Daar heb ik nog bandbreedte en 30 cent voor een dvd aan uitgegevenquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat's grappig. Dat heb ik ook gedaan nadat ik "my super ex girlfriend" heb gezien.
mwoahquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Christine is wel een lekker wijf
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:28 schreef SunChaser het volgende:
The Dutch version has no ending because a calltv slut has to take in callers who wants to guess a word. On the site fok.nl there is a topic in MoarnBake
als jij het haar vertelt...quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Christineeeeeee laat je tieten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ik denk dat ze die film nu direct opnieuw opstarten!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn mailtje dat ik naar SBS heb gestuurd:
-knip-
Ik vrees van niet, maar ik hoop dat m'n punt duidelijk is!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die film nu direct opnieuw opstarten!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef Qunix het volgende:
username: belspel_prostituee
password: jamesbond
daarom kijk ik op maandagavond nooit een film op SBSquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit soort grapjes halen ze wel vaker uit.
quote:Hierbij bevestigen we de ontvangst van uw vraag, hartelijk dank daarvoor.
Het is goed mogelijk dat het antwoord op uw vraag al op onze website te vinden is.
Klik voor de meeste gestelde vragen en antwoorden op onderstaande link:
http://www.sbs.nl/modules.php?name=npo_faq&site=npohome
(werkt de link niet, kopieer 'm dan in uw internetbrowser).
Als het antwoord op uw vraag hier niet tussen staat krijgt u van ons een bericht terug.
Met vriendelijke groet,
Publieksservice.
Ik op geen enkele avond.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:55 schreef ruud_fr het volgende:
daarom kijk ik op maandagavond nooit een film op SBS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |