Ach, het beeld dat geschetst wordt klopt (mijns inziens) zeker wel met de realiteit. Je ziet dat naarmate je groter wordt in die scene en je steeds meer gaat gebruiken, dat je een paranoide zombie wordt en aan grootheidswaanzin gaat lijden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef LSS het volgende:
Mensen die Scarface een goede film vinden![]()
![]()
![]()
Tony Montana is een extreem grappig karakter natuurlijk, met al zijn gevloek en getier en Scarface is echt de meest over-the-top misdaadfilm die er is.
Goed? Dat zeker niet, in het genre zijn er veel betere films te vinden
Vermakelijk? Dat wel, maar alleen door het geniale overdreven acteerwerk van Al Pacino, de film slaat verder natuurlijk helemaal nergens op.
Daar gaat het dan ook over eigenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
De teloorgang van Tony Montana vind ik een interessant aspect van de film, niet zo zeer het gangstergedrag en het gescheld.
Geen eens top 10quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Metal_Mart het volgende:
Het aantal fucks is wel haast ongeevenaard.
http://youtube.com/watch?v=KANukZsWD9Q
Nu wil ik ook geen T-shirt meer van Scarface, net nog wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook maar een baggerfilm... Met alle respect voor mensen die het wel een goede film vonden, maar ik zie niet waarom je een T-shirt van Scarface wil hebben... Die gast is een mongool dealt in drugs en gaat dood...
En daar kijken mensen tegenop?
...en hij staat voor 5 euro in de uitverkoopbakkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Klacht: 4 euro kwijt omdat ik hem moest huren
En films met Hugh Grantquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef Kreator het volgende:
Je collectie bestaat uit romantische comedy's en Daniella Steel films?
realiteit? kijk vd grap eens de docu cocaine cowboysquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ach, het beeld dat geschetst wordt klopt (mijns inziens) zeker wel met de realiteit. Je ziet dat naarmate je groter wordt in die scene en je steeds meer gaat gebruiken, dat je een paranoide zombie wordt en aan grootheidswaanzin gaat lijden.
De teloorgang van Tony Montana vind ik een interessant aspect van de film, niet zo zeer het gangstergedrag en het gescheld.
Running Scared komt goed in de buurtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Metal_Mart het volgende:
The Big Lebowski niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Metal_Mart het volgende:
leuk potje ijshockey in die filmquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Running Scared komt goed in de buurt.
Goeie film ook.![]()
Ik heb juist respect voor drugsdealers, zeker in deze tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook maar een baggerfilm... Met alle respect voor mensen die het wel een goede film vonden, maar ik zie niet waarom je een T-shirt van Scarface wil hebben... Die gast is een mongool dealt in drugs en gaat dood...
En daar kijken mensen tegenop?
Jij bent kaka vriend. Teer af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef DRNKnHGH het volgende:
Iedereen die hier heeft gereageerd vind zeker ook elke film van Quinten Tarentino goed, omdat het "cult" is? Scarface is kaka.
... This aggression will not stand.. Jajong minds.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
The Big Lebowski niet gezien zeker?![]()
You're out of your element.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
... This aggression will not stand.. Jajong minds.
Jawel. Maar die vond ik verder niet zo heel boeiend. Daar is overigens ook een short version van.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
The Big Lebowski niet gezien zeker?![]()
Ben ik bekend mee. Dat je die film niet kunt waarderen... elke keer dat ik hem zie vind ik hem beter.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:12 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jawel. Maar die vond ik verder niet zo heel boeiend. Daar is overigens ook een short version van.
Ik zou hem inderdaad nog eens moeten bekijken. Ik vond hem enigszins saai.. Niet echt veel lachmomenten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben ik bekend mee. Dat je die film niet kunt waarderen... elke keer dat ik hem zie vind ik hem beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |