In Delft zeker, daar heb ik toch niks aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
kom je bij mij slapen
Ja leg eens uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef dingendoener het volgende:
leuk zo'n meet maar waarom in godsnaam gaan jullie naar de drie?
De enige sjieke slaapplek in heel Delft, is in de grafkelder van de Oranje'squote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
kom je bij mij slapen
Vind het ook wel wat hebben met z'n allequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Idd op een zaal slapen![]()
Maar mooie prijzen en mooi adresje PDL, ik kijk wel of daar wat te vinden valt.![]()
Kunnen daar ook zo maar 30 man binnen zitten en rustig praten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja leg eens uit, ik wou hem ergenlijk niet stellen omdat ik zo laat aangeef te komen en die beslissing al is genomen. Maar ik hoor dat het 18+ is (voor sommigen klote) en dat van die petjes zint me al niet.
![]()
Rustig praten doe je maar met je vriendinquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Kunnen daar ook zo maar 30 man binnen zitten en rustig praten?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rustig praten doe je maar met je vriendin![]()
dat vroeg ik me ok af maar is wel handige verzamelplek omdaarna verder te trekken, als je weet waar in de drie teminstequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef dingendoener het volgende:
leuk zo'n meet maar waarom in godsnaam gaan jullie naar de drie?
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee dat klopt...
Ik heb al een slaapplek jongens en meisjes
Vriendinnen zijn voor andere doeleinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rustig praten doe je maar met je vriendin![]()
Ah kijk, dat maakt het al beterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:26 schreef Aryon het volgende:
Oo en btw. de drie heeft beneden ook zitplekken voor grotere groepen, dus daar kan je best meeten met wat meerdere mensen.
Je hoort je naam en je bent er ja?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaj.
Je staat bij de groep van 19:00.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:45 schreef Aryon het volgende:
[..]
Je hoort je naam en je bent er ja?Ik denk btw alleen dat ik 's avonds kom ivm volleybal denk ik.
FOK!-shirt jeweetsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Paramnesia het volgende:Hoe weet ik nu wie wie is als ik er ben. Ik ben makkelijk te herkennen maar jullie?
Makkelijk te herkennen? Je hebt geen foto's in je fobo, waar zouden we je door moeten herkennen dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:58 schreef Paramnesia het volgende:Hoe weet ik nu wie wie is als ik er ben. Ik ben makkelijk te herkennen maar jullie?
Die bever in mijn avatar is een symbool voor me voor 3 jaar. Ik heb hem als kettingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Makkelijk te herkennen? Je hebt geen foto's in je fobo, waar zouden we je door moeten herkennen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |