Hmmmm ok.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Die bever in mijn avatar is een symbool voor me voor 3 jaar. Ik heb hem als ketting![]()
En waarschijnlijk ben ik de enige hindustaan naast jou daar, en ik loop mank aan 1 voet. 3 hints nu moet je me wel herkennen daarquote:
Ik heb een houten beenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ben ik de enige hindustaan naast jou daar, en ik loop mank aan 1 voet. 3 hints nu moet je me wel herkennen daar![]()
serieusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een houten been![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik neem wel een fles deodorant mee ok?
Ik een houten tafel, maar die laat ik wel thuis.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een houten been![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:39 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ben ik de enige hindustaan naast jou daar, en ik loop mank aan 1 voet. 3 hints nu moet je me wel herkennen daar![]()
Ik ken alleen een paar mensen van de Groningen-thread, maar ik weet niet of die allemaal komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef Ruzie het volgende:
damn ik ken dalijk echt niemand buiten chipszak en the sorrow![]()
![]()
gezellig word t tochwelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik ken alleen een paar mensen van de Groningen-thread, maar ik weet niet of die allemaal komen.Ik zie wel wat er van komt.
Ik ken ook bijna niemand... maar altijd in om nieuwe mensen te leren kennen en te meetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik ken alleen een paar mensen van de Groningen-thread, maar ik weet niet of die allemaal komen.Ik zie wel wat er van komt.
ga eens slapenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
enige die ik in het echt ken is sebasser
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:05 schreef Renesite het volgende:
misschien wel afstandcheckenwel zo veilig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |