Nou wat zeg je ervan? Je kunt altijd een tegenbod doen natuurlijk..zolang het een realistische isquote:Op maandag 3 september 2007 00:42 schreef Boe-man het volgende:
aaaaaaaaaah, wat een trade weer
Cedric benson voor Plaxico Burress
Descions, descions
quote:Op maandag 3 september 2007 13:30 schreef Freeling het volgende:
[..]
Nou wat zeg je ervan? Je kunt altijd een tegenbod doen natuurlijk..zolang het een realistische is
DeShaun Foster in de aanbieding..nou niet bepaalt je van het, maar iets veel beter zul je niet vinden tussen de waivers vrees ik.quote:Op maandag 3 september 2007 23:03 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Nog even tussen de waivers een rb oppikken als backup
Ik zou het niet doen, Benson is de full time starter bij de Bears, ik verwacht dat ie behoorlijk wat meer punten gaat opleveren dan Burress.quote:Op maandag 3 september 2007 00:42 schreef Boe-man het volgende:
aaaaaaaaaah, wat een trade weer
Cedric benson voor Plaxico Burress
Descions, descions
Ik heb nog geen top wr, ook heb ik nog LaMont Jordan, dat is ook een starting RB.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, Benson is de full time starter bij de Bears, ik verwacht dat ie behoorlijk wat meer punten gaat opleveren dan Burress.
Oftewel geen fair trade in mijn ogen....
Als het goed is heb je een email gehad en kun je 'voten'. Ik vind het ook maar een rare trade maar goed, ik ga er niet te moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, Benson is de full time starter bij de Bears, ik verwacht dat ie behoorlijk wat meer punten gaat opleveren dan Burress.
Oftewel geen fair trade in mijn ogen....
Je hebt het gevetoedquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een email gehad en kun je 'voten'. Ik vind het ook maar een rare trade maar goed, ik ga er niet te moeilijk over doen.
Uhmm..volgens mij is het alleen de bedoeling om te veto'en als je denkt dat het niet om een eerlijke trade gaat en er dus vals gespeeld wordt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een email gehad en kun je 'voten'. Ik vind het ook maar een rare trade maar goed, ik ga er niet te moeilijk over doen.
Nou, onze commisioner heeft 'm dus geveto'd...zonder reden lijkt het??quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:08 schreef Guard het volgende:
Heb geen mail gehad en zie ook geen andere trade pending...
Ik wilde overigens alleen maar even erop wijzen dat Benson waarschijnlijk veel meer punten haalt dan Burress, en ik die deal zelf nooit zou maken, maar tegenhouden.... nee dat niet.
Tja of hij heeft een 100+passer rating day, of een day to forget met een passer rating van 3quote:Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef PirE het volgende:
Heb even een nieuwe back-up QB gehaald omdat ik met al mijn fantasy-ervaring 2 QB's draft die allebei in week 6 een bye hebben. Gelukkig was Sexy Rex nog beschikbaar om te knallen in week 6![]()
[afbeelding]
Saints 27-24. Vind het een lastige wedstrijd, De Saints hebben zich goed versterkt en de Colts zijn alleen maar zwakker geworden.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef Freeling het volgende:
kleine voorspelling voor vanavond?
Ik zeg: 34-27 voor de Colts..
Dat is toch maar de eerste drie weken gratis bij yahoo, die fantasy stattracker...?quote:Op zondag 9 september 2007 19:24 schreef popolon het volgende:
Die Yahoo stattracker werkt erg fijn, je kunt zowel je eigen league/team matchup als de NFL volgen realtime.
Ja zoiets.quote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is toch maar de eerste drie weken gratis bij yahoo, die fantasy stattracker...?
kan sowieso niet,quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
ik wil wel meedoen ... maar nie2t bij yahoo registreren
Niet altijd.quote:Op maandag 10 september 2007 17:49 schreef popolon het volgende:
Yep, welcome to fantasy football. Waar je altijd de verkeerde mensen op de bank hebt.
Heb hem vanochtend ook maar even ge-add. Volgende week Norwood maar benchen aangezien Dunn de pos. battle heeft gewonnen.quote:Op maandag 10 september 2007 21:57 schreef popolon het volgende:
Derrick Ward is hot.Derrick Ward (NYG - RB) 72896 Adds
http://football.fantasysports.yahoo.com/f1/185805/tools
Rivers kan je de komende weken laten staan. Manning mag een paar weken van de kant toekijken.quote:Op maandag 10 september 2007 17:16 schreef LeChiffre04 het volgende:
plaxico burress is killing me. en mijn back-up qb is making sure of that.
Het niet opstellen van eli manning maar phillip rivers heeft mij 30 punten gekost. anders had ik nu al op 90 punten gestaan, en dan zouden mijn TE, WR en K nog moeten spelen![]()
ik heb Leinart voor jequote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef PirE het volgende:
Iemand interesse in Manning, wil hem wel traden voor Favre ofzo
Of je pikt Jamarcus Russel op, no.1 pick dit jaar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef PirE het volgende:
Iemand interesse in Manning, wil hem wel traden voor Favre ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |