Het is 'dan jij' taalverneuker, maar dat is dan ook het enige wat jij (ver)neukt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mn pappa is toch sterker dan jou
Met foto ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hoeft je adres al niet meer te geven,,, hangt trouwens een pak(ket)je aan je deur..![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is 'dan jij' taalverneuker, maar dat is dan ook het enige wat jij (ver)neukt!
Moet ik dat openmaken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hoeft je adres al niet meer te geven,,, hangt trouwens een pak(ket)je aan je deur..![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij jou ook. En ik hoorde van HiDiHo al precies hetzelfde...
Als jouw.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is 'dan jij' taalverneuker, maar dat is dan ook het enige wat jij (ver)neukt!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:02 schreef Disana het volgende:
Wat had ik nou gezegd. Twee stoute jongetjes gaan vanavond voor straf vroeg naar bed voor klieren in de COS.
Je bent trouwen wel de enigste die weet hoe ik er echt uit zie,quote:
Een stichtelijk verhaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
nog wel een boekje voorlezen of niet
Ik leer snelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
In de COS zie je het niet aan hem af. Schijnheil.
Ik wed dat ik de enige ben die het niet weet. Hoer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je bent trouwen wel de enigste die weet hoe ik er echt uit zie,
betrapt, tijd voor een kloonquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Een smiecht is het..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat ik de enige ben die het niet weet. Hoer.
Misschien wil Disana het even voor me doen ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien ik jouw streams toch niet kijk, doe maar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |