Kost niet veel tijd, beetje in de gaten wie er eventueel geblesseerd is, en wanneer je spelers een bye week hebben, en een beetje op match-ups spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef PirE het volgende:
Popolon, kan ik me hier nog voor aanmelden? en hoeveel tijd kost het per week?
Dan meld ik me van de week even aan. Schrijf toch iedere previews voor de wedstrijden, dus dan kan ik gelijk wat rommelen met die fantasy league.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Kost niet veel tijd, beetje in de gaten wie er eventueel geblesseerd is, en wanneer je spelers een bye week hebben, en een beetje op match-ups spelen.
Kan met een half uurtje per week of zo geregeld zijn.
De draft kan wel lang duren overigens (afhankelijk hoeveel teams we hebben en hoeveel daarvan de auto draft aan hebben staan). Zou zomaar een paar uur kunnen zijn. Je kan ook de autodraft zijn werk laten doen en dan maar kijken wat eruit komt.
Aanmelden kan nog steeds, graag zelfs, dan hebben we een even aantal teams, das leuker...
Als de draft te lang duurt doe je het gewoon een uurtje ofzo, daarna laat je het automatisch doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Kost niet veel tijd, beetje in de gaten wie er eventueel geblesseerd is, en wanneer je spelers een bye week hebben, en een beetje op match-ups spelen.
Kan met een half uurtje per week of zo geregeld zijn.
De draft kan wel lang duren overigens (afhankelijk hoeveel teams we hebben en hoeveel daarvan de auto draft aan hebben staan). Zou zomaar een paar uur kunnen zijn. Je kan ook de autodraft zijn werk laten doen en dan maar kijken wat eruit komt.
Aanmelden kan nog steeds, graag zelfs, dan hebben we een even aantal teams, das leuker...
Nee joh, gewoon pas uitgaan als de draft gedaan is, in de wat latere rondes kun je mooi "the next Colston" draften, om zo te laten zien dat je er echt verstand van hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Als de draft te lang duurt doe je het gewoon een uurtje ofzo, daarna laat je het automatisch doen.
Account is aangemaakt. Live draft haal ik waarschijnlijk wel.quote:
Misschien leuk als je in de OP zet wie wie isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef popolon het volgende:
Er is nog plaats voor één team.
We hebber er 11. Geen flauw idee wie wie is, sommigen herken ik aan de foknaam, maar niet iedereen.
Als meerdere daarmee akkoord gaan vind ik 't best. Dus zondag 19.00 NL tijd?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef jde_kok het volgende:
Ik kan niet met de live draft. Zou het liever een dag later zien...
Zondag komt voor mij ook beter uit. Op zaterdagen kan er altijd nog wat tussen komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Als meerdere daarmee akkoord gaan vind ik 't best. Dus zondag 19.00 NL tijd?
OP aangepast.
Tot het einde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:39 schreef Freeling het volgende:
Freelings Fury
Hoeveel rondes is de draft in totaal? en hoeveel tijd per pick?
Als je je team aanmaakt, want ik zie je er nog niet bij staan, ben je numero 12. En dus de laatste.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:59 schreef Maleficium het volgende:
Count me in...
Maleficium's Sad sacks...
Meeste starters spelen slechts een drive in preseason week 4, juist vanwege mogelijke blessures .quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:19 schreef popolon het volgende:
Sad Sacks.
Ok, we zitten vol. Ik kan de draft nog een week verplaatsen indien gewenst, dit ivm blessures die nog kunnen plaatsvinden de laatste week.
Zou lullig zijn als je eerste pick twee dagen later eruit ligt met een blessure.
het punt is dat ík waarschijnlijk niet die punten bij de D oppikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:52 schreef popolon het volgende:
Ik had vorig jaar bijna net zoveel punten met m'n 'D' als met m'n 'O'.
Gewoon elke week even kijken bij de free agents en zo een 'sleeper' oppikken.
Ben er zelf nog niet helemaal uit, of je in ronde vier je QB/WR moet kiezen of een D-player, of juist een DST...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:02 schreef DaMayan het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat gaat met al die defensive players in de draft.
De std. rankings houden daar natuurlijk geen rekening mee.
Ik denk dat er op een gegeven moment, ronde 4 ofzo een run op top passrushers en top DBs komt.
Hmmmmmm komt mij minder uit, heb zondagmiddag al wat anders staan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef popolon het volgende:
Shit ik zie net dat ik zondag naar het baseball toe ga om 14.00.
Bezwaar als de draft wat vroeger is? Bijv. 17.00 NL tijd?
popolon, kan jij zien wat mijn Yahoo-ID is? Ik ben hem vergeten en heb geen idee hoe ik erachter kan komenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat je dan vrij goed zit, zie ook:
http://football.fantasysp(...)raftanalysis?pos=ALL
Hoeft geen probleem te zijn, vorig jaar werd er iemand tweede die ook niet bij onze live draft was. 'Best available' deed 't voor hem heel goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef D-BaZz het volgende:
Kan niet bij de live draft aanwezig zijn, moet helaas werken.
Dat is een kwestie van je predraft rankings goed opstellenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef Freeling het volgende:
maar voor je het weet zit je opgescheept met 6 RBs waar je er maar 2 van op kunt stellen..
tadaaaaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van je predraft rankings goed opstellen
mja, maar als je er niets aan doet en op standaard laat staan dan kun je alsnog met 3 kickers en 0 qb's opgescheept worden hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van je predraft rankings goed opstellen
Precies, als je er niets aan doet...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:49 schreef rblommers het volgende:
[..]
mja, maar als je er niets aan doet en op standaard laat staan dan kun je alsnog met 3 kickers en 0 qb's opgescheept worden hoorVorig jaar tenminste, dat overkwam mij in een league die ik wonder boven wonder zelfs nog wist te winnen
Cool..quote:Het leuke van Yahoo is dat ze een prijzenkast van je profiel bijhouden van alle fantasy games
Onder hetzelfde account? Voor alleen de eerste drie plekken krijg je een mooie beker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:20 schreef Guard het volgende:
Er klopt alleen niets van, volgens Yahoo heb ik in 2000 aan een premier league fantasy meegedaan. Voetbaldacht het het niet he...
In 2005 wel aan een yahoo fantasy league meegedaan, maar daar vind ik niets van terug, terwijl ik daar wel de "play-offs" had gehaald
Damn, you guys are so dead, I want that virtual cupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Onder hetzelfde account? Voor alleen de eerste drie plekken krijg je een mooie beker.
Ik bedoelde eigenlijk de drop off bij QB's... die bij 1-20 bv een stuk groter dan bij de RB's...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:59 schreef Guard het volgende:
Dat hangt natuurlijk van de punten verdeling af...
Als een rushyard max 2,5 - 3 x meer gewardeerd wordt dan een passyard, dan zou het ongeveer om het even zijn, hoger dan 3x is een RB toch een betere investering, afgezien van andere factoren zoals blessure gevoeligheid.
Mooi... krijg je Rex Grossman als QB... :d en frank gore als RBquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:20 schreef Playmaker het volgende:
Kut,ik kan morgen niet aanwezig zijn tijdens de draft......Go Autodraft!!!![]()
Kan erger, Ahmad Green als RB en Harrington als QBquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mooi... krijg je Rex Grossman als QB... :d en frank gore als RB
Ahman bedoel jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Kan erger, Ahmad Green als RB en Harrington als QB
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat is ook alweer de link van de site om online de NFL te volgen met streaming media.... ben alles kwijt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Nou ja ik heb NASN dus vandaar dat ik niet meer zo goed weet wat het wel doet, maar sopcast is natuurlijk wel handig (en gratis ook)quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:06 schreef ScienceFriction het volgende:
Dank voor de links... ik dacht dat streamtv het niet meer deed... of het was iets met PayPal of zo...
Kan niet...die is voor mij!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef Guard het volgende:
3 rd overall niet slecht... meteen Vick pakken
Pick 9. Vick kan wel vergeten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef popolon het volgende:
Argh, pick 8.
Hij zal niet de hele pot spelen waarschiijnlijk, ik houd het in de gaten, als hij start staat ie in mijn team, tegen de Texans kan ie met 15 carries al boven de 100 yards zitten, das twee drives meedoen... (en als ik dan effe positief ben, ook nog 2 td's erbij).quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef PirE het volgende:
Daar ontloop ik toch mooi Larry Johnson in week 1![]()
you like to throw away picks don't you?quote:
Dan heb je je huiswerk goed gedaan...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:15 schreef rblommers het volgende:
oh joy2 spelers die nu al op de IR staan
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:15 schreef rblommers het volgende:
oh joy2 spelers die nu al op de IR staan
![]()
BJ is 1 van de weinige Admirals die ik écht goed gesproken heb, maar wát een top gozer. Als er 1 iemand is die ik het gun in de NFL..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:21 schreef rblommers het volgende:
1 autodraft omdat ik aan het eten wasen van bj tucker had ik het nooit gehoord
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:34 schreef popolon het volgende:
QB Tom Brady (NE - QB)
WR Roy Williams (Det - WR)
RB Willie Parker (Pit - RB)
TE Dan Campbell (Det - TE)
W/R Donald Driver (GB - WR)
W/R Tatum Bell (Det - RB)
BN Steve McNair (Bal - QB)
BN Jerricho Cotchery (NYJ - WR)
BN Kevin Jones (Det - RB)
BN Michael Vick (Atl - QB)
BN Mark Clayton (Bal - WR)
K Nate Kaeding (SD - K)
4 Lions, dat kan natuurlijk nooit fout goed gaan.
Vick? gewoon voor de grap ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:34 schreef popolon het volgende:
QB Tom Brady (NE - QB)
WR Roy Williams (Det - WR)
RB Willie Parker (Pit - RB)
TE Dan Campbell (Det - TE)
W/R Donald Driver (GB - WR)
W/R Tatum Bell (Det - RB)
BN Steve McNair (Bal - QB)
BN Jerricho Cotchery (NYJ - WR)
BN Kevin Jones (Det - RB)
BN Michael Vick (Atl - QB)
BN Mark Clayton (Bal - WR)
K Nate Kaeding (SD - K)
4 Lions, dat kan natuurlijk nooit fout gaan.
troost je, eerste ronde tegen mij, en ik heb m'n predraft-rankings nogal verneukt door teveel defensive spelers te hoog te plaatsen..kan nog spannend worden tussen ons danquote:LOL,wat een dramatisch slecht team heb ik zeg!Die Autodraft was goed bezig.....
Dat is nog zachtjes uitgedrukt......quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:42 schreef rblommers het volgende:
Ik hoor er verder niemand over, dus ik zal wel iets gemist hebbenMaar ik krijg de indruk dat de trade Vernon Davis voor Shockey en Santana Moss een tikkeltje unfair is, of ligt dat aan mij?
wie probeerde je op te pikken?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:54 schreef Guard het volgende:
GVD klote waivers... al voor de eerste week mijn eerste denied claim te pakken...
Staat wel in de scoring bij onze leaguequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef popolon het volgende:
Daar krijg je geen punten voor, is nooit zo geweest.
maar dit seizoen Divine Hester oppikken kan een leuke gok zijn, gaat nu ook WR spelen.
Dan geldt dat aleen voor interception/fumble returns?quote:Stat Categories:
Passing Yards (50 yards per point)
Passing Touchdowns (6)
Interceptions (-3)
Rushing Yards (15 yards per point)
Rushing Touchdowns (6)
Reception Yards (15 yards per point)
Reception Touchdowns (6)
Return Yards (25 yards per point)
Return Touchdowns (6)
2-Point Conversions (2)
Fumbles Lost (-3)
Offensive Fumble Return TD (6)
Field Goals 0-19 Yards (3)
Field Goals 20-29 Yards (3)
Field Goals 30-39 Yards (3)
Field Goals 40-49 Yards (4)
Field Goals 50+ Yards (5)
Point After Attempt Made (1)
Point After Attempt Missed (-1)
Tackle Solo (1.0)
Tackle Assist (0.25)
Sack (3)
Interception (3)
Fumble Force (2)
Fumble Recovery (3)
Touchdown (6)
Safety (2)
Pass Defended (1)
Block Kick (3)
Had ik al gedraftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef popolon het volgende:
Daar krijg je geen punten voor, is nooit zo geweest.
maar dit seizoen Divine Hester oppikken kan een leuke gok zijn, gaat nu ook WR spelen.
Cato June... had twee db's gedraft, maar die brengen minder punten op dan LB en/of DL.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:37 schreef rblommers het volgende:
[..]
wie probeerde je op te pikken?
Hester stond bijv. vorig jaar als 'D' speler.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Staat wel in de scoring bij onze league
[..]
Dan geldt dat aleen voor interception/fumble returns?
En ja je kunt wel punten krijgen voor kickreturns, maar dan moet je league wel een DST positie hebben en die hebben we niet...
Tja ik weet hoe het voelt... niet dat je daar iets aan hebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef popolon het volgende:
[..]
En nu pak jij mijn DL op.Waivers .........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Voor mij zijn de sad sacks wel favoriet..met LT, McNabb en Steve Smith in je team kan dat ook niet echt anders..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:19 schreef DaMayan het volgende:
Maaruh... Iemand early favorites voor de titel? Naast jezelf
Ik vind het moeilijk en erg gelijkwaardig...
Smith kan nog wel eens tegenvallen dit jaar, #2 receiver position niet echt geweldig in Carolina, dus lekker veel over the top help voor de corners.quote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef Freeling het volgende:
[..]
Voor mij zijn de sad sacks wel favoriet..met LT, McNabb en Steve Smith in je team kan dat ook niet echt anders..
Nou wat zeg je ervan? Je kunt altijd een tegenbod doen natuurlijk..zolang het een realistische isquote:Op maandag 3 september 2007 00:42 schreef Boe-man het volgende:
aaaaaaaaaah, wat een trade weer
Cedric benson voor Plaxico Burress
Descions, descions
quote:Op maandag 3 september 2007 13:30 schreef Freeling het volgende:
[..]
Nou wat zeg je ervan? Je kunt altijd een tegenbod doen natuurlijk..zolang het een realistische is
DeShaun Foster in de aanbieding..nou niet bepaalt je van het, maar iets veel beter zul je niet vinden tussen de waivers vrees ik.quote:Op maandag 3 september 2007 23:03 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Nog even tussen de waivers een rb oppikken als backup
Ik zou het niet doen, Benson is de full time starter bij de Bears, ik verwacht dat ie behoorlijk wat meer punten gaat opleveren dan Burress.quote:Op maandag 3 september 2007 00:42 schreef Boe-man het volgende:
aaaaaaaaaah, wat een trade weer
Cedric benson voor Plaxico Burress
Descions, descions
Ik heb nog geen top wr, ook heb ik nog LaMont Jordan, dat is ook een starting RB.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, Benson is de full time starter bij de Bears, ik verwacht dat ie behoorlijk wat meer punten gaat opleveren dan Burress.
Oftewel geen fair trade in mijn ogen....
Als het goed is heb je een email gehad en kun je 'voten'. Ik vind het ook maar een rare trade maar goed, ik ga er niet te moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, Benson is de full time starter bij de Bears, ik verwacht dat ie behoorlijk wat meer punten gaat opleveren dan Burress.
Oftewel geen fair trade in mijn ogen....
Je hebt het gevetoedquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een email gehad en kun je 'voten'. Ik vind het ook maar een rare trade maar goed, ik ga er niet te moeilijk over doen.
Uhmm..volgens mij is het alleen de bedoeling om te veto'en als je denkt dat het niet om een eerlijke trade gaat en er dus vals gespeeld wordt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een email gehad en kun je 'voten'. Ik vind het ook maar een rare trade maar goed, ik ga er niet te moeilijk over doen.
Nou, onze commisioner heeft 'm dus geveto'd...zonder reden lijkt het??quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:08 schreef Guard het volgende:
Heb geen mail gehad en zie ook geen andere trade pending...
Ik wilde overigens alleen maar even erop wijzen dat Benson waarschijnlijk veel meer punten haalt dan Burress, en ik die deal zelf nooit zou maken, maar tegenhouden.... nee dat niet.
Tja of hij heeft een 100+passer rating day, of een day to forget met een passer rating van 3quote:Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef PirE het volgende:
Heb even een nieuwe back-up QB gehaald omdat ik met al mijn fantasy-ervaring 2 QB's draft die allebei in week 6 een bye hebben. Gelukkig was Sexy Rex nog beschikbaar om te knallen in week 6![]()
[afbeelding]
Saints 27-24. Vind het een lastige wedstrijd, De Saints hebben zich goed versterkt en de Colts zijn alleen maar zwakker geworden.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef Freeling het volgende:
kleine voorspelling voor vanavond?
Ik zeg: 34-27 voor de Colts..
Dat is toch maar de eerste drie weken gratis bij yahoo, die fantasy stattracker...?quote:Op zondag 9 september 2007 19:24 schreef popolon het volgende:
Die Yahoo stattracker werkt erg fijn, je kunt zowel je eigen league/team matchup als de NFL volgen realtime.
Ja zoiets.quote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is toch maar de eerste drie weken gratis bij yahoo, die fantasy stattracker...?
kan sowieso niet,quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
ik wil wel meedoen ... maar nie2t bij yahoo registreren
Niet altijd.quote:Op maandag 10 september 2007 17:49 schreef popolon het volgende:
Yep, welcome to fantasy football. Waar je altijd de verkeerde mensen op de bank hebt.
Heb hem vanochtend ook maar even ge-add. Volgende week Norwood maar benchen aangezien Dunn de pos. battle heeft gewonnen.quote:Op maandag 10 september 2007 21:57 schreef popolon het volgende:
Derrick Ward is hot.Derrick Ward (NYG - RB) 72896 Adds
http://football.fantasysports.yahoo.com/f1/185805/tools
Rivers kan je de komende weken laten staan. Manning mag een paar weken van de kant toekijken.quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef LeChiffre04 het volgende:
plaxico burress is killing me. en mijn back-up qb is making sure of that.
Het niet opstellen van eli manning maar phillip rivers heeft mij 30 punten gekost. anders had ik nu al op 90 punten gestaan, en dan zouden mijn TE, WR en K nog moeten spelen![]()
ik heb Leinart voor jequote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef PirE het volgende:
Iemand interesse in Manning, wil hem wel traden voor Favre ofzo
Of je pikt Jamarcus Russel op, no.1 pick dit jaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef PirE het volgende:
Iemand interesse in Manning, wil hem wel traden voor Favre ofzo
Als ik kijk op staan we nog allebei op 0.00 dus het gaat redelijk gelijk op...quote:
nope daar blijft het bij mij keurig op 0 - 0 (buiten de projected scores dan he?)quote:Op zondag 16 september 2007 22:43 schreef popolon het volgende:
Als je klikt op matchup zie je de projected score en de huidige.
spannendquote:Op zondag 16 september 2007 22:50 schreef popolon het volgende:
Dus toch de stattracker.Ik heb 'm wel, ik zit nog in een andere league met vrienden hier. Vandaar.
op dit moment is het 33-38 voor mij, da's redelijk gelijk op.
Maar 14 puntjes vanavondquote:Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef PirE het volgende:
Kutzooi, dat wordt 0-2 na 2 weken
[afbeelding]
Had ik toch Manning voor Favre moeten traden![]()
![]()
.
Als dat niet lukt dan start ik volgende week met Grossman en Berrianquote:
Ik wil wel voor 'm traden? zeg t maar..Palmer? Alexander?quote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Maleficium het volgende:
Daar zit ik dan met mijn All-Fantasy MVP Ladainian Tomlinson......de eerste pcik uit de draft....
Die loopt niet eens een deuk in een pakje boter....triesterdetriest....
![]()
winnen zit er sowieso niet meer in dit weekend, maar een respectabele score zou meer dan welkom zijn.
Hey my guys aren't called Sad Sacks for nothing.....quote:Op maandag 17 september 2007 17:59 schreef popolon het volgende:
Ja ik ook Malefcium. Ik geef je Willie Parker en Donald Driver/Jerricho Cotchery.
Met hoge verwachting wacht ik je trade af
Traden voor Peytonquote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Maleficium het volgende:
Daar zit ik dan met mijn All-Fantasy MVP Ladainian Tomlinson......de eerste pcik uit de draft....
![]()
winnen zit er sowieso niet meer in dit weekend, maar een respectabele score zou meer dan welkom zijn.
Wordt een leuke matchup komende week..de 2 hoogste scores van afgelopen week tegen elkaar.quote:
Ik heb de laagste total score van iedereen....maar sta wonder boven wonder op 1-1!quote:
With all due respect, hij heeft natuurlijk wel tegen top 5 defenses gespeeldquote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Maleficium het volgende:
![]()
Brady, niet slecht dit jaar. Parker doet het ook wel lekker kunnen doen, vooral als Pit zo makkelijk blijft scoren en ze met een leuke voorsprong kunnen spelen. Donald Driver... hmmm... En Marcus Pollard brengt zonder Peyton Manning niet veel klaar... maar ja, je weet het soms niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:41 schreef popolon het volgende:
QB Tom Brady NE
WR Roy Williams DET
RB Willie Parker PIT
TE Marcus Pollard SEA
W/R Donald Driver GB
W/R Tatum Bell DET
BN Jerricho Cotchery NYJ
BN Kevin Jones DET
BN Matt Spaeth PIT
Nou goed, zolang de Lions het goed doen zit ik ook niet slecht.
Daarom zeg ik ook dat hij zonder Manning weinig klaar speeltquote:
Ik heb ook maar één TE in mijn team,Cooley.Als die een bye week heeft dan haal ik wel snel iemand van waivers af.Ik hoop echt dat Maroney en Morris morgen de Bills helemaal aan gort lopen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:07 schreef popolon het volgende:
Tja goed, er zijn maar een paar TE's die echt de moeite waard zijn.Voor de rest is het kijken wie het op de heupen krijgt.
http://football.fantasysports.yahoo.com/f1/185805/players?status=A&pos=RB&cut_type=9&stat1=S_S_2007&sort=PTSquote:Op zondag 23 september 2007 02:54 schreef Boe-man het volgende:
Ik zoek nog een 3e RB, iemand een trade of tip?
Stallworth speelt wel hoor... hij heefr enkel limited practice vanwege zn knie. daarom op de questionable list.quote:Op zondag 23 september 2007 01:26 schreef Boe-man het volgende:
Wat is dit:
Burress, Westbrook, Stallworth, Pennington zijn Questionable en Jordan Probable
Streken dit
Brady zeker met 30 punten?quote:Op zondag 23 september 2007 22:51 schreef popolon het volgende:
Popo's Pathetic Pile: 91.92
Op dit moment.
Ik heb de stattracker gekocht, $9.99.quote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef Playmaker het volgende:
Hoe kun je je actual score zien?
The Manning Group - 59.44quote:Op zondag 23 september 2007 23:32 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb tot nu toe TD's van Morris,TJ en Cooley en 100+ yd games van T.Jones,Maroney en TJ.Kitna deed het aardig,alleen weer dure turnovers.Hopelijk is dit genoeg voor mijn matchup van deze week....![]()
Hmmm,close.Josh Brown moet maar eens maar wat FG's gaan trappen....quote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef popolon het volgende:
[..]
The Manning Group - 59.44
The Leaping Lambeaus - 70.53
Tot nu toe dan.
Mijn tegenstander heeft nog één speler,Lance Briggs.Die moet wel een hele goeie defensive game hebben,maar goed,hij speelt dan ook bij de Bears....quote:Op maandag 24 september 2007 01:33 schreef popolon het volgende:
The Manning Group - 67.05
The Leaping Lambeaus - 76.20
quote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef popolon het volgende:
Guard heeft een lekkere score met Bulger als QB: -6
3 INTS, 0 TD
En dat had 'ie gelukkig niet,dus ik win ook deze week mijn matchup!quote:Op maandag 24 september 2007 01:41 schreef popolon het volgende:
10+ punten voor een DL is mogelijk.
Moet 'ie wel een monstergame hebben.
0-3 to start the seasonquote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef Playmaker het volgende:
[..]
En dat had 'ie gelukkig niet,dus ik win ook deze week mijn matchup!Gelukkig maar,want ik had Favre en Ronnie Brown gebenched terwijl ze goede games hadden....
appeltje eitje voor young die 35 puntenquote:Op maandag 24 september 2007 20:10 schreef popolon het volgende:
De hoogste score tot nu toe.
Echter moet Boe-man vandaag nog. Dus die kan nog winnen.
quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef Boe-man het volgende:
[..]
appeltje eitje voor young die 35 punten
Ja da's vrij extreem, met 57 punten nog winnen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:59 schreef Guard het volgende:
Rblommers heeft trouwens wel geluk dat ie in de lowscoring matchup van de week stond, zo goed was zijn team ook niet...
En ik dacht dat Bulger het slecht deedquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:49 schreef DaMayan het volgende:
Bijna nog verloren door Drew Brees met zn -9.90..
Is dat de Ints naar mijn eigen Keith Bulluck gingen en die 16 punten daarmee verdiende.
Ik was blij verrast toen ik zag dat ie 4 INTs had en nog een lost fumble..maargoed, verloren door stomme fout om Barber III niet te starten..dat gaat dus nooit meer gebeuren, die gaat namelijk de league in TDs leiden dit jaar..stuk om 20 gok ik, en wordt alleen maar meer waard nu ie steeds meer carries van julius jones over gaat nemen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:49 schreef DaMayan het volgende:
Bijna nog verloren door Drew Brees met zn -9.90..
Is dat de Ints naar mijn eigen Keith Bulluck gingen en die 16 punten daarmee verdiende.
ach geluk dwing je af zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 19:59 schreef Guard het volgende:
Rblommers heeft trouwens wel geluk dat ie in de lowscoring matchup van de week stond, zo goed was zijn team ook niet...
Dumped his ass 4 moves ago... zo'n geweldige stats had ie nu ook weer niet (en waarschijnlijk gaat ie nu komende week de Steelers defense helemaal aan gort gooien.... nu begin ik weer te twijfelenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:42 schreef popolon het volgende:
Guard, Leinart begint van 't weekend gewoon tegen de Steelers.
och als ie een TD pakt met 50 receiving yards haalt ie al meer punten binnen dat LJ de laatste drie weken of zo heeft gedaanquote:Op zondag 30 september 2007 18:05 schreef popolon het volgende:
Kan goed uitpakken Guard.
Zolang Williams maar de meeste passes krijgt.
Shit,ik heb per ongeluk de verkeerde RB getrade.....quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef popolon het volgende:
Playmaker, je TE heeft een bye, ik zou er eentje oppikken voor die waardeloze RB van de Jags die je op de bank hebt.
Anders win ik wel heel gemakkelijk van je.
Popo,die heb je echt niet nodig om mij te verslaan hoor!Je hebt genoeg goede spelers....quote:Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef popolon het volgende:
Potverrrr, vergeet ik Santonio Holmes op te stellen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:34 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Popo,die heb je echt niet nodig om mij te verslaan hoor!Je hebt genoeg goede spelers....![]()
Maar je hebt Brady nog.Die gooit de Bengals aan gort morgen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:41 schreef popolon het volgende:
[..]
31-66 , dat gaat niet goed voor mij. Parker is een drama, Williams niks ......
post de rest van de tussenstanden eens...ff meeliften op je stattrackerquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:41 schreef popolon het volgende:
[..]
31-66 , dat gaat niet goed voor mij. Parker is een drama, Williams niks ......
Maroney heeft nog niet de numbers die men van hem verwachtte...quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:00 schreef Playmaker het volgende:
Mijn pickups deden het zeker niet onaardig.Derrick Johnson had een sack, een interception én een forced fumble en Desmond Clark had een TD catch!Gelukkig kan Maroney vanavond spelen,dus misschien maak ik toch nog kans tegen je Popo....![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:56 schreef DaMayan het volgende:
Damn dude.
Ik was net bezig te kijken of ik Pittman of Graham wou zijn ze opeens allebei weg..
Ik heb ook nog TJ Whoseyourmomma die vanavond speelt....quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Maroney heeft nog niet de numbers die men van hem verwachtte...
Ik vind het wel een mooi element... Je moet wat meer van D-players weten, maar je moet nu toch wel een beetje kunnen zien wie er veel tackles cq plays maakt als D-player. DB blijft moelijk, dat is zo veranderlijk als het weer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef Freeling het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het a-relaxt vindt dat we individuele D-spelers hebben ipv DST-units? is nauwelijks te voorspellen wie het welke week goed doet, terwijl je bij DST beter naar match-ups kunt kijken..Volgend jaar maar anders doen?
Ik hoop vanavond op een shootout, dan kan ik met Moss en Gustkowski die 25 punten die ik achtersta nog goedmaken...quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:30 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog TJ Whoseyourmomma die vanavond speelt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |