Waar moet ik naar toe bellen dan, help es? Hoe heet dat daar ook al weer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als dit een zere neuze vraag is, zou ik ze even bellen als ik jou was..
En ik ben zeker dgk_fan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee had eerst disana maar die heeft hidiho nu van me overgenomen
Welterustenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
* rent ff "hi & bye" roepend langs![]()
Kolere wat doen jullie allemaal nog wakker
Truste![]()
![]()
Mooie OP trouwens![]()
![]()
duizend in een dozijn, lig ik niet wakker van, jij bent horror!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik weet het mijn schoonheid doet meiden slapenloze nachten bezorgen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Mooie OP trouwens![]()
![]()
Gauw weglopen, toe maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Mooie OP trouwens![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Pavement het volgende:
Lieverds knuf knuf en geef paveje reden tot juigen, smakelijke voortzetting kusjes
Ik ga meuren morgen weer werken![]()
Hidiho![]()
Tipsch![]()
Disana![]()
Lobje![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Pavement het volgende:
Lieverds knuf knuf en geef paveje reden tot juigen, smakelijke voortzetting kusjes
Hidiho![]()
Tipsch![]()
Disana![]()
Lobje![]()
Trusten lekkere ventquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Pavement het volgende:
Hidiho![]()
Tipsch![]()
Disana![]()
Lobje![]()
Ik weet niet hoeveel dagen van de 14 je nog moet, maar: welterusten en gezond weer op!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Pavement het volgende:
Hidiho![]()
Tipsch![]()
Disana![]()
Lobje![]()
Tot ooit weer ziens!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Mooie OP trouwens![]()
![]()
Betekent dit dat jij ook gaat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Trusten lekkere vent*schudt nix-masker van zich af* welterusten
![]()
daarom hem ik hem toen maar ikweetniets gegevenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee had eerst disana maar die heeft hidiho nu van me overgenomen
JA WAT NOU!!! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA!JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA!JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA!quote:
Het vlinderstrikje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
daarom hem ik hem toen maar ikweetniets maar gegeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |