Ik had het net op m'n werk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Gisteravond met een vriend van me in de auto:
"ja tot volgende week donderdag he!"
Fuck dat klinkt lekker.
Volgens mij doen ze zoiets al bij Glastonbury. Als het daar werkt (geen idee, heb er maar heel kort iets over gelezen) zou dat prima over kunnen slaan naar de vastelandfestivals.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
gewoon kaartjes op naam a la vliegtickets. legitimeren bij binnenkomst.
Groove Armadaquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:07 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind de keuze tussen Tool en Dinosaur Jr helemaal erg.
Al zou het maar 10 seconden per persoon zijn, dat is dan nog het dubbele van wat het nu nog niet eens kost denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hoeft niet langer te duren, gewoon een extra poortje waar je doorheen moet. of waar je je bandje krijgt kunnen ze dat ook doen.
tja niet echt jazz, maar wel jazzie, wat meer electronisch en poppiequote:
dat vind ik nou echt grootste kutband die dit jaar op Lowlands staat; Alamo Race Trackquote:
De tijd gaat ineens zo heerlijk snel hequote:Op maandag 6 augustus 2007 18:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik had het net op m'n werk.
Was bezig met de planning in een project en kwam erachter dat ik eind volgende week niet beschikbaar ben ivm Lowlands.
muwahaha mn wens vervuld.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:23 schreef Bellah het volgende:
ik wil the enemy -.- maar dat lijkt ijdele hoop. is ook absoluut geen alpha band, maar radiohead zou idd gewoon willen afsluiten en niet ergens smiddags spelen
Heiden!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef kreuk050 het volgende:
En ik vind Tool de grootste kutband.
Amen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:46 schreef kreuk050 het volgende:
En ik vind Tool de grootste kutband.
quote:
Aaitquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lowlands..
*sniff...
*boehoee
*Inhoekjestilgaatzittenhuilen..
* Dark_Angelus heeft hard nodig.quote:
Toch niet 'Bomen Zijn Relaxed' he? Want die is niet van HR.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:38 schreef Juicyhil het volgende:
Heideroosjes (eigenlijk 1 nummer die ik cool vind )
Nee, "Ze smelten de paashaas"quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Toch niet 'Bomen Zijn Relaxed' he? Want die is niet van HR.
Ja dàt is dan jammer. Dan moet je m niet verliezen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:08 schreef steeg het volgende:
Een koper bij FRS kan net zo goed bellen naar Lowlands organistatie: ik ben mijn tickets kwijt maar ik weet het nummer nog, stuur mij nieuwe?
Nee 'My Funeral' die hoorde ik vannacht om half 5 op TMFquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Toch niet 'Bomen Zijn Relaxed' he? Want die is niet van HR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |