"Er zijn 10 soorten mensen: diegene die binair kunnen tellen en die dat niet kunnen."quote:
Borsten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
je plak wenktbrouw moet opnieuw gelijmd worden maat, hij hangt nu tussen disana der borsten, nee niet dat plukje haar, pas op je doet r pijn.
ok, Pavement, HiDiHo. luister. we gaan Lobasca's jurkje uittrekken. dat jurkje is van Disana. komaan, de volle 100%, complete terror - alleen maar. HiDiHo, doe jij de zender. Pavement. knijp jij d'r strot dicht. Ik doe wel gewoon me ding, let maar niet op mijn, dat komt goed jonge, echt. dat komt goed.quote:
Gefixt, ga door ajbquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
'Trillend beeld: Trild het beeld in Windows Media Player [ ]'
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
ok, Pavement, HiDiHo. luister. we gaan Lobasca's jurkje uittrekken. dat jurkje is van Disana. komaan, de volle 100%, complete terror - alleen maar. HiDiHo, doe jij de zender. Pavement. knijp jij d'r strot dicht. Ik doe wel gewoon me ding, let maar niet op mijn, dat komt goed jonge, echt. dat komt goed.
Eén keer blazen naar jou, en je ligt in het Noordhollanskanaal, dus wat wil je nou?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
ok, Pavement, HiDiHo. luister. we gaan Lobasca's jurkje uittrekken. dat jurkje is van Disana. komaan, de volle 100%, complete terror - alleen maar. HiDiHo, doe jij de zender. Pavement. knijp jij d'r strot dicht. Ik doe wel gewoon me ding, let maar niet op mijn, dat komt goed jonge, echt. dat komt goed.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De jaloezie druipt van je schmjoelwerk af.... wannabee!!
KWAAK KWAAKquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eén keer blazen naar jou, en je ligt in het Noordhollanskanaal, dus wat wil je nou?
Praatjesmakers bij de NCRV, daar hoor je thuis!
Zet een plaatje van (d)rukwerk op, misschien hept 't.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik begin nu echt opgewonden te raken
![]()
10=2quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Er zijn 10 soorten mensen: diegene die binair kunnen tellen en die dat niet kunnen."![]()
heeft pavement even gestopt voor onsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
hehe, de COS. wat's er met de COS???
Da's nou echt toevallig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eén keer blazen naar jou, en je ligt in het Noordhollanskanaal, dus wat wil je nou?
Praatjesmakers bij de NCRV, daar hoor je thuis!
Nee maar als ik jouw foto nog eens mag zien daalt mn lust ook wel weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zetg een plaatje van (d)rukwerk op, misschien hept 't.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |