Succes met Levante.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef donroyco het volgende:
Als je nog niet meedeed, meld je dan van tevoren hier in dit topic, dan kan ik je accepteren
slechte tvp
Ik heb Recreativo Huelva moeten nemen omdat een of andere koekenbakker Socios dus.. Levante had genomen #boidquote:
I knowquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb Recreativo Huelva moeten nemen omdat een of andere koekenbakker Socios dus.. Levante had genomen #boid
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb Recreativo Huelva moeten nemen omdat een of andere koekenbakker Socios dus.. Levante had genomen #boid
quote:Socios swO nieuwe manager bij Levante
VALENCIA - Het seizoen bij Levante begon met het aankondigen van de nieuwe manager: Socios swO.
Levante heeft er dit seizoen alle vertrouwen in, want Socios swO is een naam met allure. De voorzitter van Levante was dan ook zeer verheugd dat de ervaren oefenmeester voor Levante koos. We vroegen Socios swO naar de manier hoe hij Levante dit seizoen naar grotere hoogte wil brengen, waarop hij met een geheimzinnige blik in de ogen antwoordde: "I Love OSM".
Als moderator kan ik ook in de krant schrijvenquote:
Das wel een erg kleine selectie...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:09 schreef Adversaryzzr het volgende:
Jammer dat al mijn accounts bezet zijn op dit moment anders wou ik zeker mee doen! Speel nu ook met mijn eigen comp in Zweden. Heb Östers Växjö IF en sta 2e in week 24/30!
[afbeelding]
week 22
Ja idd... Maar speel nu op normaal om blessures etc te voorkomen. Heb inmiddels al een extra spits, nu nog een mid + verdediger! Daarna nog ff doorduwen om 1e te wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Das wel een erg kleine selectie...
Haha, die ´koekenbakker´ is mooi wel in twee van de drie FOK!Leagues kampioen geworden en in de laatste bekerwinnaar. Maar zoals Svensational al zei... Men moet er vroeg bij zijn... Overigens was Recreativo Huelva ook mijn tweede keus in het geval jij nog idioter vroeger zou inloggen. In ieder geval, succes iedereen in Spanje!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
U is geaccepteerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Yestuuur het volgende:
hallo allemaal. mijn managernaam is tiktiktiktik en heb me reeds aangemeld voor de weledele FOK!League
k ben zaragoza want aimar is stoerquote:
Thnx voor de extra 7 miljoenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Das wel een erg kleine selectie...
Thnx voor de extra 8 miljoenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef Consigliere het volgende:
Je suis Sevilla.. Mooie club , goeie selectie en veel talenten!
Geen dankquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Thnx voor de extra 7 miljoen!
Ik zie niet dat je je aangemeld hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef maniack28 het volgende:
FOK!League
Spanje, week: 1
Je hebt je aangemeld bij deze competitie. De moderator van de competitie moet je aanvraag eerst nog goedkeuren voordat je aan de competitie mag deelnemen.
weather_maniac
Ow ja, dat beni k ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zie niet dat je je aangemeld hebt![]()
Wel ene Sir Matt Busby1999
![]()
Nee, dat is dezelfde account, ik had alleen mn emaildoorggegeven ipv mn usernamequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef Socios het volgende:
We gaan toch niet nu al weer cheaten met twee aanmeldingen in één competitie, hè.
Oke.. geaccepteerd.. veel succes en plezier in de Fok! Leaguequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, dat is dezelfde account, ik had alleen mn emaildoorggegeven ipv mn username
Geen dank, bij mij zijn nog spelers te koopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef maniack28 het volgende:
Ow ik ben weer lekker noob, had maar 2 aanbiedingen dacht dat ik alleenu it die kon kiezenHad liever Osasuna gehad, maar goed... Celta kan ook
![]()
tnx voor het accepteren!
LoLquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank, bij mij zijn nog spelers te koop![]()
Zelf uitvogelen, jij bent de manager...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:57 schreef armeenio het volgende:
hallo mensen, ik ben nu de geupdate everton met doelstelling 7e.. everton is geen slechte club ,dus kan ik niet met mijn vertrouwde 4-5-1 schiet van afstand spelen.. welke tactiek past het best bij een club van everton?
Ik speel 3-4-3 met Everton en het gaat heel goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:57 schreef armeenio het volgende:
hallo mensen, ik ben nu de geupdate everton met doelstelling 7e.. everton is geen slechte club ,dus kan ik niet met mijn vertrouwde 4-5-1 schiet van afstand spelen.. welke tactiek past het best bij een club van everton?
- was het geen computer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
10 wedstrijden gespeeld en ben koploper met West Ham United. Vannacht Arsenal met 5-0 verslagenTopscorer van me is goed voor 1,5 doelpunt per wedstrijd gemiddeld
[afbeelding]
Ik speelde thuisquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:32 schreef armeenio het volgende:
[..]
- was het geen computer?
- was het geen noob die managde?
- was die een hele lange tijd niet online gekomen ofso?
hoe kan jij met een 4-3-3 formatie van arsenal met 5-0 winnen?... tenzij je een TK hebt gepakt... tell me your secrets als je die hebt.. want die kan ik ook hard gaan gebruiken !
omdat 4-3-3 , 3-4-3 , 4-4-2 veel gebruikte tactieken zijn waar je het van je spelers van moet hebben.. en een club als arsenal moet dan winnen van jou kwa kwaliteiten.. tenzij die onervaren manager 6-3-1 gebruikt ofso..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik speelde thuis
Het was geen computer
Onervaren manager idd
En hoezo zou je normaal gesproken niet met een 4-3-3 van Arsenal kunnen winnen ?
Een goed team met hoge ratings hoeft West Ham niet te verslaan hoor, het gaat om de tactiek en de bal is rondquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:09 schreef armeenio het volgende:
[..]
omdat 4-3-3 , 3-4-3 , 4-4-2 veel gebruikte tactieken zijn waar je het van je spelers van moet hebben.. en een club als arsenal moet dan winnen van jou kwa kwaliteiten.. tenzij die onervaren manager 6-3-1 gebruikt ofso..
het is en blijft nog wel een spel..........quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Een goed team met hoge ratings hoeft West Ham niet te verslaan hoor, het gaat om de tactiek en de bal is rond
Als je makkelijk je doelstelling wil halen moet je ee team pakken welke als doelstelling 16e heeft. Hoe hoger de doelstelling, hoe moeilijker het wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:17 schreef Dartek het volgende:
Hey iedereen ik heb net een Osm Account.
en ik zie dat je bepaalde doelstelling moet halen.
en ik zoek nu een club waar ik gemakelijk die doelstelling me kan halen.
ik heb ook al een sezoekkaart.
enkele tips altijd welkom.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Hallo iedereen,
Dartek en ik hebben een forum gemaakt voor OSM en daarnaast ook een site. Als je wilt, kun je joinen op http://z11.invisionfree.com/osmforum/index.php?En diit is de link van de site: http://www.freewebs.com/forumosm/
Het is een begin, maar als het eenmaal loopt, zal het veel beter worden.
het is niet gwn over je seizoenquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Hallo iedereen,
Dartek en ik hebben een forum gemaakt voor OSM en daarnaast ook een site. Als je wilt, kun je joinen op http://z11.invisionfree.com/osmforum/index.php?En diit is de link van de site: http://www.freewebs.com/forumosm/
Het is een begin, maar als het eenmaal loopt, zal het veel beter worden.
Heb ik ook al aan gedachtquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:51 schreef Socios het volgende:
Hilarisch inderdaad... Kreeg er ook al twee keer een PM over... Volgens mij hebben we hier een prachtig OSM-topic. Tevens is er op OSM een competitieforum, dat overigens ook nauwelijks gebruikt wordt.
Ik was op vakantiequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Barça?
Dan komt ie na een paar dagen automatisch op de transferlijst hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:49 schreef Svensational het volgende:
Henry speelt nog nergens, maar je kunt 'm ook niet scouten! Iemand heeft 'm vast een keer gescout en heeft daarna niet meer ingelogd
.
Goed, vooral in de beker.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:43 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Barça?
Ben je de afgelopen dagen niet online geweest ofzo dat je ineens zo veel verliest???quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:59 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dat moet ook wel met zo'n club.
Ik lette niet op de vermoeidheid van mijn spelers en zag niet dat er 4 spelers van mij oververmoeid waren. Pas sinds eergisteren had ik het in de gaten en ging ik wisselen. Ik heb hierdoor een hoop punten verspeeld. En inderdaad, ik kom bijna niet online.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben je de afgelopen dagen niet online geweest ofzo dat je ineens zo veel verliest???
Thuisvoordeelquote:
Ik had helaas geen trainingskampen meer, ik was zo stom m'n laatste tegen Real te gebruiken, terwijl de beker mijn enige kans op punten wasquote:
Beetje minder dan, ik heb trouwens het moderatorschap overgedragen aan [..], dit omdat ik waarschijnlijk helemaal stop met OSM..quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had helaas geen trainingskampen meer, ik was zo stom m'n laatste tegen Real te gebruiken, terwijl de beker mijn enige kans op punten was.
nieuwe school, geen mod meer op SKH, schijt aan de staff, OSM = dood... etc. etc.quote:
Ja, denk het wel helaas...quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:52 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Dus dit is het laatste seizoen dat je meedoet aan de FOK! League, donroyco?
Je mag 'm zo hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:58 schreef Svensational het volgende:
Ik kan woensdag wel het moderatorschap van de FOK!league overnemen.
Ik wil gewoon geld verdienenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:07 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dus jij vindt hem ook niet nuttig?
1 2 3 | John van Os [S1] jeroenvanos1986@hotmail.com kim doe [S1] jeroenkimvanos@hotmail.com |
Nederland, volgens de poll van een tijdje terug.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:18 schreef valek het volgende:
Wat wordt de volgende competitie?
En laten jullie weten welke competitie het precies is?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nederland, volgens de poll van een tijdje terug.
Ik heb bovenstaande drie er vooralsnog uitgeflikkerd.
Hoezo, je zit er toch al inquote:Op donderdag 20 september 2007 10:08 schreef valek het volgende:
[..]
En laten jullie weten welke competitie het precies is?
Klopt, verkeerd gekeken. Maar ik mag nog geen team kiezen. Krijg ik dadelijk zeker weer een budteam. Laat mij eens een team kiezen,quote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo, je zit er toch al in
Tja, daar kan ik niks aan doen, dan moet je skh worden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:19 schreef valek het volgende:
[..]
Klopt, verkeerd gekeken. Maar ik mag nog geen team kiezen. Krijg ik dadelijk zeker weer een budteam. Laat mij eens een team kiezen,![]()
Daarna kan ik pas zondag een team kiezen, vertrek vanmiddag naar de ardennen, weekendje zuipen.
Wegens succes geprolongeerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:21 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik ben weer AZ.
Dan moet je in je profiel ook je team voorkeuren aanpassen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:22 schreef valek het volgende:
Ik ben Groningen. Terwijl PSV nog geen coach heeft. DJU toch.
Ik ben gestopt...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:39 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Er doen wel weinig FOK!kers mee deze keer...
Grote kans dat ie het seizoen niet afmaakt dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:01 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Die manager van De Graafschap heeft trouwens wel vaak ontslag genomen
Dan moet je niet gelijk gaan spelen, straks word je nog derde.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:58 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Godver, ik verlies twee keer doordat Twente 2x een TK tegen mij doet... Nu kan ik het wel schuddenDan maar voor de 2de plek en de beker
![]()
Hoppa, ben je weer ingelopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je niet gelijk gaan spelen, straks word je nog derde.
Bedankt, nu zijn we weer terug bij afquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoppa, ben je weer ingelopen!
maar dat is irritant, want ik vind dat ik moet winnen.quote:
Wat stom dat jouw tegenstanders geen geheime trainingen doenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:21 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Bah, bekerfinale verloren... zit er niet zo mee, maar alweer door een TKIk bedoel, al mijn nederlagen tot nu toe komen door TK's.
Kan best hoor. Heeft alles met de formatie plus tactiek te maken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:59 schreef valek het volgende:
Godverdomme. Wat een drama voor Groningen. Maar het kan toch gewoon niet. vvv en willem2 die scoren hoog. Klopt niks van. Maar ik ben benieuwd wat de volgende competitie wordt.
Klopt, maar is niet realistisch. En nu heb ik mijn doelstelling niet gehaald. En had zo'n mooie staat van dienst in dit spel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan best hoor. Heeft alles met de formatie plus tactiek te maken.
Is inderdaad niet heel realistisch. Ben al een aantal keer kampioen geworden met een ploeg die 15e moet eindigen. En als je er iets van zegt krijg je als antwoord: de bal is rondquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:26 schreef valek het volgende:
[..]
Klopt, maar is niet realistisch. En nu heb ik mijn doelstelling niet gehaald. En had zo'n mooie staat van dienst in dit spel.
Ik had idd boven vvv moeten eindigenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:59 schreef valek het volgende:
vvv en willem2 die scoren hoog. Klopt niks van.
Nee, Twente deed wel achter gesloten deuren, maar ik kon dat met mijn spion zienquote:Op donderdag 1 november 2007 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat stom dat jouw tegenstanders geen geheime trainingen doenEn wel grappig dat je nu weer tegen Ajax moet
Dag kampioenschap
![]()
. Als PSV zou verliezen dan.
hahahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:45 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Nee, Twente deed wel achter gesloten deuren, maar ik kon dat met mijn spion zienAjax deed dat niet en bewaarde zijn TK's voor de 2 allerlaatste wedstrijden... tegen mij dus
Is nog steeds hetzelfde competitienummer hoor, pannenkoek.quote:Op zondag 4 november 2007 16:58 schreef Socios het volgende:
Lol, die competitie in de OP is allang voorbij, hoor.
Heb ik gezegd dat het in Engeland was dan?quote:Op zondag 4 november 2007 17:13 schreef Socios het volgende:
Maar niet in Engeland, er wordt nu gespeeld in Italië, zoals valek al schetste.
Staat nu wel goed.quote:Op zondag 4 november 2007 17:49 schreef Bouncer_Bone het volgende:
OP is te oud om aan te passen, maar we zitten nu dus in Italië
Dat heb je dus gedaan ook nu? Want ik zie geen ikku's meer, en Torino is coachloos.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef Nashje het volgende:
Verdachte transfers tussen Fiorentina en Torino. Toevallig ook dat ze op dezelfde tijd zijn ingelogd en van het ene account de inlognaam ikku5 was en de andere ikku3 was. Kneuzen geef ik graag aan...
Jaquote:Op donderdag 8 november 2007 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heb je dus gedaan ook nu? Want ik zie geen ikku's meer, en Torino is coachloos.
Ik snap ook niet hoe hij het doet met Udinese. Ik sta 2de met 6 punten achter hem.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Zinton het volgende:
Vannacht Inter even ingemaakt met 7-2. Wel met TK maar who cares, mag wel denk ik als je thuis speelt tegen de kampioen van Italië!
Na een paar ongelukkige uitslagen heb ik mijn team (Livorno) een beetje op de rails, laatste wedstrijden gewonnen van Inter (thuis), AS Roma (uit), Fiorentina (uit), Atalanta.
Zeker nog potentie om te stijgen, aangezien Genoa, Empoli en Fiorentina (managerloos) nog boven me staan.
Udinese gaat trouwens ook erg lekker ja, netjes man!
Wordt gemanaged door een Ajaxsupporter. Past goed bij elkaar dat lucky.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:26 schreef Nashje het volgende:
Wel heel lucky Udinese vannacht hoor. 93e minuut 1-2.
Trouwens, kick er eens wat inactieve managers uit.
Zegt degene waarvan z'n club vorig seizoen met 1 doelpunt verschil kampioen is geworden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef valek het volgende:
[..]
Wordt gemanaged door een Ajaxsupporter. Past goed bij elkaar dat lucky.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:26 schreef Nashje het volgende:
Dat was tactiek.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zegt degene waarvan z'n club vorig seizoen met 1 doelpunt verschil kampioen is geworden?
Inderdaad, stomme Udinese.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:26 schreef Nashje het volgende:
Wel heel lucky Udinese vannacht hoor. 93e minuut 1-2.
Nou, als ik zo een eerste blik op jou team werp kan ik heel goed begrijpen dat jij zeker niet 1e sta! Je moet blij zijn dat je uberhaupt nog 2e staat....quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:46 schreef valek het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe hij het doet met Udinese. Ik sta 2de met 6 punten achter hem.
Udinese gemanaged door een ajax supporter??quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef valek het volgende:
[..]
Wordt gemanaged door een Ajaxsupporter. Past goed bij elkaar dat lucky.
Ik had het team ook gekozen na een eerder advies van jou:Pquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:53 schreef Socios het volgende:
Udinese! Geweldig team! Ben ik in de eerste recente FOK!league ook kampioen mee geworden.
Dan moet je zelf ook punten pakken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Zinton het volgende:
Zeker nog potentie om te stijgen, aangezien Genoa, Empoli en Fiorentina (managerloos) nog boven me staan.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:01 schreef Zinton het volgende:
[..]
Nou, als ik zo een eerste blik op jou team werp kan ik heel goed begrijpen dat jij zeker niet 1e sta! Je moet blij zijn dat je uberhaupt nog 2e staat....
Whehehe, ja kom op...moet je naar de status van je spelers kijken, niet echt positief of wel?quote:
Precies jaquote:Op woensdag 28 november 2007 09:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan moet je zelf ook punten pakken.
die paar gele kaarten?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:01 schreef Zinton het volgende:
[..]
Whehehe, ja kom op...moet je naar de status van je spelers kijken, niet echt positief of wel?
[..]
Precies ja, maar uit bij Lazio een 0-0 is nog wel mee te leven vind ik....
die paar rooie en gele balken. Als spelers moe zijn moet je ze rust gevenquote:
Klopt, maar dat heb ik allemaal in de handquote:Op woensdag 28 november 2007 15:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
die paar rooie en gele balken. Als spelers moe zijn moet je ze rust geven!
Wheheheh! Deze post nomineer ik als meest optimistische post van het jaar!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:59 schreef valek het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heb ik allemaal in de hand
Een fake naam bedenken?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:47 schreef Sethje het volgende:
Ik wil ook graag OSM spelen. Heb van vroeger 1 account open staan, al drie keer gemaild of ze die willen deleten want ik heb geen idee wat mijn username + wachtwoord is, maar mijn naam staat wel geregistreerd waardoor ik steeds als "cheater" ofzo eruit word gekickt. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Owja, haha had ik eigenlijk nog niet bij nagedacht! Ga het proberen als ik thuis ben.quote:
Maar zo slecht doe ik het nog niet met AC-Milan.quote:Op donderdag 29 november 2007 03:53 schreef Zinton het volgende:
[..]
Wheheheh! Deze post nomineer ik als meest optimistische post van het jaar!
Gewoon positief blijven denken, dan komt alles goed!![]()
![]()
![]()
Ja het zou een mooie manier zijn als Udinese de dubbel pakt ja:Pquote:Op donderdag 29 november 2007 12:16 schreef Nashje het volgende:
In de beker Udinese uit.Achja, de mooiste manier om de beker te winnen.
Iemand een middenvelder te koop?
Daar gaat Milan natuurlijk een stokje voor steken.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:06 schreef nzw het volgende:
[..]
Ja het zou een mooie manier zijn als Udinese de dubbel pakt ja:P
Tot dus ver heeft Udinese nog het beste doelsaldo en 6 punten voor.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:10 schreef valek het volgende:
[..]
Daar gaat Milan natuurlijk een stokje voor steken.
Dat weet ik,quote:Op donderdag 29 november 2007 15:23 schreef nzw het volgende:
[..]
Tot dus ver heeft Udinese nog het beste doelsaldo en 6 punten voor.![]()
afkloppen
Dat punt doet pijn ja. Je staat nu 8 punten los van mij. Dat wordt een hele zware opgave.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:49 schreef Zinton het volgende:
Het wordt moeilijk om mijn doelstelling te halen. Ik sta 2de, 8 punter achter op Udinese. En ik moet 1ste worden. Echt irritant.quote:Op maandag 3 december 2007 16:23 schreef Zinton het volgende:
Tja, als je thuis verliest van Sampdoria met 1-3 terwijl je uit Fiorentina verslaat met 1-2 dan weet ik et ook nie meer!
Maargoed, ik hoef maar 10e te worden en zo te zien ga ik men doelstelling sowieso halen
En dan te bedenken dat ik jou nog voorbij ga. Oh jongen wat ga jij het zwaar krijgen.quote:Op maandag 3 december 2007 16:39 schreef valek het volgende:
[..]
Het wordt moeilijk om mijn doelstelling te halen. Ik sta 2de, 8 punter achter op Udinese. En ik moet 1ste worden. Echt irritant.
Ik heb nog van niemand verloren, en van jou zeker niet.quote:Op maandag 3 december 2007 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik jou nog voorbij ga. Oh jongen wat ga jij het zwaar krijgen.
quote:
Ik heb ook wat moeilijke wedstrijde gehad en krijg ik maar tot dusver nog niet echt probleme meequote:Op donderdag 6 december 2007 09:46 schreef Nashje het volgende:
[..]Gokdeniz gister gekocht, vannacht meteen rood.
Agressieve turken.
Zit in een moeilijke reeks wedstrijden. Van de 5 wedstrijden speel ik er 4 ook nog eens uit.
Ze willen gewoon niet dat ik 1ste wordt. Er klopt helemaal niets van.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef nzw het volgende:
[..]
Ik heb ook wat moeilijke wedstrijde gehad en krijg ik maar tot dusver nog niet echt probleme mee
Of je bent gewoon geen goede manager bij OSM, aan je team te zien ligt het ook wel een beetje aan jezelf hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 16:18 schreef valek het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet dat ik 1ste wordt. Er klopt helemaal niets van.
Tuurlijk ligt dat niet aan mij.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:19 schreef Zinton het volgende:
[..]
Of je bent gewoon geen goede manager bij OSM, aan je team te zien ligt het ook wel een beetje aan jezelf hoor
Hoiquote:Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef nzw het volgende:
[..]
Ik heb ook wat moeilijke wedstrijde gehad en krijg ik maar tot dusver nog niet echt probleme mee
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:54 schreef nzw het volgende:![]()
[..]
, als AC niet wint schiet het ook niet op
quote:Trainingskamp!
Manager N. Zwaan van Udinese heeft een trainingskamp belegd voor de komende ontmoeting met jouw team! De spelers van Udinese zullen hierdoor extra gemotiveerd zijn. Klik hier om ook een trainingskamp te beleggen.
Ja godverdomme, verliest Udinese, verlies ik ook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:54 schreef nzw het volgende:![]()
[..]
, als AC niet wint schiet het ook niet op
Ik kan je niet nog een keer helpenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef valek het volgende:
[..]
Ja godverdomme, verliest Udinese, verlies ik ook.
Kutspel.
Toch bedankt voor de moeite.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan je niet nog een keer helpen.
ooooooooooooooooooooooooooooohquote:
Achquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:00 schreef valek het volgende:
2 x van Udinese gewonnen en nog 7 punten achter staan.
Zeg het maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:53 schreef valek het volgende:
kutspel.
Wat is de volgende competitie?
Toch m'n doel nog gehaaldquote:Op donderdag 22 november 2007 08:39 schreef Svensational het volgende:
Ja, Juventus draait ook lekker.
Netjes danquote:Op donderdag 20 december 2007 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch m'n doel nog gehaald!
Iemand nog leuke verhalen over het forum bv.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:18 schreef GTX het volgende:
Elló
Was mod van het SKHF. Ben momenteel Uithaal Staff en Wiki Staff (K)
Dat kun je toch gewoon zienquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:14 schreef valek het volgende:
Wat is de nieuwe competitie?
Het leek me wel een leuke teamquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:00 schreef nzw het volgende:
Waarom heeft iedereen een team met doelstelling 7 gekoze? Het is toch wel ernstig dat Paris Saint-Germain 7e moet worden met de spelers die er inlope in vergelijking met auxerre
Ja dat geloof ik graagquote:Op zondag 23 december 2007 17:04 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Het leek me wel een leuke team
quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:54 schreef Nashje het volgende:
Ik heb me ook maar weer aangemeld.
Jep: http://www.onlinesoccermanager.nl/league.asp?competition=1016018quote:Op woensdag 26 december 2007 01:12 schreef Fcuker het volgende:
kan ik joinen jongens?
OSM Blog. 4 servers zijn gecrasht als je op OSM06web zit dan kan hij het soms nog wel is doen, maar er is een grote puinzooi daar. 3 dagen waarschijnlijk weg.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:13 schreef Svensational het volgende:
Hij doet het wel, maar is keilangzaam!
Waar hoor je die drie dagen, Jodelaar?
quote:Server Problemen:
Voor Degene die dit kunnen lezen, tweede kerstdag rond een uur of twee heeft ons internetverdeelpunt het begeven de servers zijn daardoor niet of uiterst moeizaam bereikbaar. Om niemand te benadelen gaan daarom de wedstrijden van deze nacht NIET door.
Groet. Administrator
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:41 schreef leroytje het volgende:
Ik kan de competietie niet vinden
Vandaag men laatste wedstrijd,en ik wil ook wel meedoen!
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jep: http://www.onlinesoccermanager.nl/league.asp?competition=1016018
Dat is dus wel de bedoeling he. Ik sta 2dequote:Op zondag 30 december 2007 00:39 schreef Svensational het volgende:
Zo, ik sta eerste en ga daar niet meer weg.
Zijn gewoon de normale prijzen. Te vinden op http://www.uithaal.nl/?p=scoutlijst.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:14 schreef surfer10 het volgende:
Weet er iemand wat de prijzen zijn van de spelers die je in de fantasy leagua kan kopen? Is er zoeits als een scoutingslijst die voor de fantasy leagua bedoeld is is te downloaden? Ik wil graag voordat ik mee ga doen ongeveer bepalen welke spelers is neem.
1000 wedstrijdenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:56 schreef Ruiseart het volgende:
Hoe triest, ik zit al vier jaar op dat spel
Kwam precies zo uit met mijn laatste seizoen. Laatste competitiewedstrijd was mijn 1000e duel. Moet wel bekennen dat ik de halve finale van de beker de wedstrijd opzettelijk heb vergooid, anders was ik op 1001 uitgekomen :pquote:
Was het maar waar. Dit zijn scoutingsprijzen en liggen hoger dan de werkelijke prijzen. Vergelijk deze prijzen maar eens met de prijzen die bij "mijn team" staan in soccermanager.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zijn gewoon de normale prijzen. Te vinden op http://www.uithaal.nl/?p=scoutlijst.
quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is dus wel de bedoeling he. Ik sta 2deen ik moet en zal 1ste worden.
Scoutingsprijzen zijn verdubbeld. Delen door 2 dus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef surfer10 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dit zijn scoutingsprijzen en liggen hoger dan de werkelijke prijzen. Vergelijk deze prijzen maar eens met de prijzen die bij "mijn team" staan in soccermanager.
Nee hoor, je kunt je nog steeds aanmelden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:36 schreef DutchieBre het volgende:
is dit iets waar je alleen in het begin van ieder seizoen mee kan starten ?
Ja, ik reageerde even iets te enthousiast zonder zelf eerst ff op zoek te gaan .. Ik ben aangenomen bij Hansa Rostock in Duitsland, haha ..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt je nog steeds aanmelden.
Elke dag, soms rust of beker, dat zie je hier: http://www.onlinesoccermanager.nl/schedule.aspquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:35 schreef DutchieBre het volgende:
wat ik me wel afvraag is hoe ik de matchen kan gaan volgen en wanneer ze worden gespeeld .. Dat kan ik helaas niet zo makkelijk terug vinden
quote:
je staat 14de zie ik. Echt goed.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:41 schreef Fcuker het volgende:
wat ben ik een fucking drama met as nancy zeg
ik was ff aan het exprimenteren met een formatiequote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:23 schreef valek het volgende:
Heb ontslag genomen. Ben het echt beu met die stomme uitslagen.
Je moet trouwens ook niet steeds clubs met doelstelling 1 kiezen, met lagere clubs gaat het veel beter.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:23 schreef valek het volgende:
Heb ontslag genomen. Ben het echt beu met die stomme uitslagen.
kloptquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet trouwens ook niet steeds clubs met doelstelling 1 kiezen, met lagere clubs gaat het veel beter.
Weet ik, maar ik had gehoopt dat het realistisch zou zijn, niet dus.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet trouwens ook niet steeds clubs met doelstelling 1 kiezen, met lagere clubs gaat het veel beter.
shit happensquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:52 schreef valek het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had gehoopt dat het realistisch zou zijn, niet dus.
Nice, ik zit er over te twijfelen om de FOK! League weer te joinenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:04 schreef Svensational het volgende:
Ik Frankrijk doe ik 't ook niet slecht. 27 gewonnen, 3 gelijk, 64 voor, 1 tegen
.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:57 schreef Socios het volgende:
Online Soccer Manager.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:44 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Alvast gefeliciteerd, Sven, je hebt het verdiend.
31x gewonnen en 4x gelijkspel met 1 doelpunt tegen vind ik anders best goedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..].
Alle goeien zijn eruit, dan is het niet zo moeilijk meer.
Dit is nog beterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:23 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
31x gewonnen en 4x gelijkspel met 1 doelpunt tegen vind ik anders best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |