Nee dat klopt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Outsidr, je slaapt toch niet in Simplon?![]()
Zoiets jaquote:
Je hebt een vriendin manquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin man
Of ben je echt zo wanhopig ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin man
Of ben je echt zo wanhopig ?
Ik heb zo een heel groot vermoeden dat het eenzaam thuis fappen wordt op matige pr0n na afloopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:57 schreef Kogelmagneet het volgende:
Fok!meeting... iedereen scoren?Nu maar hopen dat de verhoudingen een beetje gelijk zijn dan
Dat is ook niet mis natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb zo een heel groot vermoeden dat het eenzaam thuis fappen wordt op matige pr0n na afloop![]()
awww lief aaienquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Snoozy Deo says dirty words.
Je bent er te lief en onschuldig voor.
Ja op een slaapzaal met 11 anderenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf ¤ 13,00 per persoon per nacht, zie www.simplonjongerenhotel.nl - zal het even in de OP erbij zetten.
quote:Op een rustige plek aan de rand van Groningen hebben wij voor U een gezellige lichte gastenkamer ingericht in een aanbouw aan ons huis. Op de eerste verdieping is een 2 persoons zit/slaap-kamer met beneden een serre waar wij het ontbijt serveren. U beschikt over een eigen badkamer met toilet, wastafel en douche. Het geheel heeft een eigen opgang, en tevens is er een eigen terras-je in onze tuin. Kortom: alle ruimte om in privacy te genieten van Uw verblijf.
Voor verblijf van twee personen betaalt u bij ons ¤ 60 per nacht..
Hoi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:37 schreef Leia het volgende:
't valt mee in praag hoor. Touristisch ingesteld en eigelijk net zo duur als een normale grote stad.
We moesten voor écht goedkoop spul verder Tsjechië in en dan scheelde het ook echt veel.
Dat regelt ieder maar voor zich, hoeft dus niet in de OPquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja op een slaapzaal met 11 anderen.
Voor mensen die wat meer comfort willen:
-knip-
Count me inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Kogelmagneet het volgende:
zet mij ook eens bij de kroeg en station plz? ik ga met BA meeEn zal wss pien85 ook meeslepen!
Dat was ik alleen. En ik ben luxe gewend ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zit iedereen te kankeren dat ze te weinig geld hebbenen nu zeiken dat het hotel waar ze blijven niet lux genoeg is
Idd op een zaal slapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat was ik alleen. En ik ben luxe gewend ja.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |