quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:03 schreef SHE het volgende:
Ondanks dat mijn vriend en ik, 1 jaar, 4 maanden, 26 dagen en 7 uur samen zijn, eten we toch thuis.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Werk net een tweede saucijzenbroodje naar binnen![]()
De tweede heb ik ook niet helemaal opgegetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]die zijn zo lekker, maar ik word daar altijd zo misselijk van
OT : Mars icecream![]()
![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]die zijn zo lekker, maar ik word daar altijd zo misselijk van
Hou eens even op, ik heb vanaaf een afspraakjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Heb er ooit 2 opgegeten in een vliegtuig en toen werd ik zo misselijk.. buikkrampen etcen dat in een vliegtuig terwijl je nog 4 uren moet vliegen, nee dat was niet fijn!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Heb er ooit 2 opgegeten in een vliegtuig en toen werd ik zo misselijk.. buikkrampen etcen dat in een vliegtuig terwijl je nog 4 uren moet vliegen, nee dat was niet fijn!
OT: Vandaag eten wij Kip Siam!
Sorryquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hou eens even op, ik heb vanaaf een afspraakje![]()
Wat een opluchting hequote:
geen idee nog. Iemand suggesties?quote:VOORGERECHTEN: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Tomatensoep
Gazpacho
Kippensoep
Groene salade
Salade Niçoise
Ceasar salade
Artisjok met mosterdsaus
Oeufs durs mayonnaise
Salade Caprese
Rillettes
Meloen met Parmaham
Vitello tonnato
Nieuwe haring
Schelvislever
Gestoomde makreel
Gerookte zalm & heilbot met mierikswortel
Hollandse garnalen met toast
Halve koude kreeft met mayonaise
Kaviaar (d'Aquitaine)
Scheermessen
Gebakken coquilles op veldsla
Gebakken kalfshersentjes
Garnalencroquetjes
Boudin noir
Slakken
HOOFDGERECHTEN: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Steak, frites
Entrecôte béarnaise
Steak tatare
Saltimbocca
Confit de canard
Kip met dragon
Merguez, frites
Lamskoteletten
Kalfslever met madeira
Gekookte mosselen
Gegrilde dorade met rosevalaardappels
Sliptongetjes
Gamba's met aïoli
Gegrilde tonijn met zeekraal
Pasta pesto
Gevulde aubergine
Ravioli gevuld met artisjok, rucola
Risotto met peperonata en geitenkaas
Kaaskroketten, frites, sla
Denk je niet dat het genoeg is?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee nog. Iemand suggesties?.
net klaar gemaakt, oven staat aan voor het brood, glas wijn (rood, malbec) is ingeschonken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:20 schreef DarkElf het volgende:
vanavond trostomaten/artisjokken harten/ geitenkaas salade met stokbrood en eigen gefabriceerde kruidenboter
Echt? Mijn god, zelfs ik heb het wel eens gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:48 schreef MaLo het volgende:
Vanmiddag voor het eerst in mijn leveneen kaassouflé gehad.
zij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij heeft nog over van gisteravond.
Lieve schat, je moet wel genoeg eten he...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef Patries86 het volgende:
Ontbijt
2 manderijnen en 2 crackers met smeerkaas
Lunch
Bak yoghurt met crusli
Vanavond
Macaroni met jachtsaus
Ipv Tapas tcoh maar BBQ'enquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef Dizer het volgende:
Vanavond aan de Tapas.
Even uitzoeken wat ik ga maken.
Wat is daar mis mee? Zoveel eet ik ook tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:44 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet wel genoeg eten he...
quote:Receptkaarten 24 25 03
Zoetzure tilapia uit de wok
Oosters, hoofdgerecht, 4 personen, roerbakken
Bereidingstijd in minuten
25 bereiden
Bevat per eenpersoonsportie
energie 535 kCal - eiwit 29 g
vet 11 g - koolhydraten 80 g
Ingrediënten
1 zak woknoedels (250 g)
1 rode ui
1 zak papika's (rood, geel en groen)
1 blikje ananasstukjes op eigen sap (227 g)
2 schaaltjes tilapiafilet (vis, a ca. 200 g)
3 eetlepels zonnebloemolie
1 fles woksaus sweet & sour (175 ml)
Materialen
wok
Bereiden
Noedels koken volgens gebruiksaanwijzing. Ui pellen en snipperen. Paprika's schoonmaken en in blokjes snijden. Ananasstukjes laten uitlekken en halveren. Visfilet in reepjes snijden. In wok olie verhitten. Vis ca. 4 minuten voorzichtig bakken, uit wok scheppen en warmhouden. Ui en paprika in achtergebleven olie al omscheppend ca. 5 minuten bakken. Ananas laatste minuut meebakken. Vis en woksaus en ca. 2 minuten meewarmen, voorzichtig omscheppen. Noedels serveren met tilapiawokschotel.
Wijnadvies
Ronde, fruitige, soms wat kruidige witte wijnen
Oe, dit klinkt goehoed!quote:
ik ben dol op die kaarten van de AHquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oe, dit klinkt goehoed!
Ik denk dat ik dit dit weekend ook ga eten! Morgen nog ff woknoedels en woksaus halen, de rest heb ik wel in huis!
Ik eet genoeg hoor! Maar ben beetje aan het lijnen en dit moest ik vandaag eten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:44 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet wel genoeg eten he...
OT:
Nu: een Mentos Pure kauwgom... ff bijkomen van die 5 Chocotofs...
Ik lust er eigenlijk ook wel eentje. Maar dan moet ik helemaal voor mezelf die fles opentrekken... Weet je, ik neem wel een sambucaatje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |