oequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Knielen en dan stiekem onder mijn rok kijken. Het moet nu echt niet gekker worden met jou.
waar blijven ze dan ? of was je photoshop trial verlopen, zodat je, je kop niet meer kon verkleinenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En laatst smeken om meer foto's...
Jij weet dus niet wat kwakken is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
1 keer kwaak en het blijft kwaken in dat grote galm hoofd
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar blijven ze dan ? of was je photoshop trial verlopen, zodat je, je kop niet meer kon verkleinen
kwakken en kwaken he taal puristquote:
quote:
Geef je adres maar, zal ik je ff een koppie kleiner maken, wanker!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar blijven ze dan ? of was je photoshop trial verlopen, zodat je, je kop niet meer kon verkleinen
taalpuristquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
kwakken en kwaken he taal purist
Jij speelt valsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:57 schreef Pavement het volgende:
903 views !
Mn pappa is toch sterker dan jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geef je adres maar, zal ik je ff een koppie kleiner maken, wanker!
Jij hoeft je adres al niet meer te geven,,, hangt trouwens een pak(ket)je aan je deur..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |