Hmmm.. en als je The Editors doodsaai vind, wat is dan een aanrader?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:04 schreef mindgames het volgende:
[..]
Geen twijfel! Battles kun je de komende jaren in elk klein zaaltje in Nederland zien voor een tientje. Daarvoor laat je Editors toch niet schieten? Editors spelen nú al alleen nog maar in de twee grootste zalen van NL voor 30 euro, en in begin 2008 in HMH. Prijs/kwaliteitsverhouding enzo.
[..]
Inderdaad, ja.
Precies!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:28 schreef drkrisje het volgende:
Mark Ronson of geen Mark Ronson... mijn Lowlands begint met Oi Va Voi!!![]()
Haha, sja. Het heeft misschien ook iets met smaak te maken, jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:26 schreef DarkX het volgende:
[..]
Hmmm.. en als je The Editors doodsaai vind, wat is dan een aanrader?
Elk klein zaaltje? Volgens mij alleen in de Melkweg toch?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:04 schreef mindgames het volgende:
[..]
Geen twijfel! Battles kun je de komende jaren in elk klein zaaltje in Nederland zien voor een tientje. Daarvoor laat je Editors toch niet schieten? Editors spelen nú al alleen nog maar in de twee grootste zalen van NL voor 30 euro, en in begin 2008 in HMH. Prijs/kwaliteitsverhouding enzo.
Naja, het was ook maar een vergelijking. Wat ik bedoel is dat Battles nooit binnen een jaar in de HMH zullen staan, en er nog genoeg kans is om die band écht van dichtbij te zien. Ik heb Editors in 2005 in zalen zoals Doornroosje gezien voor 7 euro. Tom liep gewoon volledig anoniem langs de rij met mensen die hun kaarten kwamen ophalen. Dat gaat nóóit meer gebeuren. Editors zie je nu alleen nog maar terug gróte zalen, de Alpha, en zelfs in de HMH begin 2008. Dus dit is de kans: gaat dat zien in de Alpha-tentquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Elk klein zaaltje? Volgens mij alleen in de Melkweg toch?
Qua prijs zullen de optredens in zalen dan niet onwijs veel schelen denk ik, want Tilburg is voor mij dichterbij dan Amsterdam.
Maar Battles in de Melkweg is zeker een optie want ik ben ook wel benieuwd naar Parts & Labor.
Ach ik zie wel waar ik uitkom
Sja, ik vraag me af waarom mensen ze leuk vindenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:37 schreef mindgames het volgende:
[..]
Haha, sja. Het heeft misschien ook iets met smaak te maken, ja. Dizzee Rascal dan maar?
edit: Btw, smaak of geen smaak. Hoe kan iemand Editors nu doodsaai vinden...?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:01 schreef DarkX het volgende:
[..]
Heb dizzy en battles gecheckt.. maar ik denk dat het een biermomentje wordtMaargoed, daarna kan ik een keuze gaan maken tussen Kasabian en naar Justice...
Denk ook wel dat het justice wordt hoor.. maar als de rest echt kasabian wil zien heb ik daar ook geen moeite meequote:
En mogen die woekerwinsten bij de eet- en drinkkrammpjes eigen wel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:26 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk...
Als jij een TV koopt van Sony, is Sony dan ook slecht omdat ze er grof(!) winst op maken?
quote:Sommigen herinnerden zich een Lowlandssite uit 1995. Dat klopt, alleen was die niet van Lowlands - die haar eerste site in 1998 lanceerde - maar van VPRO's Digitale afdeling. Wij hadden toen onze eigen tent, de ZULU-tent, een multimedia experiment waar ook een site aan gekoppeld was. Maar eerlijk is eerlijk, hij was niet van 3VOOR12, omdat we toen nog niet bestonden! Wie goed zoekt, vindt echter wel een 3VOOR12 Lowlandfotoverslag uit 1999. Reinier Bruijne ging toen met zijn PSION en fotocamera naar het festival en versloeg het evenement in zijn eentje. Maar ook hier moeten we toegeven: het was geen echte 3VOOR12 FESTIVALsite. Die maakten we in 2000 voor het eerst. Het enige goede antwoord is dus "1998" en "2 jaar". De winnaars krijgen per email bericht!
Daar dacht ik laatst ook aan, inderdaad. 2.50 voor een biertje is ook criminele woekerwinst.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:19 schreef nr.126 het volgende:
[..]
En mogen die woekerwinsten bij de eet- en drinkkrammpjes eigen wel?![]()
Volgens mijn onderzoek was er toch echt een Lowlands site in 1997 (lowlands.demon.nl)...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:25 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de liefhebbers hier nog het juiste antwoord op de Lowlands-prijsvraag van 3voor12:
[..]
klote hequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:01 schreef DarkX het volgende:
Maargoed, daarna kan ik een keuze gaan maken tussen Kasabian en Justice...
gewoon kaartjes op naam a la vliegtickets. legitimeren bij binnenkomst.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef steeg het volgende:
in het AD van vandaag wordt schande gesproken van de kaartjeshandelaren. (Daar valt ook u onder, als u onder omstandigheden niet kunt en de hoogste prijs probeert te vangen) Zo is er een of andere stinkmongool Jan die meer dan honderd kaartjes heeft gekocht en ze voor meer dan ¤220 verkoopt. Pure winst van honderd euro per kaart .
Ik hoop dat die bloedzuiger in het echt Theo heet, opkijkt als zijn naam wordt geschreeuwt, uitglijdt over een sinaasappelschil en zo krak zijn nek breekt. Op vrijdagochtend uiteraard.
Daarnaast stond de truc beschreven hoe handelaren aan ongeldige kaartjes kwamen! Ze bestellen ze online, krijgen de kaartjes binnen... Bellen de ticketservice en vertellen dat de kaartjes nooit aangekomen zijn. Dan worden de barcodes van de originelen ongeldig gezet in de computer. Hierna krijgt de dief nieuwe toegestuurd en verkoopt hij de oude: je komt pas in de rij van Lowlands erachter dat je keihard genaaid bent.
Gelukkig is er hoop voor iedereen die genaaid wordt en iedereen die misselijk wordt van dit soort praktijken. Er komt een nieuwe wet aan, die nog niet beschreven werd...
En als je het mij vraagt is het simpel op te lossen om die kaartjes die worden verstuurd te personaliseren/ te markeren aan de koper/ niet meer per post te verkopen omdat je een half jaar hebt om die krengen bij elke winkel in de buurt te kopen!
Tsja.. natuurlijk is dat ook 100% pure winst voor Loc7000... :>quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:43 schreef mindgames het volgende:
[..]
Daar dacht ik laatst ook aan, inderdaad. 2.50 voor een biertje is ook criminele woekerwinst.
En dan nog langere wachtijden bij de ingang?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:54 schreef Byte_Me het volgende:
gewoon kaartjes op naam a la vliegtickets. legitimeren bij binnenkomst.
Schijt aan, als dat moet, dan moet dat maar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:01 schreef Hythloth het volgende:
[..]
En dan nog langere wachtijden bij de ingang?
Nee dude, gewoon je kaartje op tijd kopen, te laat met kopen is gewoon pechquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:54 schreef Byte_Me het volgende:
gewoon kaartjes op naam a la vliegtickets. legitimeren bij binnenkomst.
hoeft niet langer te duren, gewoon een extra poortje waar je doorheen moet. of waar je je bandje krijgt kunnen ze dat ook doen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:01 schreef Hythloth het volgende:
[..]
En dan nog langere wachtijden bij de ingang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |