daar gaat het niet om, het gaat om het principe!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef Rekkie het volgende:
Wees blij, je zat naar James Bond te kijken, niet dat je naar een goede film zat te kijken of zo.
Dat zou wel zonde zijn geweest
Bij Bassie en Adriaan zou ik wel woest zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat om het principe!![]()
al was het een bassie en adriaan film![]()
Nee jij bent gewoon een lutser!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef r3gi3boy het volgende:
dit topic is belachelijk en veels te kort voor de omschreven klacht
ik raad iedereen aan MIJN topic te lezen voor uitgebreidde info
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan...quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bij Bassie en Adriaan zou ik wel woest zijn
jij zuigtquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een lutser!
Na-apert!
kort maar krachtig copycatboyquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef r3gi3boy het volgende:
dit topic is belachelijk en veels te kort voor de omschreven klacht
ik raad iedereen aan MIJN topic te lezen voor uitgebreidde info
wat doe je!! Ik wou die fokking film nog gaan huren om het einde te zien! Want je weet, Bondfilms hebben altijd weer een verrassend plot en een magnefiek eindequote:Op zondag 5 augustus 2007 02:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
zal ik het dan maar verklappen: Bond verslaat de slechterik en krijgt het meisje.
er zijn in 5 min tijd maarliefst 3 topics geopend over deze wanpraktijk van SBS6. Ik zie gaarne een excuses tijdens hart van nederland, of piet paulusma die voor mij tijdens zijn weerbericht het einde van de film naspeelt met Friese basisschoolkinderenquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:10 schreef Skinkie het volgende:
mail naar SBS gestuurd... met verwijzingen naar beide topics
Zullen we de FP tippen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:12 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
er zijn in 5 min tijd maarliefst 3 topics geopend over deze wanpraktijk van SBS6. Ik zie gaarne een excuses tijdens hart van nederland, of piet paulusma die voor mij tijdens zijn weerbericht het einde van de film naspeelt met Friese basisschoolkinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |