Het is 'dan jij' taalverneuker, maar dat is dan ook het enige wat jij (ver)neukt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mn pappa is toch sterker dan jou
Met foto ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hoeft je adres al niet meer te geven,,, hangt trouwens een pak(ket)je aan je deur..![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is 'dan jij' taalverneuker, maar dat is dan ook het enige wat jij (ver)neukt!
Moet ik dat openmaken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hoeft je adres al niet meer te geven,,, hangt trouwens een pak(ket)je aan je deur..![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij jou ook. En ik hoorde van HiDiHo al precies hetzelfde...
Als jouw.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is 'dan jij' taalverneuker, maar dat is dan ook het enige wat jij (ver)neukt!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Wat had ik nou gezegd. Twee stoute jongetjes gaan vanavond voor straf vroeg naar bed voor klieren in de COS.
Je bent trouwen wel de enigste die weet hoe ik er echt uit zie,quote:
Een stichtelijk verhaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
nog wel een boekje voorlezen of niet
Ik leer snelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
In de COS zie je het niet aan hem af. Schijnheil.
Ik wed dat ik de enige ben die het niet weet. Hoer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je bent trouwen wel de enigste die weet hoe ik er echt uit zie,
betrapt, tijd voor een kloonquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Een smiecht is het..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat ik de enige ben die het niet weet. Hoer.
Misschien wil Disana het even voor me doen ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien ik jouw streams toch niet kijk, doe maar![]()
Schoon word je nooit meer, viespeukje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:04 schreef tipsch het volgende:
zo, schoon
Kon gelijk niet slapen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je bent trouwen wel de enigste die weet hoe ik er echt uit zie,
<frutsel frutsel> Een gebreide trui.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien wil Disana het even voor me doen ?![]()
het was weer zo lekker, je lekkere kutje mm? moet ik je nog even helpen, zal ik je kutje nog even lekker likken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Schoon word je nooit meer, viespeukje.
Goh, jij ook al niet?quote:
fiets er effe heen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
zeg, is het tankstation in alkmaar bij die rotonde nog open?
Ik weet het mijn schoonheid doet meiden slapenloze nachten bezorgenquote:
Dit is dus ook de laatste keer dat wij sexcammen,quote:
Tipsch! Tipsch! Word wakker! Je hebt een nachtmerrie, je bént Dennis niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
het was weer zo lekker, je lekkere kutje mm? moet ik je nog even helpen, zal ik je kutje nog even lekker likken?![]()
Disana is de oppas voor mijn katten, als ik naar St Tropez ga, dus laat haar er even buiten. Regel je eigen zaakjes young man!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien wil Disana het even voor me doen ?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dit is dus ook de laatste keer dat wij sexcammen,![]()
Nee had eerst disana maar die heeft hidiho nu van me overgenomenquote:
Zo hee. Als er iemand vannacht door de mand valt, is het HeeDieHo wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dit is dus ook de laatste keer dat wij sexcammen,![]()
Als dit een zere neuze vraag is, zou ik ze even bellen als ik jou was..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja hee, ik kan met de auto! maar wat denk jij, zal ie open zijn?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Tipsch! Tipsch! Word wakker! Je hebt een nachtmerrie, je bént Dennis niet.
HiDiHomoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hee. Als er iemand vannacht door de mand valt, is het HeeDieHo wel.
Dat wij ook sexcammen vertel je er nu niet bij natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hee. Als er iemand vannacht door de mand valt, is het HeeDieHo wel.
Waar moet ik naar toe bellen dan, help es? Hoe heet dat daar ook al weer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dit een zere neuze vraag is, zou ik ze even bellen als ik jou was..
En ik ben zeker dgk_fan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee had eerst disana maar die heeft hidiho nu van me overgenomen
Welterustenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
* rent ff "hi & bye" roepend langs![]()
Kolere wat doen jullie allemaal nog wakker
Truste![]()
![]()
Mooie OP trouwens![]()
![]()
duizend in een dozijn, lig ik niet wakker van, jij bent horror!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik weet het mijn schoonheid doet meiden slapenloze nachten bezorgen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Mooie OP trouwens![]()
![]()
Gauw weglopen, toe maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Mooie OP trouwens![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Pavement het volgende:
Lieverds knuf knuf en geef paveje reden tot juigen, smakelijke voortzetting kusjes
Ik ga meuren morgen weer werken![]()
Hidiho![]()
Tipsch![]()
Disana![]()
Lobje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |