Hij zal niet de hele pot spelen waarschiijnlijk, ik houd het in de gaten, als hij start staat ie in mijn team, tegen de Texans kan ie met 15 carries al boven de 100 yards zitten, das twee drives meedoen... (en als ik dan effe positief ben, ook nog 2 td's erbij).quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:02 schreef PirE het volgende:
Daar ontloop ik toch mooi Larry Johnson in week 1![]()
you like to throw away picks don't you?quote:
Dan heb je je huiswerk goed gedaan...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:15 schreef rblommers het volgende:
oh joy2 spelers die nu al op de IR staan
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:15 schreef rblommers het volgende:
oh joy2 spelers die nu al op de IR staan
![]()
BJ is 1 van de weinige Admirals die ik écht goed gesproken heb, maar wát een top gozer. Als er 1 iemand is die ik het gun in de NFL..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:21 schreef rblommers het volgende:
1 autodraft omdat ik aan het eten wasen van bj tucker had ik het nooit gehoord
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:34 schreef popolon het volgende:
QB Tom Brady (NE - QB)
WR Roy Williams (Det - WR)
RB Willie Parker (Pit - RB)
TE Dan Campbell (Det - TE)
W/R Donald Driver (GB - WR)
W/R Tatum Bell (Det - RB)
BN Steve McNair (Bal - QB)
BN Jerricho Cotchery (NYJ - WR)
BN Kevin Jones (Det - RB)
BN Michael Vick (Atl - QB)
BN Mark Clayton (Bal - WR)
K Nate Kaeding (SD - K)
4 Lions, dat kan natuurlijk nooit fout goed gaan.
Vick? gewoon voor de grap ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:34 schreef popolon het volgende:
QB Tom Brady (NE - QB)
WR Roy Williams (Det - WR)
RB Willie Parker (Pit - RB)
TE Dan Campbell (Det - TE)
W/R Donald Driver (GB - WR)
W/R Tatum Bell (Det - RB)
BN Steve McNair (Bal - QB)
BN Jerricho Cotchery (NYJ - WR)
BN Kevin Jones (Det - RB)
BN Michael Vick (Atl - QB)
BN Mark Clayton (Bal - WR)
K Nate Kaeding (SD - K)
4 Lions, dat kan natuurlijk nooit fout gaan.
troost je, eerste ronde tegen mij, en ik heb m'n predraft-rankings nogal verneukt door teveel defensive spelers te hoog te plaatsen..kan nog spannend worden tussen ons danquote:LOL,wat een dramatisch slecht team heb ik zeg!Die Autodraft was goed bezig.....
Dat is nog zachtjes uitgedrukt......quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:42 schreef rblommers het volgende:
Ik hoor er verder niemand over, dus ik zal wel iets gemist hebbenMaar ik krijg de indruk dat de trade Vernon Davis voor Shockey en Santana Moss een tikkeltje unfair is, of ligt dat aan mij?
wie probeerde je op te pikken?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:54 schreef Guard het volgende:
GVD klote waivers... al voor de eerste week mijn eerste denied claim te pakken...
Staat wel in de scoring bij onze leaguequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef popolon het volgende:
Daar krijg je geen punten voor, is nooit zo geweest.
maar dit seizoen Divine Hester oppikken kan een leuke gok zijn, gaat nu ook WR spelen.
Dan geldt dat aleen voor interception/fumble returns?quote:Stat Categories:
Passing Yards (50 yards per point)
Passing Touchdowns (6)
Interceptions (-3)
Rushing Yards (15 yards per point)
Rushing Touchdowns (6)
Reception Yards (15 yards per point)
Reception Touchdowns (6)
Return Yards (25 yards per point)
Return Touchdowns (6)
2-Point Conversions (2)
Fumbles Lost (-3)
Offensive Fumble Return TD (6)
Field Goals 0-19 Yards (3)
Field Goals 20-29 Yards (3)
Field Goals 30-39 Yards (3)
Field Goals 40-49 Yards (4)
Field Goals 50+ Yards (5)
Point After Attempt Made (1)
Point After Attempt Missed (-1)
Tackle Solo (1.0)
Tackle Assist (0.25)
Sack (3)
Interception (3)
Fumble Force (2)
Fumble Recovery (3)
Touchdown (6)
Safety (2)
Pass Defended (1)
Block Kick (3)
Had ik al gedraftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef popolon het volgende:
Daar krijg je geen punten voor, is nooit zo geweest.
maar dit seizoen Divine Hester oppikken kan een leuke gok zijn, gaat nu ook WR spelen.
Cato June... had twee db's gedraft, maar die brengen minder punten op dan LB en/of DL.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:37 schreef rblommers het volgende:
[..]
wie probeerde je op te pikken?
Hester stond bijv. vorig jaar als 'D' speler.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Staat wel in de scoring bij onze league
[..]
Dan geldt dat aleen voor interception/fumble returns?
En ja je kunt wel punten krijgen voor kickreturns, maar dan moet je league wel een DST positie hebben en die hebben we niet...
Tja ik weet hoe het voelt... niet dat je daar iets aan hebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef popolon het volgende:
[..]
En nu pak jij mijn DL op.Waivers .........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Voor mij zijn de sad sacks wel favoriet..met LT, McNabb en Steve Smith in je team kan dat ook niet echt anders..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:19 schreef DaMayan het volgende:
Maaruh... Iemand early favorites voor de titel? Naast jezelf
Ik vind het moeilijk en erg gelijkwaardig...
Smith kan nog wel eens tegenvallen dit jaar, #2 receiver position niet echt geweldig in Carolina, dus lekker veel over the top help voor de corners.quote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef Freeling het volgende:
[..]
Voor mij zijn de sad sacks wel favoriet..met LT, McNabb en Steve Smith in je team kan dat ook niet echt anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |