Kom een keer kijken bij ons in amersfoort ! als je meer informatie wilt hebben ... PM me maarquote:Op maandag 17 september 2007 15:21 schreef Freeling het volgende:
Ik zie nu pas dat er een team in utrecht is..
Heb een jaar in amerika op high school niveau gespeeld, en zou graag hier ook spelen (WR)..maar ben beetje bang dat ik het fysiek niet aan kan. Hoe hoog ligt dat niveau hier?
Ben 1,88 en 84 kg..
Contributie is 200 voor een heel jaar ! vet goedkoop ... en ja wij staan ook in de krant met wedstrijdverslagen enz ... en er is publiek .. laatst heb ik in de kwakoe bowl gespeeld op het kwakoe festival ... zeker wel 2000 man publiek !quote:Op maandag 17 september 2007 15:22 schreef popolon het volgende:
Trekt dat nou nog wat publiek bijvoorbeeld?
Kan me maar moeilijk voorstellen dat clubs lang kunnen blijven bestaan: De contributie zal wel erg duur zijn en de uitrusting is nou ook niet echt goedkoop.
quote:Op maandag 17 september 2007 16:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Contributie is 200 voor een heel jaar ! vet goedkoop ... en ja wij staan ook in de krant met wedstrijdverslagen enz ... en er is publiek .. laatst heb ik in de kwakoe bowl gespeeld op het kwakoe festival ... zeker wel 2000 man publiek !
Ik denk niet dat coach Marinelli een plekkie voor Popo gaat vrijmakenquote:
Zie boven, ik denk dat zelfs ik het niet haal in de Lions' lineup.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |