ik wil wel bellen, maar ik heb vorige week m'n complete bundel er doorheen gejaagd aan een sexlijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef henkway het volgende:
klote SBS, ik gaa een hele dikke mail sturen , wie gaat er GVD tg bellen naar die stoephoer
of download m gewoon, breedbeeld en geen reclamequote:Op zondag 5 augustus 2007 02:14 schreef Onderbroek het volgende:
begin zo'n handtekeningen actie
EPG zegt: nu 02:05 - 04:00 Nachtprogrammeringquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef SunChaser het volgende:
gaat t gewoon niet verder zo?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:16 schreef Skinkie het volgende:
[..]
EPG zegt: nu 02:05 - 04:00 Nachtprogrammering
04:00 - 06:15 Nachtprogrammering Hart van Nederland
06:15 - 06:30 Vervolg You only live twice
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:17 schreef -Beer- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:16 schreef Skinkie het volgende:
[..]
EPG zegt: nu 02:05 - 04:00 Nachtprogrammering
04:00 - 06:15 Nachtprogrammering Hart van Nederland
06:30 - 07.00 Fok! tv - Cribs
Als echte bondfilm kun je die ouwe meuk wel dromenquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef SpecialK het volgende:
Als je een echte bondfan bent dan heb je dat er voor over.
De film is nooit meer verder gegaan hoor ( toch?)quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:20 schreef SpecialK het volgende:
Als je een echte bondfan bent dan heb je dat er voor over.
neen, christine is nu al 3 kwartier haar vuile tiffus -raad-het-lichaamsdeel- spelletje aan het presenteren. van de 10 antwoorden zijn er nu 4 geraden, dus met deze snelheid is ze om 4 uur nog niet klaar, gore teef.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
De film is nooit meer verder gegaan hoor ( toch?)
Klopt. Het origineel stopte daar ook. Omdat Sean Connery geen zin meer had ineens. Mensen gingen toen massaal de straat op om bioscopen in de fik te steken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
De film is nooit meer verder gegaan hoor ( toch?)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt. Het origineel stopte daar ook. Omdat Sean Connery geen zin meer had ineens. Mensen gingen toen massaal de straat op om bioscopen in de fik te steken.
Dat's grappig. Dat heb ik ook gedaan nadat ik "my super ex girlfriend" heb gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klopt. Het origineel stopte daar ook. Omdat Sean Connery geen zin meer had ineens. Mensen gingen toen massaal de straat op om bioscopen in de fik te steken.
Daar heb ik nog bandbreedte en 30 cent voor een dvd aan uitgegevenquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat's grappig. Dat heb ik ook gedaan nadat ik "my super ex girlfriend" heb gezien.
mwoahquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Christine is wel een lekker wijf
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:28 schreef SunChaser het volgende:
The Dutch version has no ending because a calltv slut has to take in callers who wants to guess a word. On the site fok.nl there is a topic in MoarnBake
als jij het haar vertelt...quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Christineeeeeee laat je tieten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ik denk dat ze die film nu direct opnieuw opstarten!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn mailtje dat ik naar SBS heb gestuurd:
-knip-
Ik vrees van niet, maar ik hoop dat m'n punt duidelijk is!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die film nu direct opnieuw opstarten!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef Qunix het volgende:
username: belspel_prostituee
password: jamesbond
daarom kijk ik op maandagavond nooit een film op SBSquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit soort grapjes halen ze wel vaker uit.
quote:Hierbij bevestigen we de ontvangst van uw vraag, hartelijk dank daarvoor.
Het is goed mogelijk dat het antwoord op uw vraag al op onze website te vinden is.
Klik voor de meeste gestelde vragen en antwoorden op onderstaande link:
http://www.sbs.nl/modules.php?name=npo_faq&site=npohome
(werkt de link niet, kopieer 'm dan in uw internetbrowser).
Als het antwoord op uw vraag hier niet tussen staat krijgt u van ons een bericht terug.
Met vriendelijke groet,
Publieksservice.
Ik op geen enkele avond.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:55 schreef ruud_fr het volgende:
daarom kijk ik op maandagavond nooit een film op SBS![]()
Sport kijk ik nog wel eens, en RTL-Z mag ik ook nog wel. Maar voor de rest heb je groot gelijk.quote:
Dat is nou eenmaal talpa... Of "was" eigenlijk talpaquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:58 schreef DJKoster het volgende:
Poker kijken op Talpa/Tien is ook zo tof..
Tijdje geleden waren ze de WSOP aan het uitzenden, 5 minuten poker, 10 minuten hoerenreclame, 15 minuten belspel, 5 minuten poker, etc..![]()
Stelletje eikels bij SBS6![]()
Goed plan!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:59 schreef BasOne het volgende:
Klaag ze aan, eis een schade vegoeding, minstens 25,000 euro voor je geestelijke trauma's
Ik heb een hele James Bond DVD-box, ik zou gewoon die van SBS eisen (niet mijn box natuurlijk maar een anderequote:Op zondag 5 augustus 2007 02:59 schreef BasOne het volgende:
Klaag ze aan, eis een schade vegoeding, minstens 25,000 euro voor je geestelijke trauma's
Bijna alle programma's series of soaps zijn Amerikaans, of je hebt boze neger muziek op een muziekzender of herhaling... Behalve publieke omroep...quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sport kijk ik nog wel eens, en RTL-Z mag ik ook nog wel. Maar voor de rest heb je groot gelijk.![]()
Volgens mij hebben ze in Duitsland een zender die 24 uur per dag programma's over treinen uitzend.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:01 schreef Qunix het volgende:
Doe mij maar echte tv á thema kanalen bv zoals in JapanOf Duitsland
Klopt.. Bahn TV.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Duitsland een zender die 24 uur per dag programma's over treinen uitzend.![]()
Gewelddadige serie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:02 schreef newsman het volgende:
Zo ik heb transformers binnen, fuck maar op met die tv.![]()
Koster is mijn achternaam, DJ zijn mijn voorletters, verder geen koster of DJ geweest in het weekendquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
ben of was jij koster in het weekend?
Doen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef newsman het volgende:
Lieve, beste meneer van SBS
U bent een Pauper hoer.
Groet Newsie
Ok.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Koster is mijn achternaam, DJ zijn mijn voorletters, verder geen koster of DJ geweest in het weekend![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:04 schreef Qunix het volgende:
Klopt.. Bahn TV.
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/
LIVESTREAM
Ik vind dat wel tof jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gaaf toch.
Een hele avond 'Die schönsten Bahnstrecken' kijken.
Ik heb zelf een mini spoorbaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Gaaf toch.
Tof programma, ik keek het altijd voordat ik kranten ging lopen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Gaaf toch.
Ik ben benieuwd of er ook een aflevering is waarbij ze in een ICE3-trein meerijden, wil wel eens zien hoe snel dat gaat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:12 schreef DJKoster het volgende:
Tof programma, ik keek het altijd voordat ik kranten ging lopen..
*tsjoek tsjoek* *Tuuuutt* *tsjoek tsjoek**tsjoek tsjoek**tsjoek tsjoek*
http://www.youtube.com/watch?v=egSllTLVuCw&mode=related&search=quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er ook een aflevering is waarbij ze in een ICE3-trein meerijden, wil wel eens zien hoe snel dat gaat.Of met Nederlandse treinen/trajecten.
Het leuke van DSB is juist dat gewoon een heel traject van begin tot eind gefilmd wordt. Bovendien is de Youtube-beeldkwaliteit om te huilen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:18 schreef ruud_fr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=egSllTLVuCw&mode=related&search=
Hee meuk ontopic blijven is ook wat he, ga lekker met de NS, heb je vertraging.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het leuke van DSB is juist dat gewoon een heel traject van begin tot eind gefilmd wordt. Bovendien is de Youtube-beeldkwaliteit om te huilen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:24 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ciNYDr0IiRM![]()
![]()
Leuke he, we mogen weer ontopic.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:24 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ciNYDr0IiRM![]()
![]()
Die film keek ik niet, dwaasquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In Octopussy zit ook een trein.
Vond je de C anal parade ook zo leuk ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Heerlijke topickapers hier ...
Treinkanaal
quote:Hallo,
Ik was een James Bond film aan het kijken (You only live Twice), maar die werd ineens afgekapt voor een van die vreselijke belspelletjes.
In het belspelbedrog programma maakte een aantal bellers duidelijk dat de film niet afgelopen was.
Ik ben best woest op SBS. Ik vind dat absoluut niet leuk en kunnen.
Met groet,
Ivo
En shownieuws ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:46 schreef Spacehamster het volgende:
Wat zijn jullie toch naief zeg.
Je denkt toch niet dat films belangrijk worden gevonden op SBS6?
Films en series zijn gewoon vulmateriaal want hun belangrijkste programma's zijn HvN, belspelletjes en de reclames.
torrentquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:47 schreef Teddie het volgende:
Wat een hoerencampingzender zeg!!! 1uur en 45 mins film kijken en dan het laatste kwartier gewoon zo'n blonde tyfusbelspelvettesnol neerzettenIk heb een torrent van 27 gb aan gezet met alle james bond films, pleur maar op ook. Weer een kijker minder. Daaaaag sbs
Ik heb nog niks binnen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef T3rr0r het volgende:
ben benieuwd of SBS6 nog reageert op de mailtjes. TVP dus!
Nou en?quote:
ik een smeekbede en verontschuldiging en dan boycot ik die kutzender als nogquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou en?
Ik wil gewoon een DVD van SBS met daarop de hele film
Zonder HvN en Shownieuws en al die kutprogramma's
Met medewerking van Fok! een SBS boycot opzettenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
ik een smeekbede en verontschuldiging en dan boycot ik die kutzender als nog![]()
morgen denk ik
Be my guest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn er al sbs antisites gemaakt?
Nee, het is SBS en die geeft geen bal om wat de kijkers vinden. Hart van Nederland gooien ze ook rustig dwars door een film heen, het boeit hun echt niets hoor. SBS, de campingzender van Nederland.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef T3rr0r het volgende:
ben benieuwd of SBS6 nog reageert op de mailtjes. TVP dus!
quote:SBS6 zond afgelopen zaterdag op zondag de actiefilm ‘You Only Live Twice’ uit met de Britse geheimagent James Bond. Maar de kijkers werden 20 minuten voor het einde van de film zwaar teleurgesteld. De film duurde van 23.55 tot 02.05, maar om 01.45 werd de film ruw gestopt voor 220.000 mensen die op dat moment keken. Daarna kwam meteen een belspel in beeld. De actiefilm met James Bond werd niet meer verder uitgezonden.
Wat jij zegt!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:49 schreef OldJeller het volgende:
Matig zender.
Zo'n klassieker, die kap je niet van tevoren af.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Beste kijker,
U heeft aan ons op 05-08-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Hartelijk dank voor uw email. Wij bieden bij deze onze verontschuldigingen aan. We zijn inmiddels ervan op de hoogte dat de film niet helemaal is uitgezonden. Dit kwam inderdaad door een computerfout. Wij zullen ervoor waken dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.
Uw vraag was: Ik vind het echt belachelijk dat een zender die zichzelf goed wil laten voorkomen ineens een film afkapt om over te schakelen op belspel rotzooi, dat irritante zionistische gedrag van jullie zender is al sowieso een minpun ten opzichte van andere zenders maar een film een half uur voor het eind afkappen is wel de druppel!
hoe verwachten jullie kijkers te behouden met zulk beleid? het gaat niet eens echt om die film meer om het principe, de film was trouwens you only live twice met sean connery uit 67, ik herriner jullie er maar even aan want jullie zijn vast te druk bezig met het oplichten van mensen nu.
Ik vraag dus om een goede reden en een welgemeende verontschuldiging of anders zal ik en iedereen die ik ken jullie flutzender boycotten!
nou lekker, zijn het allemaal XVID's zekerquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:47 schreef Teddie het volgende:
Wat een hoerencampingzender zeg!!! 1uur en 45 mins film kijken en dan het laatste kwartier gewoon zo'n blonde tyfusbelspelvettesnol neerzettenIk heb een torrent van 27 gb aan gezet met alle james bond films, pleur maar op ook. Weer een kijker minder. Daaaaag sbs
einde van de wereld?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:11 schreef Agiath het volgende:
Dit is echt ongelofelijk, Een film afkappen voor die kankerhoeren met hun oordopjes.
STERF! ALLEMAAL! HOEREN!![]()
Die mail! Zionisten bij de SBS,quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Beste kijker,
U heeft aan ons op 05-08-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Hartelijk dank voor uw email. Wij bieden bij deze onze verontschuldigingen aan. We zijn inmiddels ervan op de hoogte dat de film niet helemaal is uitgezonden. Dit kwam inderdaad door een computerfout. Wij zullen ervoor waken dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.
Uw vraag was: Ik vind het echt belachelijk dat een zender die zichzelf goed wil laten voorkomen ineens een film afkapt om over te schakelen op belspel rotzooi, dat irritante zionistische gedrag van jullie zender is al sowieso een minpun ten opzichte van andere zenders maar een film een half uur voor het eind afkappen is wel de druppel!
hoe verwachten jullie kijkers te behouden met zulk beleid? het gaat niet eens echt om die film meer om het principe, de film was trouwens you only live twice met sean connery uit 67, ik herriner jullie er maar even aan want jullie zijn vast te druk bezig met het oplichten van mensen nu.
Ik vraag dus om een goede reden en een welgemeende verontschuldiging of anders zal ik en iedereen die ik ken jullie flutzender boycotten!
Tsss, je heb nog antwoord gekregen ook!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
hierboven dus de reactie van sbs 6 op mijn vraag
Ja, beetje vage reden, de overgang ging heel snel. Hoewel die Christine zelf ook wel verbaasd was volgens mij.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een computerfout en ineens komt Christine met d'r belspelletje op de buis![]()
Mja, bijna 'tzelfde als de reactie van SBS hier bovenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
zesturen dus gewoon standaard antwoord naar iedereen,kut zender
Lekker makkelijk inderdaad. Gelukkig weten we nu waar het door is gekomen, het wasquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
zesturen dus gewoon standaard antwoord naar iedereen,kut zender
Wat dus betekent dat dat belspelletje eerder opgenomen moet zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker makkelijk inderdaad. Gelukkig weten we nu waar het door is gekomen, het was
een computerfout.![]()
Dan kijk je automatisch naar SBS6quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik keek niet naar SBS, maar naar de film
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
Verstuurd!!
"Beste" mensen van SBS,
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Afgelopen Zaterdag zit ik lekker met mijn vriendin James Bond te kijken. Na dik anderhalf uur achter de rug te hebben, wordt de film afgekapt om vervolgens weer zo'n belspel op de buis te deponeren.
Ik snap dat de oplichtingspraktijken die belspelletjes heten erg goed zijn voor het spekken van de financien van de SBS groep, daar zijn jullie immers een commerciele zender voor nietwaar?
Maar waarom, waarom in godsnaam die haast met het ons voorschotelen van domme vrouwen die 2 handen nodig hebben om tot 2 te tellen? Dat kwartier had er met gemak achter gekund. Wat zeg ik? Het is ronduit schofterig, laag en ontzettend asociaal om hetgeen te doen wat jullie gedaan hebben.
Om vervolgens de film na bijna 4 uur te hervatten, alsof er dan nog mensen naar jullie troep zitten te kijken. Nee, normale mensen haken al meteen af als het frauduleuze belspel in beeld komt.
De film was niet afgelopen, zoals niet nader te noemen gnoom op de buis zei. Respect voor de mensen die jullie belachelijke tarieven accepteren om in het belspel hun beklag te doen hierover.
Het betrof geen computerfout zoals jullie beweren, anders stond het vervolg van de film niet op teletekst
Ik zal de enige niet zijn die zich meldt en hard genaaid voelt, dus wimpel mensen niet af met een verwijzing naar de SBS site, maar geef gewoon toe dat het kinderachtig, laag en niet goed te praten is.
De toekomst van SBS wordt mede bepaald door kijkcijfers, welke door praktijken als deze alleen maar zullen stagneren.
Gegroet,
Een pislinke kijker.
Zodra SBS ineens van de buis verdwijnt weet je genoeg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef Avory het volgende:
Als je weer te horen krijgt dat het een computerfout betreft wordt het pas echt leuk..
Of de websitequote:Op maandag 6 augustus 2007 15:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Zodra SBS ineens van de buis verdwijnt weet je genoeg.
Mooie mailquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
Verstuurd!!
"Beste" mensen van SBS,
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Afgelopen Zaterdag zit ik lekker met mijn vriendin James Bond te kijken. Na dik anderhalf uur achter de rug te hebben, wordt de film afgekapt om vervolgens weer zo'n belspel op de buis te deponeren.
Ik snap dat de oplichtingspraktijken die belspelletjes heten erg goed zijn voor het spekken van de financien van de SBS groep, daar zijn jullie immers een commerciele zender voor nietwaar?
Maar waarom, waarom in godsnaam die haast met het ons voorschotelen van domme vrouwen die 2 handen nodig hebben om tot 2 te tellen? Dat kwartier had er met gemak achter gekund. Wat zeg ik? Het is ronduit schofterig, laag en ontzettend asociaal om hetgeen te doen wat jullie gedaan hebben.
Om vervolgens de film na bijna 4 uur te hervatten, alsof er dan nog mensen naar jullie troep zitten te kijken. Nee, normale mensen haken al meteen af als het frauduleuze belspel in beeld komt.
De film was niet afgelopen, zoals niet nader te noemen gnoom op de buis zei. Respect voor de mensen die jullie belachelijke tarieven accepteren om in het belspel hun beklag te doen hierover.
Het betrof geen computerfout zoals jullie beweren, anders stond het vervolg van de film niet op teletekst
Ik zal de enige niet zijn die zich meldt en hard genaaid voelt, dus wimpel mensen niet af met een verwijzing naar de SBS site, maar geef gewoon toe dat het kinderachtig, laag en niet goed te praten is.
De toekomst van SBS wordt mede bepaald door kijkcijfers, welke door praktijken als deze alleen maar zullen stagneren.
Gegroet,
Een pislinke kijker.
Treurige zender is het ookquote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor uw email. U heeft aan ons op 06-08-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Wij bieden bij deze onze verontschuldigingen aan. We zijn inmiddels ervan op de hoogte dat de film niet helemaal is uitgezonden.
Door een fout in de programmering is het laatste deel niet uitgezonden en deze wordt aangestuurd door een computer. Op het moment dat het gebeurde, kon helaas niemand meer er iets aan veranderen.
Wij gaan proberen deze film te herhalen op een later moment.
Nogmaals, onze excuses voor dit ongemak. Wij dragen er zorg voor dat dit niet meer zal gebeuren.
Nette mailquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
Verstuurd!!
"Beste" mensen van SBS,
Gegroet,
Een pislinke kijker.
LOL wat een grappenmakers.. dus één van die 2 antwoorden is een leugen.. óf allebij (waarschijnljk want er zit gewoon een eindredactie als het goed is, waarmee die belspelhoertjes gepraat hebben)quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:53 schreef MeneerMuis het volgende:
Vandaag hebben ze een nieuwe standaardmail verzonnen![]()
![]()
[..]
Treurige zender is het ook![]()
Krijg ik dit terug:quote:Geachte heer/mevrouw,
Zolang films niet worden onderbroken door 'Hart van Nederland', zal ik met veel plezier de goede films bij uw zender volgen. Zo ook gisteren, toen 'You Only Live Twice' werd uitgezonden. Tot mijn grote verontwaardiging werd deze film echter een kwartier voor tijd, toen de grote climax van de film op het punt van uitbarsting stond, afgekapt en werd er, alsof dat nog niet erg genoeg is, overgeschakeld naar een ontzettend zinloos en ergerniswekkend belspelletje.
Het is een groot schandaal dat deze film nu door uw zender op subtiele wijze ronduit is verpest. Immers als je de film gaat huren bij een videotheek kun je meteen doorspoelen naar het laatste kwartier, maar dan zit je niet meer lekker in de film. Kortom, SBS6 heeft hier een grote flater geslagen, dat is wel duidelijk, en ik mag hopen dat dit niet meer gebeurt. En natuurlijk hoop ik dat SBS6 een beetje goede films blijft uitzenden (zonder onderbrekingen van 'Hart van Nederland'!!!) en stopt met die belspellen waar heel Nederland zich aan ergert. Voorts hoop ik dat er nog flink wat James Bond-films op stapel staan deze maand, dat hebben de liefhebbers na dit debacle wel verdient dacht ik zo.
Mvg,
Hoezo 'inderdaad' door een computerfout??quote:Beste kijker,
Ben benieuwd of ik ook het standaardmailtje krijg, anders lezen ze alle mailtjes niet eens...quote:Beste SBS redactie,
Afgelopen weekend hebben jullie als eerste zender van Nederland mij een groot plezier gedaan. Ik leid aan een zeldzame ziekte genaamd finfobie (angst voor einden). Elke keer dat ik een film kijk krijg ik vlak voor het einde van een film de drang om de TV uit te zetten en iets anders te gaan doen zodat ik niet weet hoe de afloop is. Ik drijf mijn familieleden tot het uiterste omdat zij nooit het einde van een film kunnen zien omdat ik er alles aan doe om het einde niet mee te hoeven maken.
Tot afgelopen zaterdagnacht toen ik met ons pap en diens maitresse connie naar james bond zat te kijken. De film was bijna afgelopen en ik was al op weg naar de stand-by knop van de TV toen opeens de film niet meer verder ging maar toen het grandioze programma van Christine van der Horst op kwam (geweldige vrouw overigens, is ze nog vrijgezel?). U heeft ons een avond geruzie bespaart door zelf gewoon de film af te kappen waardoor alle frustratie en aggressie zich op u als zender richtte en dit keer niet op mij als persoon en mijn ledematen.
Hartelijk dank!
Groeten,
F. OKkema
P.S. Ga ook door met Hart van Nederland tijdens scheitfilms, geeft mij gelegenheid om lang op het toilet te zitten.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef leejow het volgende:
Jullie zijn allemaal sukkels, ik ga dit naar SBS6 sturen:
[..]
[..]
[..]
Ben benieuwd of ik ook het standaardmailtje krijg, anders lezen ze alle mailtjes niet eens...
1 keer excuses typen, ctrl c, ctrl v en klaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geef de computers maar de schuld
Stelletje aso's daar...
Iedereen krijgt nu dezelfde email antwoord terug?
Triest!
[..]
Ben benieuwd of ik ook het standaardmailtje krijg, anders lezen ze alle mailtjes niet eens...
En wat nu als je jouw mailtje vandaag hebt gestuurd? Gewoon de hele week door blijven gaan met die mailtjes sturen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat ze vandaag waarschijnlijk wel 100 keer hebben moeten mailen dat het een computerfout was... of je bent gepwned, met een Ctrl V mailtje
Precies.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:27 schreef Smeich het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
En wat nu als je jouw mailtje vandaag hebt gestuurd? Gewoon de hele week door blijven gaan met die mailtjes sturen!![]()
nopequote:Op maandag 6 augustus 2007 18:32 schreef Aufruhr het volgende:
Hebben ze al iets terug gestuurd Robhimself ?
Wehehehehquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:28 schreef SunChaser het volgende:
The Dutch version has no ending because a calltv slut has to take in callers who wants to guess a word. On the site fok.nl there is a topic in MoarnBake
De gadgets van Qquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef Ici-Paris het volgende:
waarom kijken jullie james Bond?? Voor die gozer of voor dat wijf??
Hebben ze een keer wat anders te lezen dan dat constante gezeik over afgelopen zaterdag.quote:Beste SBS,
Aanstaande zaterdag 11 augustus 2007 zend SBS om 23.50 de film "On her majesty's secret service" uit, een aangename bond film met deze keer Timothy Dalton in de hoofdrol. Ik kijk hier nu al erg naar uit, maar verontrustende geruchten doen zich de ronde dat ik mogelijkerwijs het risico loop niet de complete film te kunnen gaan zien. Kunt u mij verzekeren dat deze geruchten over het vroeg afkappen van films om hierdoor extra bellers te trekken voor de inkomstenvergaring ongegrond zijn, en dat ik met een gerust hart deze film compleet kan aanschouwen?
Bij voorbaat dank!
Atreidez
PS; Als IT'er is een veranderende carriere altijd prettig, en een baan bij de televisie icm het werk wat ik doe lijkt me een echte uitdaging. Ik heb geen bezwaar om in het weekend te werken (tegen gepast tarief uiteraard).
Whehehe.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook een maar een mailtje gestuurd dan
[..]
Hebben ze een keer wat anders te lezen dan dat constante gezeik over afgelopen zaterdag.
Computers maken geen fouten, de mensen die ze bedienen wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geef de computers maar de schuld
Stelletje aso's daar...
Iedereen krijgt nu dezelfde email antwoord terug?
Triest!
Ben erg benieuwd naar de reactie hierop.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef leejow het volgende:
[..]
Helaas hebben SBS6/NET5/Veronica ook de beste TV-serie's, dus als je die gewoon op TV wilt kijken, moet je wel. Maar zoals eerder werd vermeld in dit topic, zijn films en TV-serie's alleen maar opvulling en zijn die niet belangrijk voor de SBS group. Met als gevolg dat TV-serie's bv midden in een seizoen gecancelled worden en je maar moet afwachten of ze de rest nog gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:27 schreef Onderbroek het volgende:
Dat er nog mensen zijn die naar die kutzender kijken. Pure bagger zendt die zender uit. ..
In mijn TV gids stonden de juiste tijden en ook op teletekst. De film zou tot 02:05 uur duren en werd om 01:45 uur afgebroken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef GSMboy het volgende:
...
Wat stond er precies in de programmering? En wat wareb de excte tijden dat die crap werd uitgezonden?
Dat bedoel ik.. En gaan ze de computers de schuld geven... Sneu.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Computers maken geen fouten, de mensen die ze bedienen wel.
Nicequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook maar een mailtje gestuurd dan
[..]
Hebben ze een keer wat anders te lezen dan dat constante gezeik over afgelopen zaterdag.
Nee, natuurlijk is ie niet uitgezonden muts. Die datum moet nog komen! Ach, ik kan het ook wel begrijpen, maar toch slordig. Nog een blunder lama zeggenquote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor uw email. U heeft aan ons op 06-08-2007 per mail
een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Wij bieden bij deze onze verontschuldigingen aan. We zijn inmiddels
ervan op de hoogte dat de film niet helemaal is uitgezonden.
Door een fout in de programmering is het laatste deel niet uitgezonden
en deze wordt aangestuurd door een computer. Op het moment dat het
gebeurde, kon helaas niemand er meer iets aan veranderen.
Nogmaals, onze excuses voor dit ongemak. Wij dragen er zorg voor dat dit
niet meer zal gebeuren.
Uw vraag was: Beste SBS,
Aanstaande zaterdag 11 augustus 2007 zend SBS om 23.50 de film "On her
majesty's secret service" uit, een aangename bond film met deze keer
Timothy Dalton in de hoofdrol. Ik kijk hier nu al erg naar uit, maar
verontrustende geruchten doen zich de ronde dat ik mogelijkerwijs het
risico loop niet de complete film te kunnen gaan zien. Kunt u mij
verzekeren dat deze geruchten over het vroeg afkappen van films om
hierdoor extra bellers te trekken voor de inkomstenvergaring ongegrond
zijn, en dat ik met een gerust hart deze film compleet kan aanschouwen?
Bij voorbaat dank!
Atreidez
PS; Als IT'er is een veranderende carriere altijd prettig, en een baan
bi=
j
de televisie icm het werk wat ik doe lijkt me een echte uitdaging. Ik
heb
geen bezwaar om in het weekend te werken (tegen gepast tarief
uiteraard)..
Met vriendelijke groet,
SBS 6 Publieksservice.
Ook de publieksservice van SBS is baggerquote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor uw email. U heeft aan ons op 06-08-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Wij bieden bij deze onze verontschuldigingen aan. We zijn inmiddels ervan op de hoogte dat de film niet helemaal is uitgezonden.
Door een fout in de programmering is het laatste deel niet uitgezonden en deze wordt aangestuurd door een computer. Op het moment dat het gebeurde, kon helaas niemand er meer iets aan veranderen.
Nogmaals, onze excuses voor dit ongemak. Wij dragen er zorg voor dat dit niet meer zal gebeuren.
Uw vraag was: Beste SBS redactie,
Afgelopen weekend hebben jullie als eerste zender van Nederland mij een
groot plezier gedaan. Ik leid aan een zeldzame ziekte genaamd finfobie
(angst voor einden). Elke keer dat ik een film kijk krijg ik vlak voor het
einde van een film de drang om de TV uit te zetten en iets anders te gaan
doen zodat ik niet weet hoe de afloop is. Ik drijf mijn familieleden tot het
uiterste omdat zij nooit het einde van een film kunnen zien omdat ik er
alles aan doe om het einde niet mee te hoeven maken.
Tot afgelopen zaterdagnacht toen ik met ons pap en diens maitresse connie
naar james bond zat te kijken. De film was bijna afgelopen en ik was al op
weg naar de stand-by knop van de TV toen opeens de film niet meer verder
ging maar toen het grandioze programma van Christine van der Horst op kwam
(geweldige vrouw overigens, is ze nog vrijgezel?). U heeft ons een avond
geruzie bespaart door zelf gewoon de film af te kappen waardoor alle
frustratie en aggressie zich op u als zender richtte en dit keer niet op mij
als persoon en mijn ledematen.
Hartelijk dank!
Groeten,
F. OKkema
P.S. Ga ook door met Hart van Nederland tijdens scheitfilms, geeft mij
gelegenheid om lang op het toilet te zitten..
Met vriendelijke groet,
SBS 6 Publieksservice.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:19 schreef leejow het volgende:
Jezus, ook ik krijg een automagisch mailtje:
[..]
Ook de publieksservice van SBS is bagger
Inderdaad. Bij veronica ook altijd 20 seconden voor het einde van een film/serie zo een achterlijke reclamebalk boven in beeld. Dat lijdt harstikke af, en meestal zit je dan net in de climax van een film.quote:
Als ze dat flikken brand ik hun studio af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef Atreidez het volgende:
Alsof ik weer 2 uur naar die stoffige bondversie ga zitten kijken alleen omdat ik dat treintje in die krater wou zienIk wil gewoon de zekerheid dat er a.s. zaterdag iemand met ze snufferd op die computer zit om te voorkomen dat ie de film afbreekt!
Dus de toekomst voorspelt niet goedsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Nou, je kan wel merken dat t ze begint te irriterenHet antwoord wat ik krijg slaat voor geen meter op de vraag die ik heb gesteld.
[..]
Nee, natuurlijk is ie niet uitgezonden muts. Die datum moet nog komen! Ach, ik kan het ook wel begrijpen, maar toch slordig. Nog een blunder lama zeggen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:33 schreef Martijn85 het volgende:
En dan ook gewoon niemand die herhaling kijken
Aanstaande zondag dus om 00:00quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef X. het volgende:
SBS zendt einde Bond-film alsnog uit dankzij Stenders
Zonde man, dan moet je een keer naar zolder om je videorecorder weer naar beneden te halen, of je moet een euro betalen voor een recordable DVD!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik dus niet kijken
Moet er maandag al om 04:45 uit
Ja! Weet je hoeveel moeite?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zonde man, dan moet je een keer naar zolder om je videorecorder weer naar beneden te halen, of je moet een euro betalen voor een recordable DVD!![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
ik zeg niemand ooit meer naar SBS6 kijken
Hehe en dan massaal klagen dat je touching evil wilde zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Smeich het volgende:
zo 12 augustus
23:55 Touching Evil
Stelletje rukkers daar! Dan staat dus Touching Evil geprogrammeerd! Of gaan ze dan alleen de eerste 5 minuten hiervan uitzenden en vervolgens een onderbreking van 15 minuten voor James Bond en dan weer verder? Ik ga maar alvast een mailtje schrijven.. owee als ze zich weer niet aan hun programmering houden!
gewoon weer een reden om die teringzender in een kwaad daglicht te zetten.. zullen we dan gewoon weer allemaal boze mailtjes eruit sturen?![]()
![]()
Iedere week een reden zoeken om te klagenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
als ze hem uitzenden dan klaag ik gewoon dat ik die andere film wou zien
teringhonden!!!!quote:
Who's in?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hehe en dan massaal klagen dat je touching evil wilde zien![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |