faya manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:31 schreef Leia het volgende:
Ik kom.
Hoezo mag je je pet niet op, Ik ga overmorgen een nieuwe halen bij Britain wear. Heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:37 schreef Leia het volgende:
Tevens kom ik misschien overdag. Sowieso s'avonds. Heb ik er een hekel aan dat ik mijn fakkin pet niet op mag. En ik blijf niet slapen in dat hotel, ik wil wel doorhalen tot zeer vroeg in de ochtend!
En als ik bij je kom liggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:37 schreef Leia het volgende:
Tevens kom ik misschien overdag. Sowieso s'avonds. Heb ik er een hekel aan dat ik mijn fakkin pet niet op mag. En ik blijf niet slapen in dat hotel, ik wil wel doorhalen tot zeer vroeg in de ochtend!
3 gezusters mag je pet niet op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:45 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoezo mag je je pet niet op, Ik ga overmorgen een nieuwe halen bij Britain wear. Heb er nu al zin in![]()
quote:
wtf !!, wacht zijn er nog meer kledingcodes, ff voor de zekerheid?quote:
volgens mij word dit alleen al heel erg tofquote:Slapers in Simplon:
Berenanus
Enter
Kaneelstokje
Kogelmagneet
Memento-Mori
Outsidr
Q+
remlof
Surveillance-Fiets
TheSorrow
Vork
Die pet van mij zit zo'n beetje vast aan mijn hoofd eigenlijk! Die mag niet af!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:37 schreef Leia het volgende:
doorhalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:37 schreef Leia het volgende:
Ik denk dat Enter en M-M dit erg prettig zullen vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
volgens mij word dit alleen al heel erg tof
Nopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
wtf !!, wacht zijn er nog meer kledingcodes, ff voor de zekerheid?
Wat is er toch met jou?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoeren en goedkope drank in het Oostblok![]()
niksquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:26 schreef Kogelmagneet het volgende:
ik ga ook mee naar de kroeg heurik ga niet alleen naar groningen om daar met berenanus en the sorrow te slapen
Ik ben er vanaf het begin gewoon bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |