Ben er zelf nog niet helemaal uit, of je in ronde vier je QB/WR moet kiezen of een D-player, of juist een DST...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:02 schreef DaMayan het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat gaat met al die defensive players in de draft.
De std. rankings houden daar natuurlijk geen rekening mee.
Ik denk dat er op een gegeven moment, ronde 4 ofzo een run op top passrushers en top DBs komt.
Hmmmmmm komt mij minder uit, heb zondagmiddag al wat anders staan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef popolon het volgende:
Shit ik zie net dat ik zondag naar het baseball toe ga om 14.00.
Bezwaar als de draft wat vroeger is? Bijv. 17.00 NL tijd?
popolon, kan jij zien wat mijn Yahoo-ID is? Ik ben hem vergeten en heb geen idee hoe ik erachter kan komenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat je dan vrij goed zit, zie ook:
http://football.fantasysp(...)raftanalysis?pos=ALL
Hoeft geen probleem te zijn, vorig jaar werd er iemand tweede die ook niet bij onze live draft was. 'Best available' deed 't voor hem heel goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef D-BaZz het volgende:
Kan niet bij de live draft aanwezig zijn, moet helaas werken.
Dat is een kwestie van je predraft rankings goed opstellenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:39 schreef Freeling het volgende:
maar voor je het weet zit je opgescheept met 6 RBs waar je er maar 2 van op kunt stellen..
tadaaaaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van je predraft rankings goed opstellen
mja, maar als je er niets aan doet en op standaard laat staan dan kun je alsnog met 3 kickers en 0 qb's opgescheept worden hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van je predraft rankings goed opstellen
Precies, als je er niets aan doet...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:49 schreef rblommers het volgende:
[..]
mja, maar als je er niets aan doet en op standaard laat staan dan kun je alsnog met 3 kickers en 0 qb's opgescheept worden hoorVorig jaar tenminste, dat overkwam mij in een league die ik wonder boven wonder zelfs nog wist te winnen
Cool..quote:Het leuke van Yahoo is dat ze een prijzenkast van je profiel bijhouden van alle fantasy games
Onder hetzelfde account? Voor alleen de eerste drie plekken krijg je een mooie beker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:20 schreef Guard het volgende:
Er klopt alleen niets van, volgens Yahoo heb ik in 2000 aan een premier league fantasy meegedaan. Voetbaldacht het het niet he...
In 2005 wel aan een yahoo fantasy league meegedaan, maar daar vind ik niets van terug, terwijl ik daar wel de "play-offs" had gehaald
Damn, you guys are so dead, I want that virtual cupquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Onder hetzelfde account? Voor alleen de eerste drie plekken krijg je een mooie beker.
Ik bedoelde eigenlijk de drop off bij QB's... die bij 1-20 bv een stuk groter dan bij de RB's...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:59 schreef Guard het volgende:
Dat hangt natuurlijk van de punten verdeling af...
Als een rushyard max 2,5 - 3 x meer gewardeerd wordt dan een passyard, dan zou het ongeveer om het even zijn, hoger dan 3x is een RB toch een betere investering, afgezien van andere factoren zoals blessure gevoeligheid.
Mooi... krijg je Rex Grossman als QB... :d en frank gore als RBquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:20 schreef Playmaker het volgende:
Kut,ik kan morgen niet aanwezig zijn tijdens de draft......Go Autodraft!!!![]()
Kan erger, Ahmad Green als RB en Harrington als QBquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mooi... krijg je Rex Grossman als QB... :d en frank gore als RB
Ahman bedoel jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Kan erger, Ahmad Green als RB en Harrington als QB
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat is ook alweer de link van de site om online de NFL te volgen met streaming media.... ben alles kwijt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Nou ja ik heb NASN dus vandaar dat ik niet meer zo goed weet wat het wel doet, maar sopcast is natuurlijk wel handig (en gratis ook)quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:06 schreef ScienceFriction het volgende:
Dank voor de links... ik dacht dat streamtv het niet meer deed... of het was iets met PayPal of zo...
Kan niet...die is voor mij!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef Guard het volgende:
3 rd overall niet slecht... meteen Vick pakken
Pick 9. Vick kan wel vergeten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:51 schreef popolon het volgende:
Argh, pick 8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |