Schoon word je nooit meer, viespeukje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:04 schreef tipsch het volgende:
zo, schoon
Kon gelijk niet slapen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je bent trouwen wel de enigste die weet hoe ik er echt uit zie,
<frutsel frutsel> Een gebreide trui.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien wil Disana het even voor me doen ?![]()
het was weer zo lekker, je lekkere kutje mm? moet ik je nog even helpen, zal ik je kutje nog even lekker likken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Schoon word je nooit meer, viespeukje.
Goh, jij ook al niet?quote:
fiets er effe heen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
zeg, is het tankstation in alkmaar bij die rotonde nog open?
Ik weet het mijn schoonheid doet meiden slapenloze nachten bezorgenquote:
Dit is dus ook de laatste keer dat wij sexcammen,quote:
Tipsch! Tipsch! Word wakker! Je hebt een nachtmerrie, je bént Dennis niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
het was weer zo lekker, je lekkere kutje mm? moet ik je nog even helpen, zal ik je kutje nog even lekker likken?![]()
Disana is de oppas voor mijn katten, als ik naar St Tropez ga, dus laat haar er even buiten. Regel je eigen zaakjes young man!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien wil Disana het even voor me doen ?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dit is dus ook de laatste keer dat wij sexcammen,![]()
Nee had eerst disana maar die heeft hidiho nu van me overgenomenquote:
Zo hee. Als er iemand vannacht door de mand valt, is het HeeDieHo wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dit is dus ook de laatste keer dat wij sexcammen,![]()
Als dit een zere neuze vraag is, zou ik ze even bellen als ik jou was..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja hee, ik kan met de auto! maar wat denk jij, zal ie open zijn?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Tipsch! Tipsch! Word wakker! Je hebt een nachtmerrie, je bént Dennis niet.
HiDiHomoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hee. Als er iemand vannacht door de mand valt, is het HeeDieHo wel.
Dat wij ook sexcammen vertel je er nu niet bij natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hee. Als er iemand vannacht door de mand valt, is het HeeDieHo wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |