan vinden die niet al te betrouwbaar is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:17 schreef Xennia het volgende:
de toevoeging dat hij toch wel erg leuk is vind ik inderdaad ook alarmerend.
TS: hoe leuk is een man die onbetrouwbaar is?
O jawel, ik heb kennis genomen van dit oppervlakkige verhaal. Misschien niet zo watertandend als jullie verlopen roddelaars, maar dat gaf juist objectiviteit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en op welke manier vindt jij dan dat oldjeller "logisch nadenkt" om uit het verhaald van spekkiemonster af te leiden dat spekkiemenster een psychotische feeks is die professionele hulp nodig heeft![]()
ook heeft hij het verhaal blijkbaar niet goed gelezen, want als er één partij niet echt uitblonk in onschuld, zal het wel de getrouwde vent geweest zijn, die niet onder stoelen of banken stak dat hij wel zin had in een avontuurtje![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
straatnaam weet ik wel, maar huisnummer niet
ben aan t googlen en hyven maar vind hem niet
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou na enig speurwerk (schoolbank.nl) ben ik tot het volgende gekomen:
Hij heeft een vrouw en in elk geval 2 kindjes, althans dat lijkt mij anders plaats je er geen foto's van op je profielsite van schoolbank....
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
nouja durven is een groot woord ... heb het wel gedaan maar zit nu met klotsende oksels en met hartslag keer 250, naast de telefoon hihi ...
lijk verdorie wel een verliefde tiener ... is wel spannend dit
Na deze willekeurige quotes wordt wel enigszins (understatement) duidelijk wie er enorm nerveus is, enorm geïnteresseerd is en als een twaalfjarige overkomt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
En hij moet bellen verdorie!!! zit al heel de tijd naast de telefoon![]()
Terwijl het zonneklaar is dat hij na jullie drankje bedankt en door gaat met z'n leven. Vervolgens geef je het verhaal een volledig andere wending, alsof hij de wanhopige amateur was.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
kom net thuis en het was echt wel gezellig.
Alleen jammer dat hij nu zijn vrouw op moet halen van t werk![]()
Ik heb het dus bij deze date gelaten.
reactie:quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Wou hij eventueel nog wel neuken dan? (voordat hij z'n vrouw ging ophalen)
serieuze vraag
Ja, tuurlijk, probeer de eer maar aan jezelf te houden door dit te zeggen, misschien krijgen we dan een hogere dunk van je. De kanslozen in hetzelfde eenzame schuitje leven met je mee, dat blijkt wel weer, alsmede de huisvrouwen achter hun computers die al jaren over datum zijn, maar toch nog 'tips' proberen te geven alhier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
vast wel, anders ging hij uberhaupt niet met me drinken neem ik aan .....
denk dat meneer een leuk avontuurtje best spannend had gevonden maar ik wil alleen een vent die ik helemaal voor mezelf kan hebben, dus dan houd het al gauw op. Buiten het feit dat ik uberhaupt niet op een 1e date neuk
Gast, er is er maar één die aandacht tekort lijkt te komen en dat ben je zelf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef OldJeller het volgende:
Probeer eens met een psycholoog te praten, je drang naar aandacht en een relatie beweegt je wel tot erg vreemde gedragingen.
What the fuck gast?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:01 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Gast, er is er maar één die aandacht tekort lijkt te komen en dat ben je zelf.
Serieus, TS is redelijk onder de indruk van een bepaald persoon, gaat er iets mee drinken, maar het wordt niets, etc...
Gewoon een topic zoals er zoveel zijn hier op het forum. Ben je zelf wel eens onder de indruk geweest van iemand anders? Dan weet je toch wel dat je daar niet helemaal nuchter onder blijft enzo.
Je hebt recht op je eigen mening, maar ga dan niet iemand kompleet afbranden, dat is bijzonder kinderachtig.
Probeer eens nog een keer tot een conclusie te komen, nadat je begrijpend lezen onder de knie hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:16 schreef mane het volgende:
Volgens jouw definitie is 90% van de mensheid labiel en/of autistisch, vrees ik.. Inclusief jijzelf.
Mag ik ook proberen tot een conclusie te komen nav je teksten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Probeer eens nog een keer tot een conclusie te komen, nadat je begrijpend lezen onder de knie hebt.
Nee, maar wanneer ik over computers en software begin stuur ik je wel een PM.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mag ik ook proberen tot een conclusie te komen nav je teksten?
Tuurlijk nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:23 schreef veldmuis het volgende:
Mag ik ook proberen tot een conclusie te komen nav je teksten?
Het lijkt er inderdaad wel op.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, OldJeller is hier de enige die weet hoe een sociaal leven in elkaar zit
maar ondertussen wel genoeg tijd heeft om de hele dag in dit topic te reageren.
Als je nog even doorgaat redden we de 4 misschien welquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat er in godsnaam drie topics hierover zijn!
Dan lijkt het me een strak plan dat jij ook stopt met het trekken van conclusies en begint aan een leven!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, maar wanneer ik over computers en software begin stuur ik je wel een PM.
Ik wist dat je door kon drammen, maar nu ben je écht vervelend. Ga je ergens anders mee bezig houden, of maak duidelijk dat je het niet eens bent met het rooskleurige soapidee wat heerst en blijf vervolgens weg. Laat mensen lekker zeggen wat ze willen, niet iedereen hoeft aan jouw beeld te voldoen. Je bent niet de enige die vindt dat het allemaal opgeblazen werd, hell, het is het eerste wat ik zei, maar dit gezeik helpt niemand. Niet van dit gedoe.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad wel op.
Iedereen die begrip heeft getoond en zelfs medelijden heeft geuit na de fiasco, heeft wel een behoorlijk marginaal leven.
Het is dat het de eerste keer is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef JDude het volgende:
CC! Je slotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |