Ik denk dat ze die film nu direct opnieuw opstarten!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn mailtje dat ik naar SBS heb gestuurd:
-knip-
Ik vrees van niet, maar ik hoop dat m'n punt duidelijk is!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die film nu direct opnieuw opstarten!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef Qunix het volgende:
username: belspel_prostituee
password: jamesbond
daarom kijk ik op maandagavond nooit een film op SBSquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit soort grapjes halen ze wel vaker uit.
quote:Hierbij bevestigen we de ontvangst van uw vraag, hartelijk dank daarvoor.
Het is goed mogelijk dat het antwoord op uw vraag al op onze website te vinden is.
Klik voor de meeste gestelde vragen en antwoorden op onderstaande link:
http://www.sbs.nl/modules.php?name=npo_faq&site=npohome
(werkt de link niet, kopieer 'm dan in uw internetbrowser).
Als het antwoord op uw vraag hier niet tussen staat krijgt u van ons een bericht terug.
Met vriendelijke groet,
Publieksservice.
Ik op geen enkele avond.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:55 schreef ruud_fr het volgende:
daarom kijk ik op maandagavond nooit een film op SBS![]()
Sport kijk ik nog wel eens, en RTL-Z mag ik ook nog wel. Maar voor de rest heb je groot gelijk.quote:
Dat is nou eenmaal talpa... Of "was" eigenlijk talpaquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:58 schreef DJKoster het volgende:
Poker kijken op Talpa/Tien is ook zo tof..
Tijdje geleden waren ze de WSOP aan het uitzenden, 5 minuten poker, 10 minuten hoerenreclame, 15 minuten belspel, 5 minuten poker, etc..![]()
Stelletje eikels bij SBS6![]()
Goed plan!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:59 schreef BasOne het volgende:
Klaag ze aan, eis een schade vegoeding, minstens 25,000 euro voor je geestelijke trauma's
Ik heb een hele James Bond DVD-box, ik zou gewoon die van SBS eisen (niet mijn box natuurlijk maar een anderequote:Op zondag 5 augustus 2007 02:59 schreef BasOne het volgende:
Klaag ze aan, eis een schade vegoeding, minstens 25,000 euro voor je geestelijke trauma's
Bijna alle programma's series of soaps zijn Amerikaans, of je hebt boze neger muziek op een muziekzender of herhaling... Behalve publieke omroep...quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sport kijk ik nog wel eens, en RTL-Z mag ik ook nog wel. Maar voor de rest heb je groot gelijk.![]()
Volgens mij hebben ze in Duitsland een zender die 24 uur per dag programma's over treinen uitzend.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:01 schreef Qunix het volgende:
Doe mij maar echte tv á thema kanalen bv zoals in JapanOf Duitsland
Klopt.. Bahn TV.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Duitsland een zender die 24 uur per dag programma's over treinen uitzend.![]()
Gewelddadige serie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:02 schreef newsman het volgende:
Zo ik heb transformers binnen, fuck maar op met die tv.![]()
Koster is mijn achternaam, DJ zijn mijn voorletters, verder geen koster of DJ geweest in het weekendquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
ben of was jij koster in het weekend?
Doen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef newsman het volgende:
Lieve, beste meneer van SBS
U bent een Pauper hoer.
Groet Newsie
Ok.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:05 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Koster is mijn achternaam, DJ zijn mijn voorletters, verder geen koster of DJ geweest in het weekend![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:04 schreef Qunix het volgende:
Klopt.. Bahn TV.
http://www.bahntv-online.de/btvo/site/
LIVESTREAM
Ik vind dat wel tof jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gaaf toch.
Een hele avond 'Die schönsten Bahnstrecken' kijken.
Ik heb zelf een mini spoorbaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Gaaf toch.
Tof programma, ik keek het altijd voordat ik kranten ging lopen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Gaaf toch.
Ik ben benieuwd of er ook een aflevering is waarbij ze in een ICE3-trein meerijden, wil wel eens zien hoe snel dat gaat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:12 schreef DJKoster het volgende:
Tof programma, ik keek het altijd voordat ik kranten ging lopen..
*tsjoek tsjoek* *Tuuuutt* *tsjoek tsjoek**tsjoek tsjoek**tsjoek tsjoek*
http://www.youtube.com/watch?v=egSllTLVuCw&mode=related&search=quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er ook een aflevering is waarbij ze in een ICE3-trein meerijden, wil wel eens zien hoe snel dat gaat.Of met Nederlandse treinen/trajecten.
Het leuke van DSB is juist dat gewoon een heel traject van begin tot eind gefilmd wordt. Bovendien is de Youtube-beeldkwaliteit om te huilen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:18 schreef ruud_fr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=egSllTLVuCw&mode=related&search=
Hee meuk ontopic blijven is ook wat he, ga lekker met de NS, heb je vertraging.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het leuke van DSB is juist dat gewoon een heel traject van begin tot eind gefilmd wordt. Bovendien is de Youtube-beeldkwaliteit om te huilen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:24 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ciNYDr0IiRM![]()
![]()
Leuke he, we mogen weer ontopic.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:24 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ciNYDr0IiRM![]()
![]()
Die film keek ik niet, dwaasquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In Octopussy zit ook een trein.
Vond je de C anal parade ook zo leuk ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Heerlijke topickapers hier ...
Treinkanaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |