Hier het artikel:quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef steeg het volgende:
in het AD van vandaag wordt schande gesproken van de kaartjeshandelaren. (Daar valt ook u onder, als u onder omstandigheden niet kunt en de hoogste prijs probeert te vangen) Zo is er een of andere stinkmongool Jan die meer dan honderd kaartjes heeft gekocht en ze voor meer dan ¤220 verkoopt. Pure winst van honderd euro per kaart .
Ik hoop dat die bloedzuiger in het echt Theo heet, opkijkt als zijn naam wordt geschreeuwt, uitglijdt over een sinaasappelschil en zo krak zijn nek breekt. Op vrijdagochtend uiteraard.
Daarnaast stond de truc beschreven hoe handelaren aan ongeldige kaartjes kwamen! Ze bestellen ze online, krijgen de kaartjes binnen... Bellen de ticketservice en vertellen dat de kaartjes nooit aangekomen zijn. Dan worden de barcodes van de originelen ongeldig gezet in de computer. Hierna krijgt de dief nieuwe toegestuurd en verkoopt hij de oude: je komt pas in de rij van Lowlands erachter dat je keihard genaaid bent.
Gelukkig is er hoop voor iedereen die genaaid wordt en iedereen die misselijk wordt van dit soort praktijken. Er komt een nieuwe wet aan, die nog niet beschreven werd...
En als je het mij vraagt is het simpel op te lossen om die kaartjes die worden verstuurd te personaliseren/ te markeren aan de koper/ niet meer per post te verkopen omdat je een half jaar hebt om die krengen bij elke winkel in de buurt te kopen!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef steeg het volgende:
Gelukkig is er hoop voor iedereen die genaaid wordt en iedereen die misselijk wordt van dit soort praktijken. Er komt een nieuwe wet aan, die nog niet beschreven werd...
En als je het mij vraagt is het simpel op te lossen om die kaartjes die worden verstuurd te personaliseren/ te markeren aan de koper/ niet meer per post te verkopen omdat je een half jaar hebt om die krengen bij elke winkel in de buurt te kopen!
Lowlands.nlquote:Complèt
Het programma is zo goed als rond. Daarvoor zijn er wel wat aanpassingen in het programma geweest. Zo komt Tussle niet, maar Cane. Mark Ronson blijft in z'n studio en daardoor mag Alamo Race Track spelen op vrijdag in de India. Nu zij niet meer op zondag spelen, mag The Enemy iedereen gek maken in de ochtend. De wereldband Bernie's Lounge mag de Lima op zaterdag openen en komt reggaegrootheid Alpha Blondy i.p.v. Tanya Stephens.
quote:programmawijzigingen / koffiewekker / de grolschbar
WIJZIGINGEN IN HET PROGRAMMA!
Alpha Blondy
We hoeven je niet meer te vertellen dat Lowlands helemaal uitverkocht is, dat weet je nou wel. Wat we je wel kunnen melden is dat we goed nieuws hebben, maar óók slecht nieuws.
Slecht is dat Tanya Stephens niet naar Lowlands komt, maar daarvoor wel reggaester Alpha Blondy haar plaats inneemt. Jammer is ook dat Mark Ronson niet gaat touren. Deze plek gaat naar Alamo Race Track, waardoor er een leeg gaatje ontstaat op zondag. Die spot nemen de pubers van The Enemy in, wat zeker niet mis is dus. Tussle kan ook niet naar de X-Ray komen op vrijdag, dus Cane neemt hun plekkie in. Heupwiegen in de middag kan nu ook, want de Belgische Puertoricaan Gabriel Rios staat in de Alpha op zaterdagmiddag. Of wat dacht je van de half-Nederlandse wereldband Bernie's Lounge die in de Lima staat op zaterdag? Kijk anders effe naar het blokkenschema, daar vind je het complete overzicht!
Mobile Festival Guide
HET LAATSTE NIEUWS OP MOBIEL
Ja, dan kan zeker! Als je op Lowlands het laatste nieuws wilt ontvangen, dan moet je zeker de Mobile Festival Guide downloaden. Een altijd up-to-date programmaatje op je mobiel dat naast een plattegrond van het festivalterrein ook het blokkenschema bevat met alle bio's. Mocht je je vervelen, dan kun je ook nog het bekende tentjes-schuif-spel spelen. SMS het woord LOWMAP naar 4443 en volg de link. Meer info vind je hier.
GOED WAKKER WORDEN MET EEN LEKKER BAKKIE LEUT
De KoffieWekker
Na tot vroeg in de ochtend gefeest en gebeest te hebben, is het soms moeilijk wakker worden. De hulptroepen zijn op komst, want Douwe Egberts zet z'n vriendelijkste KoffieWekkers in om jou van een heerlijk dampend kopje koffie te voorzien. Je hoeft daar nog niet eens je tent voor uit, want ze lopen gewoon over de camping. Wat je wel moet doen is van te voren het KoffieWekker-pakket aanschaffen, waar je naast 3 koffiebonnen ook nog een stoer petje en een zweetband krijgt. Ouderwets genieten!
Festivals op 3
LAAT JE AANKONDIGEN DOOR GIEL BEELEN
3FM, Nederland3 en 3VOOR12 hebben hun handjes ineengeslagen en brengen je op Lowlands onder de naam Festivals op 3 iets geinigs aan. Je kunt een grappig filmpje maken met je vrienden door voor het blauwe scherm te staan en je bijvoorbeeld door Giel Beelen aan te laten kondigen voor een volle menigte. Na Lowlands kun je het filmpje heel simpel als E-Card versturen naar iedereen die zin heeft om te lachten. Gekkigheid alom dus!
Cinema.nl
VOORPRET MET DE FILMS
Wie goed voorbereidt naar Lowlands wilt gaan, moet echt deze site checken! Want op www.cinema.nl/filmsoplowlands kun je alvast in de stemming komen met alle trailers en recensies van de films, zoals Ex-Drummer, Jesus Camp, Glue en Red Road. Zeker een aanrader als je er niet uitkomt welke film je nou moet gaan bekijken!
LAAT JE MOBIELTJE OPLADEN
"Hé, waar ben je? Ik sta aan de rechterkant van de A...". Irritant hè, als je telefoon leeg is? Daar is een oplossing voor, dat opladen heet. Vanaf nu hoef je nooit meer je vrienden kwijt te raken, je moet gewoon langs de Mobiele Oplaadservice van 3FM gaan, waar je je mobieltje binnen zéér korte tijd weer opgeladen terugkrijgt. Simpeler kan het niet!
Touch Me Dare
WE WILLEN BIER UIT EEN FLESJE!
Vind je bier uit een plastic beker ook minder drinken dan uit een flesje? Ga dan naar de Grolschbar! In deze loods kun je met je vrienden biertjes drinken uit het vernieuwde Grolsch-flesje. Dit is ook dé plek waar je muziek kan maken via het Touch Me Dare-screen. Dit supersonische scherm genereert muziek, wanneer twee mensen elkaar door het scherm aanraken en met elkaar dansen. Sexy!
WISKUNDE OP LOWLANDS
In de wiskundetent op het Lima terrein kunnen Lowlandsbezoekers zich dit jaar laven aan de meest exacte aller wetenschappen. Wiskunde is voor veel mensen een duister vakgebied. UvA , RUN en RUG laten drie dagen lang hun licht schijnen over wiskundige onderwerpen die je overal tegenkomt. Zo kun je pokeren en workshops volgen over Google, MP3 of spelshows. Een goed gesprek voeren kan gedaan worden met wiskundestudenten en professoren. Kijk eens hier wat er allemaal te doen is!
Moeilijk, wat is moeilijk!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:40 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Haha nee, ik zie net dat Eric_Cantona een tent aanbiedt, maar volgens mij is die een beetje te ingewikkeld voor mij
Ik denk dat het gewoon zo'n wegwerptent wordt
die handelaren hebben waarschijnlijk helemaal niets met Lowlands (of met elk ander festival/concert/wedstrijd/evenement)quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:36 schreef ralfseltje het volgende:
Mensen die hun kaartje voor 200 euro of meer verkopen op marktplaats hebben eigenlijk in eerste instantie al niks op Lowlands te zoeken
ja, dat is waar, maar we zijn ook maar met z'n 2en in de tent dus denk dat ie dan ook wel een beetje te groot isquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Moeilijk, wat is moeilijk!![]()
Nee, ik denk echt dat 't meevalt. Maar met 2 mensen zijn is wel handig verwacht ik
Ik weet dat je 'm stiekem toch wel wilquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:44 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
ja, dat is waar, maar we zijn ook maar met z'n 2en in de tent dus denk dat ie dan ook wel een beetje te groot is
Toch maar gewoon makkelijk doen en voor zo'n wegwerp ding gaan![]()
Mensen die hun kaartje niet op tijd kopen hebben er ook niets te zoeken dit jaar...quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:36 schreef ralfseltje het volgende:
Mensen die hun kaartje voor 200 euro of meer verkopen op marktplaats hebben eigenlijk in eerste instantie al niks op Lowlands te zoeken, die begrijpen het niet helemaal.... Triest dat het gebeurd.
dus als je twijfelt of wegens omstandigheden niet weet of je wel kunt en daarom wacht moet je maar gestraft worden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:45 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Mensen die hun kaartje niet op tijd kopen hebben er ook niets te zoeken dit jaar...
Het wordt tijd dat ook de mensen die hun kaartje niet op tijd hebben gekocht het boetekleed aantrekken!
Haha, ik geef toe dat ik wel geinteresseerd was maar hij is denk ik toch een beetje te groot en te onhandigquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik weet dat je 'm stiekem toch wel wilZeg 't maar gewoon, doe 'n goed bod en ik neem 'm voor je mee naar de ingang van LowLands
Doe 't nou gewoon!![]()
Dan koop je een kaart en dan verpats je em als niet meer kan... Simpel toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dus als je twijfelt of wegens omstandigheden niet weet of je wel kunt en daarom wacht moet je maar gestraft worden?
Dat niet, maar bij alle mensen die ik ken die nu geen kaartje hebben is het gewoon laksheid geweest om te lang te wachten ("oh, begin augustus kan ik ook nog best een kaartje kopen, vorig jaar was het pas paar dagen van te voren uitverkocht").quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dus als je twijfelt of wegens omstandigheden niet weet of je wel kunt en daarom wacht moet je maar gestraft worden?
kan, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van het systeemquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:51 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Dan koop je een kaart en dan verpats je em als niet meer kan... Simpel toch?
tja, kun je geen onderscheid in makenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat niet, maar bij alle mensen die ik ken die nu geen kaartje hebben is het gewoon laksheid geweest om te lang te wachten ("oh, begin augustus kan ik ook nog best een kaartje kopen, vorig jaar was het pas paar dagen van te voren uitverkocht").
Ja inderdaad erg jammer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef linebear het volgende:
jammer dat Mark Ronson niet komt....
Maar ja, die kan waarschijnlijk niet waarmaken wat hij op plaat gezet heeft
tuurlijk, maar dan wel een kwartier van tevorenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:57 schreef linebear het volgende:
Denk dat Amy gewoon al afgezegd had...
Geen twijfel! Battles kun je de komende jaren in elk klein zaaltje in Nederland zien voor een tientje. Daarvoor laat je Editors toch niet schieten? Editors spelen nú al alleen nog maar in de twee grootste zalen van NL voor 30 euro, en in begin 2008 in HMH. Prijs/kwaliteitsverhouding enzoquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik zal denk ik tot op de laatste dag twijfelen tussen Editors en Battles.
Wat vinden jullie?
Inderdaad, ja.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag Koop wel op de TBA in de Lima
Hmmm.. en als je The Editors doodsaai vind, wat is dan een aanrader?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:04 schreef mindgames het volgende:
[..]
Geen twijfel! Battles kun je de komende jaren in elk klein zaaltje in Nederland zien voor een tientje. Daarvoor laat je Editors toch niet schieten? Editors spelen nú al alleen nog maar in de twee grootste zalen van NL voor 30 euro, en in begin 2008 in HMH. Prijs/kwaliteitsverhouding enzo.
[..]
Inderdaad, ja.
Precies!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:28 schreef drkrisje het volgende:
Mark Ronson of geen Mark Ronson... mijn Lowlands begint met Oi Va Voi!!![]()
Haha, sja. Het heeft misschien ook iets met smaak te maken, jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:26 schreef DarkX het volgende:
[..]
Hmmm.. en als je The Editors doodsaai vind, wat is dan een aanrader?
Elk klein zaaltje? Volgens mij alleen in de Melkweg toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:04 schreef mindgames het volgende:
[..]
Geen twijfel! Battles kun je de komende jaren in elk klein zaaltje in Nederland zien voor een tientje. Daarvoor laat je Editors toch niet schieten? Editors spelen nú al alleen nog maar in de twee grootste zalen van NL voor 30 euro, en in begin 2008 in HMH. Prijs/kwaliteitsverhouding enzo.
Naja, het was ook maar een vergelijking. Wat ik bedoel is dat Battles nooit binnen een jaar in de HMH zullen staan, en er nog genoeg kans is om die band écht van dichtbij te zien. Ik heb Editors in 2005 in zalen zoals Doornroosje gezien voor 7 euro. Tom liep gewoon volledig anoniem langs de rij met mensen die hun kaarten kwamen ophalen. Dat gaat nóóit meer gebeuren. Editors zie je nu alleen nog maar terug gróte zalen, de Alpha, en zelfs in de HMH begin 2008. Dus dit is de kans: gaat dat zien in de Alpha-tentquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Elk klein zaaltje? Volgens mij alleen in de Melkweg toch?
Qua prijs zullen de optredens in zalen dan niet onwijs veel schelen denk ik, want Tilburg is voor mij dichterbij dan Amsterdam.
Maar Battles in de Melkweg is zeker een optie want ik ben ook wel benieuwd naar Parts & Labor.
Ach ik zie wel waar ik uitkom
Sja, ik vraag me af waarom mensen ze leuk vindenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:37 schreef mindgames het volgende:
[..]
Haha, sja. Het heeft misschien ook iets met smaak te maken, ja. Dizzee Rascal dan maar?
edit: Btw, smaak of geen smaak. Hoe kan iemand Editors nu doodsaai vinden...?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:01 schreef DarkX het volgende:
[..]
Heb dizzy en battles gecheckt.. maar ik denk dat het een biermomentje wordtMaargoed, daarna kan ik een keuze gaan maken tussen Kasabian en naar Justice...
Denk ook wel dat het justice wordt hoor.. maar als de rest echt kasabian wil zien heb ik daar ook geen moeite meequote:
En mogen die woekerwinsten bij de eet- en drinkkrammpjes eigen wel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:26 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk...
Als jij een TV koopt van Sony, is Sony dan ook slecht omdat ze er grof(!) winst op maken?
quote:Sommigen herinnerden zich een Lowlandssite uit 1995. Dat klopt, alleen was die niet van Lowlands - die haar eerste site in 1998 lanceerde - maar van VPRO's Digitale afdeling. Wij hadden toen onze eigen tent, de ZULU-tent, een multimedia experiment waar ook een site aan gekoppeld was. Maar eerlijk is eerlijk, hij was niet van 3VOOR12, omdat we toen nog niet bestonden! Wie goed zoekt, vindt echter wel een 3VOOR12 Lowlandfotoverslag uit 1999. Reinier Bruijne ging toen met zijn PSION en fotocamera naar het festival en versloeg het evenement in zijn eentje. Maar ook hier moeten we toegeven: het was geen echte 3VOOR12 FESTIVALsite. Die maakten we in 2000 voor het eerst. Het enige goede antwoord is dus "1998" en "2 jaar". De winnaars krijgen per email bericht!
Daar dacht ik laatst ook aan, inderdaad. 2.50 voor een biertje is ook criminele woekerwinst.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:19 schreef nr.126 het volgende:
[..]
En mogen die woekerwinsten bij de eet- en drinkkrammpjes eigen wel?![]()
Volgens mijn onderzoek was er toch echt een Lowlands site in 1997 (lowlands.demon.nl)...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:25 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de liefhebbers hier nog het juiste antwoord op de Lowlands-prijsvraag van 3voor12:
[..]
klote hequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:01 schreef DarkX het volgende:
Maargoed, daarna kan ik een keuze gaan maken tussen Kasabian en Justice...
gewoon kaartjes op naam a la vliegtickets. legitimeren bij binnenkomst.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef steeg het volgende:
in het AD van vandaag wordt schande gesproken van de kaartjeshandelaren. (Daar valt ook u onder, als u onder omstandigheden niet kunt en de hoogste prijs probeert te vangen) Zo is er een of andere stinkmongool Jan die meer dan honderd kaartjes heeft gekocht en ze voor meer dan ¤220 verkoopt. Pure winst van honderd euro per kaart .
Ik hoop dat die bloedzuiger in het echt Theo heet, opkijkt als zijn naam wordt geschreeuwt, uitglijdt over een sinaasappelschil en zo krak zijn nek breekt. Op vrijdagochtend uiteraard.
Daarnaast stond de truc beschreven hoe handelaren aan ongeldige kaartjes kwamen! Ze bestellen ze online, krijgen de kaartjes binnen... Bellen de ticketservice en vertellen dat de kaartjes nooit aangekomen zijn. Dan worden de barcodes van de originelen ongeldig gezet in de computer. Hierna krijgt de dief nieuwe toegestuurd en verkoopt hij de oude: je komt pas in de rij van Lowlands erachter dat je keihard genaaid bent.
Tsja.. natuurlijk is dat ook 100% pure winst voor Loc7000... :>quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:43 schreef mindgames het volgende:
[..]
Daar dacht ik laatst ook aan, inderdaad. 2.50 voor een biertje is ook criminele woekerwinst.
En dan nog langere wachtijden bij de ingang?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:54 schreef Byte_Me het volgende:
gewoon kaartjes op naam a la vliegtickets. legitimeren bij binnenkomst.
Schijt aan, als dat moet, dan moet dat maar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:01 schreef Hythloth het volgende:
[..]
En dan nog langere wachtijden bij de ingang?
Nee dude, gewoon je kaartje op tijd kopen, te laat met kopen is gewoon pechquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:54 schreef Byte_Me het volgende:
hoeft niet langer te duren, gewoon een extra poortje waar je doorheen moet. of waar je je bandje krijgt kunnen ze dat ook doen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:01 schreef Hythloth het volgende:
[..]
En dan nog langere wachtijden bij de ingang?
Ik had het net op m'n werk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Gisteravond met een vriend van me in de auto:
"ja tot volgende week donderdag he!"
Fuck dat klinkt lekker.
Volgens mij doen ze zoiets al bij Glastonbury. Als het daar werkt (geen idee, heb er maar heel kort iets over gelezen) zou dat prima over kunnen slaan naar de vastelandfestivals.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Groove Armadaquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind de keuze tussen Tool en Dinosaur Jr helemaal erg.
Al zou het maar 10 seconden per persoon zijn, dat is dan nog het dubbele van wat het nu nog niet eens kost denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoeft niet langer te duren, gewoon een extra poortje waar je doorheen moet. of waar je je bandje krijgt kunnen ze dat ook doen.
tja niet echt jazz, maar wel jazzie, wat meer electronisch en poppiequote:
dat vind ik nou echt grootste kutband die dit jaar op Lowlands staat; Alamo Race Trackquote:
De tijd gaat ineens zo heerlijk snel hequote:Op maandag 6 augustus 2007 18:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik had het net op m'n werk.
Was bezig met de planning in een project en kwam erachter dat ik eind volgende week niet beschikbaar ben ivm Lowlands.
muwahaha mn wens vervuld.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:23 schreef Bellah het volgende:
ik wil the enemy -.- maar dat lijkt ijdele hoop. is ook absoluut geen alpha band, maar radiohead zou idd gewoon willen afsluiten en niet ergens smiddags spelen
Heiden!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef kreuk050 het volgende:
En ik vind Tool de grootste kutband.
Amen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef kreuk050 het volgende:
En ik vind Tool de grootste kutband.
quote:
Aaitquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lowlands..
*sniff...
*boehoee
*Inhoekjestilgaatzittenhuilen..
* Dark_Angelus heeft hard nodig.quote:
Toch niet 'Bomen Zijn Relaxed' he? Want die is niet van HR.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:38 schreef Juicyhil het volgende:
Heideroosjes (eigenlijk 1 nummer die ik cool vind )
Nee, "Ze smelten de paashaas"quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Toch niet 'Bomen Zijn Relaxed' he? Want die is niet van HR.
Ja dàt is dan jammer. Dan moet je m niet verliezen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:08 schreef steeg het volgende:
Een koper bij FRS kan net zo goed bellen naar Lowlands organistatie: ik ben mijn tickets kwijt maar ik weet het nummer nog, stuur mij nieuwe?
Nee 'My Funeral' die hoorde ik vannacht om half 5 op TMFquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Toch niet 'Bomen Zijn Relaxed' he? Want die is niet van HR.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de must-see lijstjes van users hier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:38 schreef Juicyhil het volgende:
My wishlist for lowlands:
Babel (misschien)quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de must-see lijstjes van users hier.
air trafficquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef mindgames het volgende:Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de must-see lijstjes van users hier.
The Black Seedsquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef mindgames het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:46 schreef De_Brandweer het volgende:
kanker ik heb er zin an.
zijn er trouwens veel geile sletten op lowlands?
Haha. PastoorPeter heeft een vriendin dus hij moet dan toekijken hoe ik alle chickies play terwijl hij smst met zn vriendinquote:
nee joh, op lowlands mag je vreemdgaan. net zoals je jezelf op je vrijgezellen feest mag laten pijpen door een stripper.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:53 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Haha. PastoorPeter heeft een vriendin dus hij moet dan toekijken hoe ik alle chickies play terwijl hij smst met zn vriendin![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik toch maar naar kasabian ga en justice laat schieten. lastig hoor, kiezenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:53 schreef Byte_Me het volgende:
noisia, justice (kasabian), goose, james holden, C-mon & Kypski, Groove Armada, Kaiser Chiefs, Laurent Garnier, Arcade Fire (Trentemoller op FFWD!!!!!)
gerangschikt naar aflopende prioriteit.
Justicequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef mindgames het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |