quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en sindsdien loop je met een stijve fallus rond?
wellesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom sta ik nog niet bij kroeg komers?
okquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:06 schreef Norro-tje het volgende:
okee dan kom ik om 19:00 wel naar de drie denk ik
echt niet meneertjequote:Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef Vork het volgende:
Het wordt nog druk zeg. Zal ik dan maar wegblijven?
Oja da's waar, als alles en iedereen alles heeft afgesproken en geregeld enzo. Lijkt me ook een prima momentquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:26 schreef enter het volgende:
Het grote afmelden begint pas in de laatste week![]()
Maar nogmaals, jij mag niet meer afmeldenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Oja da's waar, als alles en iedereen alles heeft afgesproken en geregeld enzo. Lijkt me ook een prima moment
Ik mag ook nooit iets!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef enter het volgende:
Maar nogmaals, jij mag niet meer afmelden![]()
De meets hebben ook altijd al wat tegen jou gehad.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:59 schreef Paramnesia het volgende:Ik heb altijd iets tegen meets gehad, en vooral zo ver weg. Maar ach, hoe kan ik commentaar leveren op iets waar ik nooit geweest ben. Schrijf mij er maar bij, gezellig enzo.
Wat zijn jullie aardig voor mequote:Op zondag 5 augustus 2007 13:03 schreef Elixabete het volgende:
[..]
De meets hebben ook altijd al wat tegen jou gehad.
Maar ach voor deze keer laten we je toe.
Anders help jij ons toch om die biertank leeg te drinken ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef enter het volgende:
Vorkje, de eigenaar is al begonnen met het realiseren van een extra biertank.
Afzeggen kan dus niet meer![]()
[afbeelding]
![]()
en dan maken we tshirts met een mooie opdrukquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:41 schreef Paramnesia het volgende:
Hell Yeah Drik moet komen!
Dat gaat vloeken met mijn shirt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en dan maken we tshirts met een mooie opdruk
en daar lopen we dan met zijn allen in:
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat gaat vloeken met mijn shirt.
Waarom kom jij nietquote:
Ik ben die hele dag weg die dag!quote:
wijskind!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben die hele dag weg die dag!
Wie wilt ons even toevoegen in de op? Danku!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef shadow196 het volgende:
Ja, ho wacht, ik zuip ook mee. Samen met ruzie en bils.
Goed topic.
Done. Gezellig met z'n drieën.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Ruzie het volgende:
[..]
Wie wilt ons even toevoegen in de op? Danku!![]()
Ow, en je maten?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef Ruzie het volgende:
Ben er trouwens om 14:00 en in de kroeg
allemaal om 14:00 en 's avonds.quote:
Vanaf ¤ 13,00 per persoon per nacht, zie www.simplonjongerenhotel.nl - zal het even in de OP erbij zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef Ruzie het volgende:
[..]
allemaal om 14:00 en 's avonds.
Moeten alleen ff kijken met jeugdherberg en shit, hoeveel ksote dat ook al weer?
Haha dankje! remlofquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf ¤ 13,00 per persoon per nacht, zie www.simplonjongerenhotel.nl - zal het even in de OP erbij zetten.
Goed plan! Wie willen daar blijven slapen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:20 schreef enter het volgende:
Misschien kunnen we onder deze link even een lijstje maken voor de geïnteresseerden.
quote:
Ik!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo!
* remlof steekt ook hand op
Wie nog meer?
ja die 10 minutel lopen naar de drie , terugweg is wel iets langer vaakquote:
Noujaquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:54 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ja die 10 minutel lopen naar de drie , terugweg is wel iets langer vaak![]()
Dat zou wel lame zijn voor een paar users ;pquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
NoujaVoor mij 20 minuutjes op de fiets ongeveer whehe
![]()
Maar ik lees dat op zaterdagavond de 3 voor 18+ is ?
Ja ik heb geen idee, ik kom daar nooit![]()
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat zou wel lame zijn voor een paar users ;p
smokkelen we je naar binnen onder een jasquote:
Onder een jasquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
smokkelen we je naar binnen onder een jas![]()
Vissen zijn tof.quote:
ach ja, mijn vissen gaan altijd dood binnen 6 maandenquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ach ja, mijn vissen gaan altijd dood binnen 6 maanden![]()
anders jat je even mijn idee?quote:
Maar die andere haai kijkt wel leuker.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
anders jat je even mijn idee?![]()
*reageert*quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:26 schreef enter het volgende:
Mensen die interesse hebben in een overnachting, even reageren.![]()
Er staat een voorlopig lijstje in de OP, laat effe weten als je erbij wil!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:26 schreef enter het volgende:
geareert...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:26 schreef enter het volgende:
Ik denk ik zoquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:26 schreef enter het volgende:
Wat voor game? Is dat de nieuwe generatie RPG's?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een baardagame. Ik wil ook
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat voor game? Is dat de nieuwe generatie RPG's?
moemoe is het erg als ik je gedichtje morgen doequote:
Sure dear.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
moemoe is het erg als ik je gedichtje morgen doe. Ik had weinig tijd.
Jawel, je moet nog even bevestigenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:54 schreef Vork het volgende:
Ik hoef niets meer toe doen zo te zien. Alles wordt voor mij geregeld, inclusief de overnachting.
faya manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:31 schreef Leia het volgende:
Ik kom.
Hoezo mag je je pet niet op, Ik ga overmorgen een nieuwe halen bij Britain wear. Heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:37 schreef Leia het volgende:
Tevens kom ik misschien overdag. Sowieso s'avonds. Heb ik er een hekel aan dat ik mijn fakkin pet niet op mag. En ik blijf niet slapen in dat hotel, ik wil wel doorhalen tot zeer vroeg in de ochtend!
En als ik bij je kom liggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:37 schreef Leia het volgende:
Tevens kom ik misschien overdag. Sowieso s'avonds. Heb ik er een hekel aan dat ik mijn fakkin pet niet op mag. En ik blijf niet slapen in dat hotel, ik wil wel doorhalen tot zeer vroeg in de ochtend!
3 gezusters mag je pet niet op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:45 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoezo mag je je pet niet op, Ik ga overmorgen een nieuwe halen bij Britain wear. Heb er nu al zin in![]()
quote:
wtf !!, wacht zijn er nog meer kledingcodes, ff voor de zekerheid?quote:
volgens mij word dit alleen al heel erg tofquote:Slapers in Simplon:
Berenanus
Enter
Kaneelstokje
Kogelmagneet
Memento-Mori
Outsidr
Q+
remlof
Surveillance-Fiets
TheSorrow
Vork
Die pet van mij zit zo'n beetje vast aan mijn hoofd eigenlijk! Die mag niet af!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:37 schreef Leia het volgende:
doorhalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:37 schreef Leia het volgende:
Ik denk dat Enter en M-M dit erg prettig zullen vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
volgens mij word dit alleen al heel erg tof
Nopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wtf !!, wacht zijn er nog meer kledingcodes, ff voor de zekerheid?
Wat is er toch met jou?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoeren en goedkope drank in het Oostblok![]()
niksquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:26 schreef Kogelmagneet het volgende:
ik ga ook mee naar de kroeg heurik ga niet alleen naar groningen om daar met berenanus en the sorrow te slapen
Ik ben er vanaf het begin gewoon bij
Nee dat klopt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Outsidr, je slaapt toch niet in Simplon?![]()
Zoiets jaquote:
Je hebt een vriendin manquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin man
Of ben je echt zo wanhopig ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin man
Of ben je echt zo wanhopig ?
Ik heb zo een heel groot vermoeden dat het eenzaam thuis fappen wordt op matige pr0n na afloopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:57 schreef Kogelmagneet het volgende:
Fok!meeting... iedereen scoren?Nu maar hopen dat de verhoudingen een beetje gelijk zijn dan
Dat is ook niet mis natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb zo een heel groot vermoeden dat het eenzaam thuis fappen wordt op matige pr0n na afloop![]()
awww lief aaienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Snoozy Deo says dirty words.
Je bent er te lief en onschuldig voor.
Ja op een slaapzaal met 11 anderenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf ¤ 13,00 per persoon per nacht, zie www.simplonjongerenhotel.nl - zal het even in de OP erbij zetten.
quote:Op een rustige plek aan de rand van Groningen hebben wij voor U een gezellige lichte gastenkamer ingericht in een aanbouw aan ons huis. Op de eerste verdieping is een 2 persoons zit/slaap-kamer met beneden een serre waar wij het ontbijt serveren. U beschikt over een eigen badkamer met toilet, wastafel en douche. Het geheel heeft een eigen opgang, en tevens is er een eigen terras-je in onze tuin. Kortom: alle ruimte om in privacy te genieten van Uw verblijf.
Voor verblijf van twee personen betaalt u bij ons ¤ 60 per nacht..
Hoi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:37 schreef Leia het volgende:
't valt mee in praag hoor. Touristisch ingesteld en eigelijk net zo duur als een normale grote stad.
We moesten voor écht goedkoop spul verder Tsjechië in en dan scheelde het ook echt veel.
Dat regelt ieder maar voor zich, hoeft dus niet in de OPquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja op een slaapzaal met 11 anderen.
Voor mensen die wat meer comfort willen:
-knip-
Count me inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Kogelmagneet het volgende:
zet mij ook eens bij de kroeg en station plz? ik ga met BA meeEn zal wss pien85 ook meeslepen!
Dat was ik alleen. En ik ben luxe gewend ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zit iedereen te kankeren dat ze te weinig geld hebbenen nu zeiken dat het hotel waar ze blijven niet lux genoeg is
Idd op een zaal slapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was ik alleen. En ik ben luxe gewend ja.![]()
In Delft zeker, daar heb ik toch niks aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
kom je bij mij slapen
Ja leg eens uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef dingendoener het volgende:
leuk zo'n meet maar waarom in godsnaam gaan jullie naar de drie?
De enige sjieke slaapplek in heel Delft, is in de grafkelder van de Oranje'squote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
kom je bij mij slapen
Vind het ook wel wat hebben met z'n allequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Idd op een zaal slapen![]()
Maar mooie prijzen en mooi adresje PDL, ik kijk wel of daar wat te vinden valt.![]()
Kunnen daar ook zo maar 30 man binnen zitten en rustig praten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja leg eens uit, ik wou hem ergenlijk niet stellen omdat ik zo laat aangeef te komen en die beslissing al is genomen. Maar ik hoor dat het 18+ is (voor sommigen klote) en dat van die petjes zint me al niet.
![]()
Rustig praten doe je maar met je vriendinquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Kunnen daar ook zo maar 30 man binnen zitten en rustig praten?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rustig praten doe je maar met je vriendin![]()
dat vroeg ik me ok af maar is wel handige verzamelplek omdaarna verder te trekken, als je weet waar in de drie teminstequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef dingendoener het volgende:
leuk zo'n meet maar waarom in godsnaam gaan jullie naar de drie?
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee dat klopt...
Ik heb al een slaapplek jongens en meisjes
Vriendinnen zijn voor andere doeleinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rustig praten doe je maar met je vriendin![]()
Ah kijk, dat maakt het al beterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:26 schreef Aryon het volgende:
Oo en btw. de drie heeft beneden ook zitplekken voor grotere groepen, dus daar kan je best meeten met wat meerdere mensen.
Je hoort je naam en je bent er ja?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaj.
Je staat bij de groep van 19:00.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:45 schreef Aryon het volgende:
[..]
Je hoort je naam en je bent er ja?Ik denk btw alleen dat ik 's avonds kom ivm volleybal denk ik.
FOK!-shirt jeweetsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Paramnesia het volgende:Hoe weet ik nu wie wie is als ik er ben. Ik ben makkelijk te herkennen maar jullie?
Makkelijk te herkennen? Je hebt geen foto's in je fobo, waar zouden we je door moeten herkennen dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Paramnesia het volgende:Hoe weet ik nu wie wie is als ik er ben. Ik ben makkelijk te herkennen maar jullie?
Die bever in mijn avatar is een symbool voor me voor 3 jaar. Ik heb hem als kettingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Makkelijk te herkennen? Je hebt geen foto's in je fobo, waar zouden we je door moeten herkennen dan?
Hmmmm ok.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Die bever in mijn avatar is een symbool voor me voor 3 jaar. Ik heb hem als ketting![]()
En waarschijnlijk ben ik de enige hindustaan naast jou daar, en ik loop mank aan 1 voet. 3 hints nu moet je me wel herkennen daarquote:
Ik heb een houten beenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ben ik de enige hindustaan naast jou daar, en ik loop mank aan 1 voet. 3 hints nu moet je me wel herkennen daar![]()
serieusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een houten been![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik neem wel een fles deodorant mee ok?
Ik een houten tafel, maar die laat ik wel thuis.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een houten been![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ben ik de enige hindustaan naast jou daar, en ik loop mank aan 1 voet. 3 hints nu moet je me wel herkennen daar![]()
Ik ken alleen een paar mensen van de Groningen-thread, maar ik weet niet of die allemaal komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef Ruzie het volgende:
damn ik ken dalijk echt niemand buiten chipszak en the sorrow![]()
![]()
gezellig word t tochwelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik ken alleen een paar mensen van de Groningen-thread, maar ik weet niet of die allemaal komen.Ik zie wel wat er van komt.
Ik ken ook bijna niemand... maar altijd in om nieuwe mensen te leren kennen en te meetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik ken alleen een paar mensen van de Groningen-thread, maar ik weet niet of die allemaal komen.Ik zie wel wat er van komt.
ga eens slapenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enige die ik in het echt ken is sebasser
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:05 schreef Renesite het volgende:
misschien wel afstandcheckenwel zo veilig
Want hequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Want heik... ik... i i i k
lust euh... niezo graag
bier
![]()
zeg jijquote:
[..]
lust euh... niezo graag
bier
![]()
[..]
lust euh... niezo graag
bier
![]()
Nee enter! Sapjes voor jouquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee enter! Sapjes voor jou![]()
quote:
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Renesite het volgende:
Wellicht kom ik 's middags nog ff, alleen zijn daar al globale plannen voor gemaakt? Welke febo trekken we leeg?
beeetje laatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw?![]()
edit: ow, de dichtsbijzijnde
succes, zo doe ik het elke ochtend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:59 schreef Renesite het volgende:
Moge
Ik moet nog opstaan
werk is 15 min fietsen
ik heb intotaal 30min
*rent*
Hoezo geloof ik niet dat jij je haren/make-up hebt gedaan in 8 minuten tijd als vrouw zijndequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:06 schreef enter het volgende:
[..]
succes, zo doe ik het elke ochtend.
8.25 opstaan
8.26 douche
8.36 aankleden
8.42 haar en makeup
8.50 fok
8.55 fietsen
9.04 op werk
Maar vandaag ga ik echt op tijd komen![]()
Zeg ik ben geen uitgerangeerde artiest met hits in de jaren 80, waarvoor veel geld is betaald om het plaatstelijke popfestival af te sluiten bij wijze van een eenmalige comeback.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:52 schreef Chandler het volgende:
OMG Vork komt naar Groningenik zal op een afstand toekijken
Geen uitgebreid ontbijtje met croissantjes, koffie, verse jus, gekookt eitje en een krant?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:06 schreef enter het volgende:
succes, zo doe ik het elke ochtend.
8.25 opstaan
8.26 douche
8.36 aankleden
8.42 haar en makeup
8.50 fok
8.55 fietsen
9.04 op werk
8minuten is superlangquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:09 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hoezo geloof ik niet dat jij je haren/make-up hebt gedaan in 8 minuten tijd als vrouw zijnde
Ok... dan zijn mijn ex-en gevallen apartquote:
Hoiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj mensen.
dat was een jaar geleden, lamlul, ik ga heen voor controlequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:02 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Hij krijgt een gloednieuwe onderkaak.
Wie zeg je ?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Doe ze de groetjes daar van mij
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wie zeg je ?!
BERENANUS
Nou zeg![]()
10 minuten voor de douchequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:09 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hoezo geloof ik niet dat jij je haren/make-up hebt gedaan in 8 minuten tijd als vrouw zijnde
Ik sta op en ben dan klaar wakker. Maar toch vind ik het relax om zo'n 1.5uur van te voren op te staan voordat ik weg moet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
10 minuten voor de doucheZo lang duurt het mij normaal om voor de spiegel te staan en te denken
*STA OP* *WAKKER WORDEN ASS HOLE! OPSCHIETEN + () tandenpoetsen
![]()
Durf je t aan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef shadow196 het volgende:
Ja, ho wacht, ik zuip ook mee. Samen met ruzie en bils.
Goed topic.
ik, enter en ladidadida gaan trouwen. tevens secks!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef TheSorrow het volgende:
Ben weer terug
Zijn er nog sappige roddels waar ik vanaf moet weten?Afzeggingen?
Let me know!
Goede zaakquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:13 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik, enter en ladidadida gaan trouwen. tevens secks!
Graaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
HAAJ.
Moet je ook niet blowen met een gasmasker opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:09 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is naar de dokter
Ben benieuwd wat voor oogdruppels ik nu weer krijg tegen mn onstoken ogen
Truequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Moet je ook niet blowen met een gasmasker op!
wel tietenquote:
owquote:
Ikke eerstquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel een keer lenen, als ik er ff aan mag zitten
Chipzzquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Halloot.
dat is een staartquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:21 schreef 0ttie het volgende:
En nog steeds vraag ik me af wat Chipszak haar flurpsende friepseltje is dat rechtsonder in haar avatar vibreert.....
![]()
![]()
of ben ik de enige.....?
en over een maand?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Duh is dat een staart![]()
@ Deo; Mooi zo van je kaakbiatch. En mijn haar is blonderig
.
Ik was vroeger roodharig, bah, niets an.quote:
normaal kom je altijd zo snel, zei je mequote:
boem-bagger :0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |