probleem is eerder dat ik de mannen van me af moet slaan, maar goed dat doet verder nie terzakequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:
Ga je een keer iets met iemand drinken, faal je grandioos! Al is het alleen al tegenover je verwachtingen.
Hoe voelt dat nou? Volgende keer (waarschijnlijk over een aantal jaar, wanneer je weer door iets als een ongeluk in contact met andere homo sapiens) weer een topic erover openen als je contact met iemand hebt gehad en zelfs wat samen gaat drinken, of wacht je dan toch maar tot de tweede keer dat je samen wat gaat ondernemen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
waar ben je zo gefrusteerd door??
ja maar dat wilden we niet lezen tochquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar daar was hij wel heel eerlijk over![]()
En leuke topics!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
exact!!! en de voorp[ret met spanningen was ook leuk ..
wat is het weer heerlijk soor van verliefde kriebels te voelen
Misschien is hij ook een soort van opnieuw verliefd na 17 jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou zo eerlijk was hij niet ......
zijn vrouw wist niks van onze "date"
Goh, echt? Wat vreemd dat je dan een topic over iets kleins als -wat drinken met iemand van het andere geslacht- maakt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
probleem is eerder dat ik de mannen van me af moet slaan, maar goed dat doet verder nie terzake
waar ben je zo gefrusteerd door??
oh, ik wil alles wel lezen...of het nou goed, of slecht aflooptquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ja maar dat wilden we niet lezen toch![]()
Hij zegt toch dat jullie een biertje gedronken hebben? Meer valt er ook niet te vertellen. Toch..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou zo eerlijk was hij niet ......
zijn vrouw wist niks van onze "date"
Zo vreemd is dat niet .... ik ben namelijk kieskeurig en als ik dan al eens iemand echt !!! leuk vind, in de zin van die zie ik wel zitten, dan kan ik lekker verliefde puber zijn ja .....quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Goh, echt? Wat vreemd dat je dan een topic over iets kleins als -wat drinken met iemand van het andere geslacht- maakt.
Of zijn al die mannen die je van je af moet slaan lelijk?
Voor de één is iets simpels en veelvoorkomends als 'wat drinken' ongeveer hetzelfde als ten huwelijk gevraagd worden. Blijkt eens te meer uit deze topics.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat jullie een biertje gedronken hebben? Meer valt er ook niet te vertellen. Toch..
fijne van topics is dat je ze niet hoeft te volgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Voor de één is iets simpels en veelvoorkomends als 'wat drinken' ongeveer hetzelfde als ten huwelijk gevraagd worden. Blijkt eens te meer uit deze topics.
tvp, je bent verliefd, en mensen die verliefd zijn doen domme dingenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij keek me wel erg lief aan en was ook erg leuk ( t is nog steeds een lueke vent) maarja wel bezet en ik brand mijn vingers daar niet aan
als ze gescheiden zijn dan weet ie mijn nummer vast nog wel ;-)
jeetje wat ben jij frust zeg!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Ja, geniet er nog maar even van.. dat was wel weer het avontuur voorlopig, maar laten we nou niet hopen op een nieuw ongeluk, ondanks dat je zo óók mensen kan ontmoeten eens in je leven.
Wees blij dat je nu je antwoord al hebt!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij zou tegen zijn vrouw wel zeggen dat hij me was tegen gekomen en een een biertje met me gdronken heeft![]()
toch was het een leuke vent, en een leuke avond.
heb 3 wijntjes op en och kan ik nuchter zeggen dat het hierbij blijft.
het was leuk zo
dat hij tegen zijn vrouw liegt moet ie zelf weten.... weet ik gelijk wat voor vlees ik in de kuip heb toch...(vlees dat niet geschikt is voor mij)
het zal mij ook eerlijk gezegd worst wezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, dat kan best achterwege blijven eigenlijk. OJ: Klik. Dan. Niet. Kappen met dat gedram.
Nee, anders had ik er wel een topic geopend hier in R&P, een beetje geestelijke steun over wat ik zou moeten terugsturen was dan zeer zeker een vereiste geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
jeetje wat ben jij frust zeg!!
zeker nog nooit een sms-je gehad van een leuke dame![]()
ik treur niet, heb echt een leuke avond gehad verder..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wees blij dat je nu je antwoord al hebt!
Had je niet gesmst had je misschien weken gezeten met, stel dat!?
Ik vind het een slappe zak, die vreemd wil gaan.
Het woordje liefde heeft en kent vele wegen!
Sterkte meid! Maar treur niet te lang, wie weet sms je morgen alweer een ander!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |