Eh? Hoe was het om dennixfan te zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik moet echt ff gaan, begin al licht te hyperventileren, ik MOET roken
tata
![]()
naadloosquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn grote twijfels over waar haar schaamlippen beginnen.
Hij is er nog niet vanaf als hij 'tata' schrijft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eh? Hoe was het om dennixfan te zijn?![]()
Ik heb wel vloei in huis, maar ik weet niet of ik bij jou vandaan, dichter bij de Kooimeer zit..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik moet echt ff gaan, begin al licht te hyperventileren, ik MOET roken
tata
![]()
Wonen jullie redelijk dicht bij elkaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb wel vloei in huis, maar ik weet niet of ik bij jou vandaan, dichter bij de Kooimeer zit..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wonen jullie redelijk dicht bij elkaar?
Zul je maar hebben, zo'n Dennis freak vlak in de buurt.quote:
Dennis is ook altijd wel erg ruig bezig met 'r hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor btw nada weer hijgen en 'stop' zeggen, nieuw script aub, begint te vervelen..
ze kan niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoor btw nada weer hijgen en 'stop' zeggen, nieuw script aub, begint te vervelen..
HiDIHO woont ook dichtbij Tipsch, mannen onder elkaar, moeten dat kunnen regelen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zul je maar hebben, zo'n Dennis freak vlak in de buurt.
Maar ik vind het wel zielig, vloeitjes die op zijn. Wat moet hij als hij ze niet kan kopen.
Zal dr moeder leuk vinden!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
Ja wat je zegt, mánnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
HiDIHO woont ook dichtbij Tipsch, mannen onder elkaar, moeten dat kunnen regelen..
jij trouwe lobbesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch blijf ik netjes wachten tot tipsch terug is![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
Trouwens, weten jullie dat tipsch heeft vastgezeten voor potloodventen. Ik hoop dat dit onder ons blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |