Hoeveel kost jij dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij kan zich ook gewoon ff laten zuigen, voor ¤25,- extra.. niet door mij natuurlijk..
Nee na die laatsate ervaring liever niet meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij kan zich ook gewoon ff laten zuigen, voor ¤25,- extra.. niet door mij natuurlijk..
Wansmaak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik doe zo me best met Amanda en Nadia![]()
Al leg jij geld toe, klanten zul jij niet trekken..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
waarschijnlijk uit ervaring, je leert best veel van je klanten.
Mevrquote:
Ze geeft geld toequote:
Dan ga je toch lekker naar huis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
Ik begin het trouwens best koud te krijgen in m'n avatarretje.
doe lekker wat aan schatje, ik hou d'r wel in de gaten, echt. op mij kun je rekenen, 100%quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
Ik begin het trouwens best koud te krijgen in m'n avatarretje.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar huis.
nee jij trekt volle zalen met die bob ross tussen je benenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Al leg jij geld toe, klanten zul jij niet trekken..
quote:
Lobasca draagt me jurrekie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
doe lekker wat aan schatje, ik hou d'r wel in de gaten, echt. op mij kun je rekenen, 100%
je plak wenktbrouw moet opnieuw gelijmd worden maat, hij hangt nu tussen disana der borsten, nee niet dat plukje haar, pas op je doet r pijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
doe lekker wat aan schatje, ik hou d'r wel in de gaten, echt. op mij kun je rekenen, 100%
Ik wel.. En ze schreeuwen allemaal "we want more", dus ben ik aan het kweken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen met die bob ross tussen je benen
Ja borsthaar ook zie ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wel.. En ze schreeuwen allemaal "we want more", dus ben ik aan het kweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |