Joh gek hè....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Scarface is een ongelofelijke rukfilm. Zelfs Pacino kan die film niet redden, zo slecht.
Met heel irritante 80's synthesizer muziek trouwens.
Het is juist Pacino die die film maakt. Ik denk dat er geen enkele andere acteur geweest zou zijn die dit zo goed had kunnen doen als Pacino.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:40 schreef Soul79 het volgende:
Scarface is een ongelofelijke rukfilm. Zelfs Pacino kan die film niet redden, zo slecht.
Met heel irritante 80's synthesizer muziek trouwens.
Quinten Tarentino zuigt idd maar Quentin Tarantino is kenker vetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef DRNKnHGH het volgende:
Iedereen die hier heeft gereageerd vind zeker ook elke film van Quinten Tarentino goed, omdat het "cult" is? Scarface is kaka.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:47 schreef Bananenman het volgende:
Mensen als TS moeten ook geen dvdtjes gaan huren, maar lekker doen wat ze horen te doen op een dag als vandaag.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:15 schreef Jimbo het volgende:
overrated kutfilm voor nepnegers en finnen
quote:Overigens vind scarface wel een toffe film; maar ik vond het verhaal niet bijzonder ofzo.
blijf van scarface af TS! En dan heb je nog het gore lef om Quentin Tarantino (je verneukt z'n naam ook nog) af te vallen. D00d!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef DRNKnHGH het volgende:
Iedereen die hier heeft gereageerd vind zeker ook elke film van Quinten Tarentino goed, omdat het "cult" is? Scarface is kaka.
MBOquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:32 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
blijf van scarface af TS! En dan heb je nog het gore lef om Quentin Tarantino (je verneukt z'n naam ook nog) af te vallen. D00d!![]()
Haha dat is pas nepquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:13 schreef Biefstuk het volgende:
Al die kansjongeren roepen tony montana for life, en als je vraagt of ze de film gezien hebben zeggen ze allemaal nee.
Zuenn, kom onder je steen vandaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:11 schreef Zuenn het volgende:
Scarface kut.
Whahahaha![]()
Respecteer de klassiekers.
Beste film ooit![]()
Ach gossie, een 'kenner'quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:11 schreef Zuenn het volgende:
Scarface kut.
Whahahaha![]()
Respecteer de klassiekers.
Beste film ooit![]()
Hij zit niet onder een steenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Zuenn, kom onder je steen vandaan
Neuj iddquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:49 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Hij zit niet onder een steen![]()
Greasequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef Zuenn het volgende:
[..]
Neuj idd![]()
Scarface haters![]()
Gelijkwaardig aan grease loveeers![]()
Mijn leraar had het erover dat pulp fiction beter is dan scarface.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Razor21 het volgende:
Met dank aan Usenet heb vanmiddag de DVD toevallig binnengehaald.
En deze film is gewoon goed!!
Als we het toch over bagger hebben noem ik maar even een Pulp Fiction.
Die film heeft juist geen enkele inhoud![]()
![]()
![]()
Zal wel weer een hoop gebash over me heen krijgen nou je doet maar.
Ik ga lekker me nest in....en morgen Scarface kijken![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
De kerel die Sosa speelt is in 89 aan aids gestorven
Grease is voor vrouwen en homo's.quote:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1008431.htmlquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:22 schreef De_Ananas het volgende:
Eigenlijk is ie alleen de eerste keer leuk!
Tis ook vet ongeloofwaardig![]()
pulp fiction is vooral cool door de karakters, de converstaties en de toffe one-liners, niet echt door het verhaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Razor21 het volgende:
Met dank aan Usenet heb vanmiddag de DVD toevallig binnengehaald.
En deze film is gewoon goed!!
Als we het toch over bagger hebben noem ik maar even een Pulp Fiction.
Die film heeft juist geen enkele inhoud![]()
![]()
![]()
Zal wel weer een hoop gebash over me heen krijgen nou je doet maar.
Ik ga lekker me nest in....en morgen Scarface kijken![]()
Zal wel door die film komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
De kerel die Sosa speelt is in 89 aan aids gestorven
Gloeiendegodver. Ben ik gisteravond toch weer in slaap gevallen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
RTL7. Eerste keer dat ik van plan ben hem helemaal te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |