quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De jaloezie druipt van je schmjoelwerk af.... wannabee!!
KWAAK KWAAKquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eén keer blazen naar jou, en je ligt in het Noordhollanskanaal, dus wat wil je nou?
Praatjesmakers bij de NCRV, daar hoor je thuis!
Zet een plaatje van (d)rukwerk op, misschien hept 't.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik begin nu echt opgewonden te raken
![]()
10=2quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Er zijn 10 soorten mensen: diegene die binair kunnen tellen en die dat niet kunnen."![]()
heeft pavement even gestopt voor onsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
hehe, de COS. wat's er met de COS???
Da's nou echt toevallig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eén keer blazen naar jou, en je ligt in het Noordhollanskanaal, dus wat wil je nou?
Praatjesmakers bij de NCRV, daar hoor je thuis!
Nee maar als ik jouw foto nog eens mag zien daalt mn lust ook wel weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zetg een plaatje van (d)rukwerk op, misschien hept 't.
Voor zichzelf..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
heeft pavement even gestopt voor ons![]()
I got the power !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
heeft pavement even gestopt voor ons![]()
Dat is best bijzonder. Ik wed dat de pageviews van deze SC heel hoog staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
hehe, de COS. wat's er met de COS???
En laatst smeken om meer foto's...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee maar als ik jouw foto nog eens mag zien daalt mn lust ook wel weer
hou van raadselsquote:
Kindje van godquote:
Kwaken is best. Kwakken laat je maar uit je hoofd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
je ziet er lekker gekuist uit Disaom op te kwaken
![]()
Wil jij ff heel snel kijken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder. Ik wed dat de pageviews van deze SC heel hoog staan.
srry eerwaardequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Uhhuh. Kijk even naar mijn avatar.
Bij jou ook. En ik hoorde van HiDiHo al precies hetzelfde...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En laatst smeken om meer foto's...
owquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwaken is best. Kwakken laat je maar uit je hoofd.
1 keer kwaak en het blijft kwaken in dat grote galm hoofdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwaken is best. Kwakken laat je maar uit je hoofd.
539quote:
oequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Knielen en dan stiekem onder mijn rok kijken. Het moet nu echt niet gekker worden met jou.
waar blijven ze dan ? of was je photoshop trial verlopen, zodat je, je kop niet meer kon verkleinenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En laatst smeken om meer foto's...
Jij weet dus niet wat kwakken is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
1 keer kwaak en het blijft kwaken in dat grote galm hoofd
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar blijven ze dan ? of was je photoshop trial verlopen, zodat je, je kop niet meer kon verkleinen
kwakken en kwaken he taal puristquote:
quote:
Geef je adres maar, zal ik je ff een koppie kleiner maken, wanker!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar blijven ze dan ? of was je photoshop trial verlopen, zodat je, je kop niet meer kon verkleinen
taalpuristquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
kwakken en kwaken he taal purist
Jij speelt valsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:57 schreef Pavement het volgende:
903 views !
Mn pappa is toch sterker dan jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geef je adres maar, zal ik je ff een koppie kleiner maken, wanker!
Jij hoeft je adres al niet meer te geven,,, hangt trouwens een pak(ket)je aan je deur..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |