Computers maken geen fouten, de mensen die ze bedienen wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geef de computers maar de schuld
Stelletje aso's daar...
Iedereen krijgt nu dezelfde email antwoord terug?
Triest!
Ben erg benieuwd naar de reactie hierop.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:35 schreef leejow het volgende:
Jullie zijn allemaal sukkels, ik ga dit naar SBS6 sturen:
[..]
Ben benieuwd of ik ook het standaardmailtje krijg, anders lezen ze alle mailtjes niet eens...
Helaas hebben SBS6/NET5/Veronica ook de beste TV-serie's, dus als je die gewoon op TV wilt kijken, moet je wel. Maar zoals eerder werd vermeld in dit topic, zijn films en TV-serie's alleen maar opvulling en zijn die niet belangrijk voor de SBS group. Met als gevolg dat TV-serie's bv midden in een seizoen gecancelled worden en je maar moet afwachten of ze de rest nog gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:27 schreef Onderbroek het volgende:
Dat er nog mensen zijn die naar die kutzender kijken. Pure bagger zendt die zender uit. ..
In mijn TV gids stonden de juiste tijden en ook op teletekst. De film zou tot 02:05 uur duren en werd om 01:45 uur afgebroken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef GSMboy het volgende:
...
Wat stond er precies in de programmering? En wat wareb de excte tijden dat die crap werd uitgezonden?
Dat bedoel ik.. En gaan ze de computers de schuld geven... Sneu.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Computers maken geen fouten, de mensen die ze bedienen wel.
Nicequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:58 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook maar een mailtje gestuurd dan
[..]
Hebben ze een keer wat anders te lezen dan dat constante gezeik over afgelopen zaterdag.
Nee, natuurlijk is ie niet uitgezonden muts. Die datum moet nog komen! Ach, ik kan het ook wel begrijpen, maar toch slordig. Nog een blunder lama zeggenquote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor uw email. U heeft aan ons op 06-08-2007 per mail
een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Wij bieden bij deze onze verontschuldigingen aan. We zijn inmiddels
ervan op de hoogte dat de film niet helemaal is uitgezonden.
Door een fout in de programmering is het laatste deel niet uitgezonden
en deze wordt aangestuurd door een computer. Op het moment dat het
gebeurde, kon helaas niemand er meer iets aan veranderen.
Wij gaan proberen deze film te herhalen op een later moment.
Nogmaals, onze excuses voor dit ongemak. Wij dragen er zorg voor dat dit
niet meer zal gebeuren.
Uw vraag was: Beste SBS,
Aanstaande zaterdag 11 augustus 2007 zend SBS om 23.50 de film "On her
majesty's secret service" uit, een aangename bond film met deze keer
Timothy Dalton in de hoofdrol. Ik kijk hier nu al erg naar uit, maar
verontrustende geruchten doen zich de ronde dat ik mogelijkerwijs het
risico loop niet de complete film te kunnen gaan zien. Kunt u mij
verzekeren dat deze geruchten over het vroeg afkappen van films om
hierdoor extra bellers te trekken voor de inkomstenvergaring ongegrond
zijn, en dat ik met een gerust hart deze film compleet kan aanschouwen?
Bij voorbaat dank!
Atreidez
PS; Als IT'er is een veranderende carriere altijd prettig, en een baan
bi=
j
de televisie icm het werk wat ik doe lijkt me een echte uitdaging. Ik
heb
geen bezwaar om in het weekend te werken (tegen gepast tarief
uiteraard)..
Met vriendelijke groet,
SBS 6 Publieksservice.
Ook de publieksservice van SBS is baggerquote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor uw email. U heeft aan ons op 06-08-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Wij bieden bij deze onze verontschuldigingen aan. We zijn inmiddels ervan op de hoogte dat de film niet helemaal is uitgezonden.
Door een fout in de programmering is het laatste deel niet uitgezonden en deze wordt aangestuurd door een computer. Op het moment dat het gebeurde, kon helaas niemand er meer iets aan veranderen.
Nogmaals, onze excuses voor dit ongemak. Wij dragen er zorg voor dat dit niet meer zal gebeuren.
Uw vraag was: Beste SBS redactie,
Afgelopen weekend hebben jullie als eerste zender van Nederland mij een
groot plezier gedaan. Ik leid aan een zeldzame ziekte genaamd finfobie
(angst voor einden). Elke keer dat ik een film kijk krijg ik vlak voor het
einde van een film de drang om de TV uit te zetten en iets anders te gaan
doen zodat ik niet weet hoe de afloop is. Ik drijf mijn familieleden tot het
uiterste omdat zij nooit het einde van een film kunnen zien omdat ik er
alles aan doe om het einde niet mee te hoeven maken.
Tot afgelopen zaterdagnacht toen ik met ons pap en diens maitresse connie
naar james bond zat te kijken. De film was bijna afgelopen en ik was al op
weg naar de stand-by knop van de TV toen opeens de film niet meer verder
ging maar toen het grandioze programma van Christine van der Horst op kwam
(geweldige vrouw overigens, is ze nog vrijgezel?). U heeft ons een avond
geruzie bespaart door zelf gewoon de film af te kappen waardoor alle
frustratie en aggressie zich op u als zender richtte en dit keer niet op mij
als persoon en mijn ledematen.
Hartelijk dank!
Groeten,
F. OKkema
P.S. Ga ook door met Hart van Nederland tijdens scheitfilms, geeft mij
gelegenheid om lang op het toilet te zitten..
Met vriendelijke groet,
SBS 6 Publieksservice.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:19 schreef leejow het volgende:
Jezus, ook ik krijg een automagisch mailtje:
[..]
Ook de publieksservice van SBS is bagger
Inderdaad. Bij veronica ook altijd 20 seconden voor het einde van een film/serie zo een achterlijke reclamebalk boven in beeld. Dat lijdt harstikke af, en meestal zit je dan net in de climax van een film.quote:
Als ze dat flikken brand ik hun studio af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:52 schreef Atreidez het volgende:
Alsof ik weer 2 uur naar die stoffige bondversie ga zitten kijken alleen omdat ik dat treintje in die krater wou zienIk wil gewoon de zekerheid dat er a.s. zaterdag iemand met ze snufferd op die computer zit om te voorkomen dat ie de film afbreekt!
Dus de toekomst voorspelt niet goedsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Nou, je kan wel merken dat t ze begint te irriterenHet antwoord wat ik krijg slaat voor geen meter op de vraag die ik heb gesteld.
[..]
Nee, natuurlijk is ie niet uitgezonden muts. Die datum moet nog komen! Ach, ik kan het ook wel begrijpen, maar toch slordig. Nog een blunder lama zeggen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:33 schreef Martijn85 het volgende:
En dan ook gewoon niemand die herhaling kijken
Aanstaande zondag dus om 00:00quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef X. het volgende:
SBS zendt einde Bond-film alsnog uit dankzij Stenders
Zonde man, dan moet je een keer naar zolder om je videorecorder weer naar beneden te halen, of je moet een euro betalen voor een recordable DVD!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik dus niet kijken
Moet er maandag al om 04:45 uit
Ja! Weet je hoeveel moeite?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zonde man, dan moet je een keer naar zolder om je videorecorder weer naar beneden te halen, of je moet een euro betalen voor een recordable DVD!![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
ik zeg niemand ooit meer naar SBS6 kijken
Hehe en dan massaal klagen dat je touching evil wilde zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef Smeich het volgende:
zo 12 augustus
23:55 Touching Evil
Stelletje rukkers daar! Dan staat dus Touching Evil geprogrammeerd! Of gaan ze dan alleen de eerste 5 minuten hiervan uitzenden en vervolgens een onderbreking van 15 minuten voor James Bond en dan weer verder? Ik ga maar alvast een mailtje schrijven.. owee als ze zich weer niet aan hun programmering houden!
gewoon weer een reden om die teringzender in een kwaad daglicht te zetten.. zullen we dan gewoon weer allemaal boze mailtjes eruit sturen?![]()
![]()
Iedere week een reden zoeken om te klagenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
als ze hem uitzenden dan klaag ik gewoon dat ik die andere film wou zien
teringhonden!!!!quote:
Who's in?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hehe en dan massaal klagen dat je touching evil wilde zien![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |