Ik was geblindeerd door jouw walm van old spicequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, jij ziet het verschil niet.
Jij wilt hem toch niet kennen, of ben je nu ook al zo'n aandachtssloerie?quote:
ze is een kwakwijf jonge, echt. kijk dan naar d'r, kijk dan naar d'rquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik was geblindeerd door jouw walm van old spice
Ik heb ballen van staal en spieren van titanium, en de looks van een jonge griekse god in de bloei van zn levenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een attidude..jij hebt nix... helemaal nix..
Jankerd. Pas op, je server wordt nat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jullie hebben al de hele tijd de beurt![]()
TIS DE BROER VAN PALMA !!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze is een kwakwijf jonge, echt. kijk dan naar d'r, kijk dan naar d'r![]()
Och gut, hij heeft ook naar Lobasca geluisterd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee ik wil je er graag op wijzen, dat je na anale sex niet gelijk vaginaal moet gaan ramponeren maar eerst douchen![]()
Was nog van Lobasca.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik was geblindeerd door jouw walm van old spice
Zit er dan ook niet opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Jankerd. Pas op, je server wordt nat.
Lobassie heeft daar natuurlijk wel gelijk inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Och gut, hij heeft ook naar Lobasca geluisterd.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij wilt hem toch niet kennen, of ben je nu ook al zo'n aandachtssloerie?
Als je die poster van Andy Roddick voor je spiegel weg haalt, blijft er niks van je over...SUKKEL.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb ballen van staal en spieren van titanium, en de looks van een jonge griekse god in de bloei van zn leven
Hee Kruis, je broek zakt af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze is een kwakwijf jonge, echt. kijk dan naar d'r, kijk dan naar d'r![]()
waarschijnlijk uit ervaring, je leert best veel van je klanten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lobassie heeft daar natuurlijk wel gelijk in![]()
auwquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je die poster van Andy Roddick voor je spiegel weg haalt, blijft er niks van je over...SUKKEL.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
waarschijnlijk uit ervaring, je leert best veel van je klanten.
Hij kan zich ook gewoon ff laten zuigen, voor ¤25,- extra.. niet door mij natuurlijk..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Och gut, hij heeft ook naar Lobasca geluisterd.
En ik doe zo me best met Amanda en Nadiaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word niet warm of koud van de streams die jij biedt.
LobasCA for you, my dear.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lobassie heeft daar natuurlijk wel gelijk in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |