quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Pavement het volgende:
Lieverds knuf knuf en geef paveje reden tot juigen, smakelijke voortzetting kusjes
Ik ga meuren morgen weer werken![]()
Hidiho![]()
Tipsch![]()
Disana![]()
Lobje![]()
Trusten lekkere ventquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Pavement het volgende:
Lieverds knuf knuf en geef paveje reden tot juigen, smakelijke voortzetting kusjes
Hidiho![]()
Tipsch![]()
Disana![]()
Lobje![]()
Ik weet niet hoeveel dagen van de 14 je nog moet, maar: welterusten en gezond weer op!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:13 schreef Pavement het volgende:
Hidiho![]()
Tipsch![]()
Disana![]()
Lobje![]()
Tot ooit weer ziens!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
* rent ff "hi & bye" roepend langs![]()
Kolere wat doen jullie allemaal nog wakker
Truste![]()
![]()
Mooie OP trouwens![]()
![]()
Betekent dit dat jij ook gaat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Trusten lekkere vent*schudt nix-masker van zich af* welterusten
![]()
daarom hem ik hem toen maar ikweetniets gegevenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee had eerst disana maar die heeft hidiho nu van me overgenomen
JA WAT NOU!!! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA!JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA!JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA!quote:
Het vlinderstrikje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
daarom hem ik hem toen maar ikweetniets maar gegeven![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat ik de enige ben die het niet weet. Hoer.
Nee ik ben van de tegenpartij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
JA WAT NOU!!! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA!JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA!JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA! JIJ BENT TOCH NADIA!
En Nadia heeft een tampeloeres!![]()
Je kunt ook gewoon stoppenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:18 schreef tipsch het volgende:
Ik ga 5 kilometer rijden om een pakkie vloe te halenhufters, jullie
![]()
Psssst jongens, allemaal zorgen dat we weg zijn als hij terugkomt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:18 schreef tipsch het volgende:
![]()
Ik weet het echt niet, het enige wat ik tank is alcohol, en dat verkopen ze daar niet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar moet ik naar toe bellen dan, help es? Hoe heet dat daar ook al weer?
wat heb ik jou aangedaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Psssst jongens, allemaal zorgen dat we weg zijn als hij terugkomt.
Ik stop elke 5 minutenquote:
kooimeer natuurlijk, jij komt écht uit de achterhoek hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, het enige wat ik tank is alcohol, en dat verkopen ze daar niet!
Hahaha, die foto heb ik gespot! Het was niet haar wasbordje maar dr venusheuvel!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft wel een enorme venusheuvel.
Eén goede morgen, moeder van Leen Huizer!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
* rent ff "hi & bye" roepend langs![]()
Kolere wat doen jullie allemaal nog wakker
Truste![]()
![]()
Mooie OP trouwens![]()
![]()
Jij dacht ongestraft de Dennis te kunnen uithangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat heb ik jou aangedaan?ik heb je gebeft en gepijpt, en dit krijg ik als dank?
![]()
Er zijn grote twijfels over waar haar schaamlippen beginnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hahaha, die foto heb ik gespot! Het was niet haar wasbordje maar dr venusheuvel!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij dacht ongestraft de Dennis te kunnen uithangen.
Ik voel met je mee. Serieus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik moet echt ff gaan, begin al licht te hyperventileren, ik MOET roken
tata
![]()
Zeg dat dan meteen!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:18 schreef tipsch het volgende:
![]()
Eh? Hoe was het om dennixfan te zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
tata
![]()
naadloosquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn grote twijfels over waar haar schaamlippen beginnen.
Hij is er nog niet vanaf als hij 'tata' schrijft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eh? Hoe was het om dennixfan te zijn?![]()
Ik heb wel vloei in huis, maar ik weet niet of ik bij jou vandaan, dichter bij de Kooimeer zit..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
tata
![]()
Wonen jullie redelijk dicht bij elkaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb wel vloei in huis, maar ik weet niet of ik bij jou vandaan, dichter bij de Kooimeer zit..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wonen jullie redelijk dicht bij elkaar?
Zul je maar hebben, zo'n Dennis freak vlak in de buurt.quote:
Dennis is ook altijd wel erg ruig bezig met 'r hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor btw nada weer hijgen en 'stop' zeggen, nieuw script aub, begint te vervelen..
ze kan niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor btw nada weer hijgen en 'stop' zeggen, nieuw script aub, begint te vervelen..
HiDIHO woont ook dichtbij Tipsch, mannen onder elkaar, moeten dat kunnen regelen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zul je maar hebben, zo'n Dennis freak vlak in de buurt.
Maar ik vind het wel zielig, vloeitjes die op zijn. Wat moet hij als hij ze niet kan kopen.
Zal dr moeder leuk vinden!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
Ja wat je zegt, mánnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
HiDIHO woont ook dichtbij Tipsch, mannen onder elkaar, moeten dat kunnen regelen..
jij trouwe lobbesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch blijf ik netjes wachten tot tipsch terug is![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
Trouwens, weten jullie dat tipsch heeft vastgezeten voor potloodventen. Ik hoop dat dit onder ons blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |