Kut aap! Hoe durf je Scarface te bashen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Waarom vind iedereen hem zo goed? Hij zuigt hard, het verhaal gaat nergens over. Hij wordt maar 1 keer Scarface genoemd, en hij heeft amper een litteken op zijn bakkes. :'(
Klacht: 4 euro kwijt omdat ik hem moest huren omdat iedereen hem te gek vindt. Eigelijk wel goed dat ik hem gehuurd had want als ik hem had gekocht was het een verloedering van mijn dvdcollectie.![]()
Je moet hem wel in de geest vd tijd zien. Hij is niet van gisteren hèquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef Magereheinus het volgende:
Scarface is opzich wel goed ja, alleen hij is naar mijn inziens iets te langdradig!
Hallo penis van Paramnesia.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:59 schreef Paramnesia het volgende:
Say hello to my little friend!!![]()
iemand moest hem maken
hehe dat is ook zo ja. Nja vind t begin echt heel vet en t einde is natuurlijk legendarisch, maar vind wel dat in t tussengedeeltes wat gesneden had kunnen worden, maargoed dat ben ik hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet hem wel in de geest vd tijd zien. Hij is niet van gisteren hè
Doet me denken aan die South Park aflevering met al die new & improved re-re-re-re-re-releases...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:06 schreef Magereheinus het volgende:
hehe dat is ook zo ja. Nja vind t begin echt heel vet en t einde is natuurlijk legendarisch, maar vind wel dat in t tussengedeeltes wat gesneden had kunnen worden, maargoed dat ben ik heDesalniettemin een hele gave film!
Veeg me opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
Jammer alleen dat delen van het verhaal zijn gestolen uit GTA: Vice City.
Was het jou ook al opgevallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
Hehehe.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
Erger dan Chriz2k.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:00 schreef DRNKnHGH het volgende:
oke ik zeg niet dat alle films van QT kut zijn, Pulp Fiction Reservoir Dogs en zijn CSI ding waren echt goed. maar Kill bill was toch belabberd?
veeg me van de vloerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef DRNKnHGH het volgende:
Iedereen die hier heeft gereageerd vind zeker ook elke film van Quinten Tarentino goed, omdat het "cult" is? Scarface is kaka.
je hebt een concentratie van nul komma helemaal niets ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef Magereheinus het volgende:
Scarface is opzich wel goed ja, alleen hij is naar mijn inziens iets te langdradig!
Kill Bill 1 was hilarischquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:00 schreef DRNKnHGH het volgende:
oke ik zeg niet dat alle films van QT kut zijn, Pulp Fiction Reservoir Dogs en zijn CSI ding waren echt goed. maar Kill bill was toch belabberd?
omg te erg deze postquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
Uit jouw reactie blijkt dat je de grap niet snapt. Dát is pas erg.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:27 schreef sjeppert het volgende:
over scarface maak je geen grappen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Klacht: 4 euro kwijt omdat ik hem moest huren
True, true.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Nee die niet. Dat is een prima film als je niet in slaap kan komen dat welquote:
Mensen die denken dat hun smaak de enige smaak die goed is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef LSS het volgende:
Mensen die Scarface een goede film vinden![]()
![]()
![]()
Tony Montana is een extreem grappig karakter natuurlijk, met al zijn gevloek en getier en Scarface is echt de meest over-the-top misdaadfilm die er is.
Goed? Dat zeker niet, in het genre zijn er veel betere films te vinden
Vermakelijk? Dat wel, maar alleen door het geniale overdreven acteerwerk van Al Pacino, de film slaat verder natuurlijk helemaal nergens op.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef LSS het volgende:
Ach, het beeld dat geschetst wordt klopt (mijns inziens) zeker wel met de realiteit. Je ziet dat naarmate je groter wordt in die scene en je steeds meer gaat gebruiken, dat je een paranoide zombie wordt en aan grootheidswaanzin gaat lijden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef LSS het volgende:
Mensen die Scarface een goede film vinden![]()
![]()
![]()
Tony Montana is een extreem grappig karakter natuurlijk, met al zijn gevloek en getier en Scarface is echt de meest over-the-top misdaadfilm die er is.
Vermakelijk? Dat wel, maar alleen door het geniale overdreven acteerwerk van Al Pacino, de film slaat verder natuurlijk helemaal nergens op.
Daar gaat het dan ook over eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
De teloorgang van Tony Montana vind ik een interessant aspect van de film, niet zo zeer het gangstergedrag en het gescheld.
Geen eens top 10quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Metal_Mart het volgende:
Het aantal fucks is wel haast ongeevenaard.
http://youtube.com/watch?v=KANukZsWD9Q
Nu wil ik ook geen T-shirt meer van Scarface, net nog wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook maar een baggerfilm... Met alle respect voor mensen die het wel een goede film vonden, maar ik zie niet waarom je een T-shirt van Scarface wil hebben... Die gast is een mongool dealt in drugs en gaat dood...
En daar kijken mensen tegenop?
...en hij staat voor 5 euro in de uitverkoopbakkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Klacht: 4 euro kwijt omdat ik hem moest huren
En films met Hugh Grantquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef Kreator het volgende:
Je collectie bestaat uit romantische comedy's en Daniella Steel films?
realiteit? kijk vd grap eens de docu cocaine cowboysquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ach, het beeld dat geschetst wordt klopt (mijns inziens) zeker wel met de realiteit. Je ziet dat naarmate je groter wordt in die scene en je steeds meer gaat gebruiken, dat je een paranoide zombie wordt en aan grootheidswaanzin gaat lijden.
De teloorgang van Tony Montana vind ik een interessant aspect van de film, niet zo zeer het gangstergedrag en het gescheld.
Running Scared komt goed in de buurtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Metal_Mart het volgende:
The Big Lebowski niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Metal_Mart het volgende:
leuk potje ijshockey in die filmquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Running Scared komt goed in de buurt.
Goeie film ook.![]()
Ik heb juist respect voor drugsdealers, zeker in deze tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook maar een baggerfilm... Met alle respect voor mensen die het wel een goede film vonden, maar ik zie niet waarom je een T-shirt van Scarface wil hebben... Die gast is een mongool dealt in drugs en gaat dood...
En daar kijken mensen tegenop?
Jij bent kaka vriend. Teer af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef DRNKnHGH het volgende:
Iedereen die hier heeft gereageerd vind zeker ook elke film van Quinten Tarentino goed, omdat het "cult" is? Scarface is kaka.
... This aggression will not stand.. Jajong minds.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
The Big Lebowski niet gezien zeker?![]()
You're out of your element.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
... This aggression will not stand.. Jajong minds.
Jawel. Maar die vond ik verder niet zo heel boeiend. Daar is overigens ook een short version van.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
The Big Lebowski niet gezien zeker?![]()
Ben ik bekend mee. Dat je die film niet kunt waarderen... elke keer dat ik hem zie vind ik hem beter.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:12 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jawel. Maar die vond ik verder niet zo heel boeiend. Daar is overigens ook een short version van.
Ik zou hem inderdaad nog eens moeten bekijken. Ik vond hem enigszins saai.. Niet echt veel lachmomenten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben ik bekend mee. Dat je die film niet kunt waarderen... elke keer dat ik hem zie vind ik hem beter.
Shut the fuck up heiden!quote:
nou wat een grapquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb hem ook nooit af kunnen kijken..Ik kwam tot de motorzaag scene, daarna vond ik hem te afgezaagd
(let op mijn woordgrapje)
Geeft niks. Bovengenoemde eindscene even bekijken en dan heb je het coolste stuk gehad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb hem ook nooit af kunnen kijken..Ik kwam tot de motorzaag scene, daarna vond ik hem te afgezaagd
Zo, dan heb je echt wel veel van de film gekeken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:12 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef Devlinsect het volgende:
Scarface is far overrated.
Begrijp ook niet dat er idioten met t-shirt met afbeelding van Scarface rondlopen.
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik heb die film op DVD en nog origineel ookHeti s echt een super film!
Scarface is ook met niets begonnen en uitgegroeid tot een grote held, met geld en chicks.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:53 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
Eens.
Die poster is wel echt het toppunt van pauperigheid. "HeEyz, iiK Wouu Dat iK ScArFacE Was. LekkAH Dealeh." icm Pitbull shirt en Hardcore Holland pet_!
Ik wou dat ik ook alles zo makkelijk in een paar hokjes kon indelen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:53 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
Eens.
Die poster is wel echt het toppunt van pauperigheid. "HeEyz, iiK Wouu Dat iK ScArFacE Was. LekkAH Dealeh." icm Pitbull shirt en Hardcore Holland pet_!
Joh gek hè....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Scarface is een ongelofelijke rukfilm. Zelfs Pacino kan die film niet redden, zo slecht.
Met heel irritante 80's synthesizer muziek trouwens.
Het is juist Pacino die die film maakt. Ik denk dat er geen enkele andere acteur geweest zou zijn die dit zo goed had kunnen doen als Pacino.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Scarface is een ongelofelijke rukfilm. Zelfs Pacino kan die film niet redden, zo slecht.
Met heel irritante 80's synthesizer muziek trouwens.
Quinten Tarentino zuigt idd maar Quentin Tarantino is kenker vetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef DRNKnHGH het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:47 schreef Bananenman het volgende:
Mensen als TS moeten ook geen dvdtjes gaan huren, maar lekker doen wat ze horen te doen op een dag als vandaag.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:15 schreef Jimbo het volgende:
overrated kutfilm voor nepnegers en finnen
quote:Overigens vind scarface wel een toffe film; maar ik vond het verhaal niet bijzonder ofzo.
blijf van scarface af TS! En dan heb je nog het gore lef om Quentin Tarantino (je verneukt z'n naam ook nog) af te vallen. D00d!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef DRNKnHGH het volgende:
MBOquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:32 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
blijf van scarface af TS! En dan heb je nog het gore lef om Quentin Tarantino (je verneukt z'n naam ook nog) af te vallen. D00d!![]()
Haha dat is pas nepquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:13 schreef Biefstuk het volgende:
Al die kansjongeren roepen tony montana for life, en als je vraagt of ze de film gezien hebben zeggen ze allemaal nee.
Zuenn, kom onder je steen vandaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:11 schreef Zuenn het volgende:
Scarface kut.
Whahahaha![]()
Respecteer de klassiekers.
Beste film ooit![]()
Ach gossie, een 'kenner'quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:11 schreef Zuenn het volgende:
Scarface kut.
Whahahaha![]()
Respecteer de klassiekers.
Beste film ooit![]()
Hij zit niet onder een steenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Zuenn, kom onder je steen vandaan
Neuj iddquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:49 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Hij zit niet onder een steen![]()
Greasequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef Zuenn het volgende:
[..]
Neuj idd![]()
Scarface haters![]()
Gelijkwaardig aan grease loveeers![]()
Mijn leraar had het erover dat pulp fiction beter is dan scarface.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Razor21 het volgende:
Met dank aan Usenet heb vanmiddag de DVD toevallig binnengehaald.
En deze film is gewoon goed!!
Als we het toch over bagger hebben noem ik maar even een Pulp Fiction.
Die film heeft juist geen enkele inhoud![]()
![]()
![]()
Zal wel weer een hoop gebash over me heen krijgen nou je doet maar.
Ik ga lekker me nest in....en morgen Scarface kijken![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
De kerel die Sosa speelt is in 89 aan aids gestorven
Grease is voor vrouwen en homo's.quote:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1008431.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
Eigenlijk is ie alleen de eerste keer leuk!
Tis ook vet ongeloofwaardig![]()
pulp fiction is vooral cool door de karakters, de converstaties en de toffe one-liners, niet echt door het verhaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Razor21 het volgende:
Met dank aan Usenet heb vanmiddag de DVD toevallig binnengehaald.
En deze film is gewoon goed!!
Als we het toch over bagger hebben noem ik maar even een Pulp Fiction.
Die film heeft juist geen enkele inhoud![]()
![]()
![]()
Zal wel weer een hoop gebash over me heen krijgen nou je doet maar.
Ik ga lekker me nest in....en morgen Scarface kijken![]()
Zal wel door die film komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
De kerel die Sosa speelt is in 89 aan aids gestorven
Gloeiendegodver. Ben ik gisteravond toch weer in slaap gevallen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
RTL7. Eerste keer dat ik van plan ben hem helemaal te zien.
Hij staat nog op Usenet de DVDquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gloeiendegodver. Ben ik gisteravond toch weer in slaap gevallen!
En als ze die vent met die strop om z'n nek uit de helekopter tiefen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Alleen het laatste stuk is leuk, de rest boeit me niet![]()
of in dat flatje, met die motorzaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef PDOA het volgende:
[..]
En als ze die vent met die strop om z'n nek uit de helekopter tiefen!
Klopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:53 schreef Birra het volgende:
Goodfellas is idd beter.
Wát een kick!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 03:14 schreef liefhart het volgende:
Scarface is gewoon tha bomb ,
American Gangster is gewoon een goedkope scarface imitatie Blow is ook wel kick ass
Lompe is wel dat er op het hoesje gewoon dit staat:
Hij hield van de Amerikaanse droom al werd het zijn dood..........
Beetje jammer voor diegene die hem nog nooit gezien heeft dat je al weet dat Tony dood gaat terwijl hij de hele film de held van het verhaal is
quote:Op maandag 22 september 2008 03:14 schreef liefhart het volgende:
Scarface is gewoon tha bomb ,
American Gangster is gewoon een goedkope scarface imitatie Blow is ook wel kick ass
Lompe is wel dat er op het hoesje gewoon dit staat:
Hij hield van de Amerikaanse droom al werd het zijn dood..........
Beetje jammer voor diegene die hem nog nooit gezien heeft dat je al weet dat Tony dood gaat terwijl hij de hele film de held van het verhaal is
Eens. Ik vind Scarface echt de meest teleurstellende film ever.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Waarom vind iedereen hem zo goed? Hij zuigt hard, het verhaal gaat nergens over. Hij wordt maar 1 keer Scarface genoemd, en hij heeft amper een litteken op zijn bakkes. :\'(
Klacht: 4 euro kwijt omdat ik hem moest huren omdat iedereen hem te gek vindt. Eigelijk wel goed dat ik hem gehuurd had want als ik hem had gekocht was het een verloedering van mijn dvdcollectie.![]()
Ga dan maar weer fijn Bambi kijkenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eens. Ik vind Scarface echt de meest teleurstellende film ever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |