neh ik ben drquote:
kom maar maken, ben in Hilversumquote:
Ja, nou ben ik er nietquote:
Ik hoef geen gratis doekje, te laatquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:02 schreef es70 het volgende:
Storm was niet blij met z'n roze sportsokken.
ach daar ziet toch niemand iets van, schoenen aan en broek eroverheenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef geen gratis doekje, te laat.
Storm was niet blij met z'n roze sportsokken.
Probleem bij sporten, je gaat douchen (mag ik hopen?)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach daar ziet toch niemand iets van, schoenen aan en broek eroverheen
We hebben het wel over een Man in zijn Moeilijke Jaren jahquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach daar ziet toch niemand iets van, schoenen aan en broek eroverheen
Met sokken aan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probleem bij sporten, je gaat douchen (mag ik hopen?)
Nee, maar hoe ga jij die sokken uitkrijgen zonder dat iemand ze ziet?quote:
Hmmm.... puntquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar hoe ga jij die sokken uitkrijgen zonder dat iemand ze ziet?
.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:07 schreef Pheno het volgende:
roze sportsokken? How could ya?
Rondje chloor en ze zijn weer witquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet tot op de dag van vandaag nog niet wat er heeft afgegeven...
Hoe groot ze precies zijn weet ik niet, maar ik weet wel dat het er véél zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben het wel over een Man in zijn Moeilijke Jaren jah![]()
Weet je wel hoe groot Problemen kunnen zijn?
dat doe ik thuis aangezien ik toch nog naar huis fiets na het sportenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probleem bij sporten, je gaat douchen (mag ik hopen?)
Rondje vuilnisbak en we zijn ook van het probleem afquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondje chloor en ze zijn weer wit
Vertel je hem ook wel dat er ook lieve mensen bestaan op de wereld en dat het eigenlijk best tof is allemaal en zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef es70 het volgende:
Ongeveer 1 op de 5 zinnen lijkt te beginnen met: Mama.... Ik heb een probleem.
Wat weet jij daarvan, eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef Ynske het volgende:
daarbij hebben genoeg mannen ook sportsokken gewoon overdag aan
helemaal niets,quote:
Oh hmmm okeequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
helemaal niets,
ik ben blind en mannen kunnen niet met mij omgaan
Dat weet 'ie welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel je hem ook wel dat er ook lieve mensen bestaan op de wereld en dat het eigenlijk best tof is allemaal en zo?
Nee, koffiequote:
Daar moet eens een tabelletje voor komenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet 'ie wel. 'T is maar net wat je een probleem noemt he
.
Meestal zeg ik: Ah. Probleem nr. 628000, ik heb vast wel een oplossing voor je.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"Maaaaaam? Ik heb een probleem.. Die blonde wil niet zoenen"
-"Ah, probleem 1. Daar hoort ehmmmm ... hee dat is grappigOOK oplossing 6.298 bij!"
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hmmm okee
Sokken is wel ongeveer het LAATSTE waar ik bij een vrouw op let, eigenlijkSchoenen wel in de top-4 trouwens
Excel bestuurt de harde kern omgevingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Pheno het volgende:
Ik haat excel best wel, eigenlijk
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
sokken bij een vrouw.
Veldhuis en Kemper
Ik mis de kleine dingen, de dingen van een vrouw.
Nachtcréme, dé-make-up en hempjes voor de kou.
Haren in m'n bed en tampons op een toilet.
Ik mis de kleine dingen van een vrouw.
Speldjes bij de wasbak,
lippenstift en een nat badpak,
eeltverwijderaar, zo'n ding voor in het haar,
tandenborstel, wit met heel lichtblauw.
Ik mis het scheermes, dat gebruikt wordt waar het niet voor is bedoeld.
De Marvelon of Organon, het bed dat is omgewoeld.
De veel te dikke boeken van Allende, die ik nooit lezen wou.
Ik mis de pantykousjes, ondanks dat ik die haat.
Om nog maar niet te spreken van de afdruk die zo'n kousje achterlaat.
Dat schaaltje met potpourri en nog veel meer waar ik niet van hou.
Ik mis de kleine dingen van jou...
Irritante macros maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Excel bestuurt de harde kern omgeving
Wat probeer je?
lekkere motivatiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:49 schreef Pheno het volgende:
We hebben hier een G3 en een macbook. Ook prima. Het werkt imho fijner dan microsoft, maar ach, windows werkt ook wel. Zoveel mensen gebruiken het, het kan niet superslecht zijn
lieverd, kut en bok hoort niet samenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja, Word is altijd al kut geweest en verder lapwerk op lapwerk. Access is gewoon te omslachtig om te leren terwijl er betere en minstens zo krachtige alternatieven bestaan. Powerpoint heeft nooit iemand begrepen (hey, hoeveel presentaties worden er niet doorgemaild / downloadbaar gesteld als PPT, waar een simpele rename naar PPS wel even IETS professioneler zou staan?). Outlook is best een aardig pakket, in combinatie met een Exchange server dan. Als POP- of IMAP-client is het gewoon kut van de bok
![]()
Maar Excel is best tof hoor
In Groningen was er anders wel eentje die melk gafquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverd, kut en bok hoort niet samen
maar dat zijn ook meestal die k*tdoorstuurmaailtjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja, Word is altijd al kut geweest en verder lapwerk op lapwerk. Access is gewoon te omslachtig om te leren terwijl er betere en minstens zo krachtige alternatieven bestaan. Powerpoint heeft nooit iemand begrepen (hey, hoeveel presentaties worden er niet doorgemaild / downloadbaar gesteld als PPT, waar een simpele rename naar PPS wel even IETS professioneler zou staan?). Outlook is best een aardig pakket, in combinatie met een Exchange server dan. Als POP- of IMAP-client is het gewoon kut van de bok
![]()
Maar Excel is best tof hoor
Oh nee hoor, bij ons op intranet staat ook nog een jaarpresentatie in PPTquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dat zijn ook meestal die k*tdoorstuurmaailtjes
Waar werk je nu mee? Waar werken bedrijven mee? Als server zijn er betere alternatieven, sterker nog, daar heeft ms niets te zoeken. Pas als ze van hun dll structuur afgaan dan kunnen ze zorgen dat ze 24/7 aan kunnen staan. Nu kun je niet eens een dll refreshen in geheugen, nee je moet herstartenquote:
Oh okee, ligt dat aan de dll architectuur? Wist ik niet. Ik begon me er wel behoorlijk aan te irriteren dat zoiets in Vista gewoon nog STEEDS Niet opgelost isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef Pheno het volgende:
Nu kun je niet eens een dll refreshen in geheugen, nee je moet herstarten
Zo dynamisch als een lantaarnpaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ligt dat aan de dll architectuur? Wist ik niet. Ik begon me er wel behoorlijk aan te irriteren dat zoiets in Vista gewoon nog STEEDS Niet opgelost is
lekker toepasselijk dan ook, die "d"![]()
melk geven misschien maar had ie ook een kut?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Groningen was er anders wel eentje die melk gafdussehhh
das wel heul fout jahquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, bij ons op intranet staat ook nog een jaarpresentatie in PPT
Replace user, press any key when readyquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, bij ons op intranet staat ook nog een jaarpresentatie in PPT
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ligt dat aan de dll architectuur? Wist ik niet. Ik begon me er wel behoorlijk aan te irriteren dat zoiets in Vista gewoon nog STEEDS Niet opgelost is
lekker toepasselijk dan ook, die "d"![]()
boejje, spreekwoordelijk en zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
melk geven misschien maar had ie ook een kut?
DLL = Dynamic Link Libraryquote:
kat is verzamelnaam voor poes en katerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boejje, spreekwoordelijk en zo.
Hoevaak hoor je niet dat iemand iets voor DE KAT ZIJN KUT gedaan heeft? Nou dan.
aaah zover had ik nog niet nagedachtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DLL = Dynamic Link Library
Maar dat valt dus best een beetje tegen
Welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kat is verzamelnaam voor poes en kater
bok is geen verzamelnaam voor geit en bok
Het dynamische er aan is dat je in je programma op runtime die functie er in plakt , als het ware. Dus dynamisch. Dus als de functie in de dll aangepast wordt (door ms bv), hoeft niet elk bedrijf die dat ding gebruikt voor hun pakket je een geupdate versie van hun pakket te leveren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DLL = Dynamic Link Library
Maar dat valt dus best een beetje tegen
ach mij doet t geen pijnquote:
Oh, daar weet ik dus 0,0 vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het dynamische er aan is dat je in je programma op runtime die functie er in plakt , als het ware. Dus dynamisch. Dus als de functie in de dll aangepast wordt (door ms bv), hoeft niet elk bedrijf die dat ding gebruikt voor hun pakket je een geupdate versie van hun pakket te leveren.
Op zich dus een voordeel.
Nu nog een manier op de dll zonder herstart te kunnen updaten, wat nu niet gedaan wordt omdat er misschien al programma's geladen zijn die het gebruiken. Ik zou zeggen killen die hap, of op een soort hold zettten, maar zo makkelijk is dat niet. Wat nu als een programma 100 records inleest en we updaten de dll toevallig bij record 50. Dan zou ie de eerste 50 opnieuw moeten doen, hoe detecteer je dat?
Leuk he, programmeren
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:25 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ya2dH0-TJ_Y
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef Pheno het volgende:
Deze dan: http://www.youtube.com/watch?v=lyjq9RJ-_yM
Ik kijk nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Een mini met 300pk motor, gaat dat hard
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=SMhCDvzr3nY![]()
![]()
Is dat leuk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
Een oudje: http://www.youtube.com/watch?v=lVYIAV1YTYU
dáárom wil ik ook mijn groot rijbewijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Anders maak je even donuts met een vrachtwagen
mwoa dan vond ik die van mij eigenlijk beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
Een oudje: http://www.youtube.com/watch?v=lVYIAV1YTYU
Ik vond het toendertijd humor. Een voorloper van de all your base are belong to us hypequote:
Dat was ie ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa dan vond ik die van mij eigenlijk beter
Hoe gaat het daarmee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
dáárom wil ik ook mijn groot rijbewijs![]()
Knap is het minimaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is ook tof
http://nl.youtube.com/watch?v=-LFUVGaasAc
Ja, aanzienlijk knapper dan een strike of een paar op rijquote:
Al telt deze weer niet als strikequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, aanzienlijk knapper dan een strike of een paar op rij
Nee, maar dat boeit ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al telt deze weer niet als strike
Och, soms moet je watquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Ynske het volgende:
dat jullie daar tijd voor hebben
ik kan mezelf daar echt niet voor achter de computer houden om youtube te gaan afstruinen, kom dr eigenlijk bijna nooit
Moet je eens tijd voor maken, je ziet daar echt supergave dingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Ynske het volgende:
dat jullie daar tijd voor hebben
ik kan mezelf daar echt niet voor achter de computer houden om youtube te gaan afstruinen, kom dr eigenlijk bijna nooit
moet nog tijd maken voor:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eens tijd voor maken, je ziet daar echt supergave dingen
ik word meestal getipt door een maat van me trouwens
Knap hoorquote:
Deze had ik net ook al gepost, het blijft mijn favo http://youtube.com/watch?v=nHgv2IN6TjAquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind 'm wel lollig, van YMCA.
Het schijnt een kinderserie op de franse tv te zijn. Best lollig eigenlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap hoordat moet toch een enorme hoop werk zijn?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:41 schreef Pheno het volgende:
Deze had ik net ook al gepost, het blijft mijn favo http://youtube.com/watch?v=nHgv2IN6TjA
Die eekhoorn is tof. En de dodo'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7F1hWD4N330
deze bedoelde ik eerder
Wel tof eigenlijk, dat dat gewoon hetzelfde klinkt als wat hij probeert te reddenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in bier.
Nou, dat is dan 1-0quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:02 schreef Pheno het volgende:
Ik wil geen bier
ja ja ik ga al, met je verongelijkte PIquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in bier.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ja ik ga al, met je verongelijkte PI
Ah mooi, dan heb ik er dus net 2 voor mezelf gehaald. Of jah, mss dat JD er nog eentje wilquote:
JD heeft net nieuw. Dus lekker voor jezelfquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah mooi, dan heb ik er dus net 2 voor mezelf gehaald. Of jah, mss dat JD er nog eentje wil
Probeer ik ook eens mee te denken..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD heeft net nieuw. Dus lekker voor jezelf.
Dank je!quote:
Die komt wel op!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah mooi, dan heb ik er dus net 2 voor mezelf gehaald. Of jah, mss dat JD er nog eentje wil
En, ik was je net voor. Spiegelbeeld zijnde.quote:
Niksquote:
oh jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En, ik was je net voor. Spiegelbeeld zijnde.
Het is je vergeven. Omdat mijn lange blonde manen zo heerlijk naar amandel ruikenquote:
Ik kwam niet bij van het lachenquote:
ja, en omdat je mijn schizofreniteitskwartetje in de war schopt. Boer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Omdat mijn lange blonde manen zo heerlijk naar amandel ruiken.
Sorry. Utrechtkwast.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en omdat je mijn schizofreniteitskwartetje in de war schopt. Boer.
Ja! Ehh !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Kuukske het volgende:
Oh goodie. Verjaardagen. Daar ben ik ook zo goed in.
"stadskind" had me misschien nog kunnen kwetsen, maar dit..quote:
Ik krijg hier nu live even een opfriscursusje wiskunde. Want wat is een priemgetal ook alweer. Maar nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja! Ehh !
jij hebt er 2 priemgetallen in zitten
Maar ikke lekker drie![]()
![]()
![]()
Het was een ingevingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
"stadskind" had me misschien nog kunnen kwetsen, maar dit..
godverquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu live even een opfriscursusje wiskunde. Want wat is een priemgetal ook alweer. Maar nu weet ik het weer.
verschrikkelijk, van die waar je niet naar toe wiltquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Kuukske het volgende:
De conclusie moet dus luiden dat je eigenlijk 2 jaar te oud bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu live even een opfriscursusje wiskunde. Want wat is een priemgetal ook alweer. Maar nu weet ik het weer.
Ik heb de barst geplakt. Ik weet het nu weer! Maar ja, ik had een 4 als eindcijfer voor Wiskunde A. Ik bedoel... ik ben zo A-Wiskundig als de pest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
godverMijn spiegelbeeld, wat DOE je??!!
Ja, heerlijk. Kijk jij ook altijd op je klok?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:19 schreef Pheno het volgende:
verschrikkelijk, van die waar je niet naar toe wilt
Twee jaar te jong, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De conclusie moet dus luiden dat je eigenlijk 2 jaar te oud bent.
Ik ben zo oud als ik me voel. Op dit moment is dat 16 met de Heideroosjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De conclusie moet dus luiden dat je eigenlijk 2 jaar te oud bent.
Dat geeft nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb de barst geplakt. Ik weet het nu weer! Maar ja, ik had een 4 als eindcijfer voor Wiskunde A. Ik bedoel... ik ben zo A-Wiskundig als de pest.
Wie heeft jou iets over priemgetallen verteld?quote:
Dat valt op en dan ben je ineens heel onbeleefdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Kijk jij ook altijd op je klok?.
Als ze twee jaar te oud is, zou ze uit '87 stammen. Da's heul geen priemgetal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie heeft jou iets over priemgetallen verteld?
Knapquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef Ynske het volgende:
Dit hebben 2 medestudenten van mij tijdens t afstuderen gemaakt
Ik tel zelf binnensmond af...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt op en dan ben je ineens heel onbeleefd
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ze twee jaar te oud is, zou ze uit '87 stammen. Da's heul geen priemgetal.
Als ze nou twee jaar te jong is, dan zou ze uit '83 stammen. Voila.
Dat ben ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat valt op en dan ben je ineens heel onbeleefd
Dan heb jij gelijk! Ik ging uit van de laatste twee cijfers van het geboortejaarquote:
Christus leefde eerder dan mijn overgrootmoederquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb jij gelijk! Ik ging uit van de laatste twee cijfers van het geboortejaar.
ra raquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
aan mijn geboortejaar kon je dat verschil overigens niet zien
Het is een gavequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Kuukske het volgende:
God dat jullie dat uit jullie hoofdjes kunnen.
Dat is wat tegenwoordig in het onderwijs verzuimd wordt. Straks krijgen we debielen die 1 +3 op hun mobieltje gaan uitrekenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:26 schreef Kuukske het volgende:
God dat jullie dat uit jullie hoofdjes kunnen.
Daarvoor heb ik mijn mobieltjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Kuukske het volgende:
1973?quote:
Mja ik ben er sowieso niet goed in, dus ik laat rekenen wel voor wat het is. Laat mij maar lekker talen spreken en een gave hebben voor immens snel typen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wat tegenwoordig in het onderwijs verzuimd wordt. Straks krijgen we debielen die 1 +3 op hun mobieltje gaan uitrekenen. Heus, dat is dichter bij dan je denkt. Ik moet in een winkel gaan werken. Wat je mensen DAAR niet kan oplichten....
Geen vrouw zijn heeft ook zo zijn charmesquote:
cool, ik doe meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Kuukske het volgende:
Laat mij maar lekker talen spreken
SMSen met mensen op een verjaardag, die niet op een verjaardag zijn, is ook leuk. En de tijd gaat snel! Maar meestal ben ik altijd op leuke verjaardagenquote:
Ja, jullie hebben een piemel. Die hek nie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen vrouw zijn heeft ook zo zijn charmes
Jij komt niks tekort qua uitstulpingen, dus bek houwequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben een piemel. Die hek nie.
*Voelt. Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij komt niks tekort qua uitstulpingen, dus bek houwe
quote:
ow nie gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef JDude het volgende:
Zeg Fles, ga je je geboortejaar nou nog bevestigen?
Qu!quote:
Mooi, ben ik weer gerustgesteld.quote:
Hij zat hier zo te zwoegen en te rekenen die jongen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef JDude het volgende:
Mooi, ben ik weer gerustgesteld.
Och gussie metussie metochquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij zat hier zo te zwoegen en te rekenen die jongen.
Niet zo lelijk grappig doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Och gussie metussie metoch1979 had ook gekund though
Die had ik al weggestreept omdat ik je ouder inschatte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Och gussie metussie metoch1979 had ook gekund though
grappig? Ik? Ik ben het holostratotype van een Doodsaaie GeitenWollenSokkenLul. Ik ben niet grappigquote:
Ik voel me anders minstens zo jong, kuttekopquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Die had ik al weggestreept omdat ik je ouder inschatte.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me anders minstens zo jong, kuttekop
quote:
dus ja, ik ben net zo oud als jullie samen bij mekaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel me anders minstens zo jong, kuttekop
Wat spreek je zoal Kuukske?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Kuukske het volgende:
Laat mij maar lekker talen spreken
Engels, Frans zou ik spreken maar dat moet bijgeschaafd worden en Duits. Een beetje. En Bredoas.quote:
Ik heb het meeste ook pas later ontdekt heur, met van die kurzusjes van de boekwinkelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:59 schreef Kuukske het volgende:
Tfoe. Knap heur. Ik wou dat ik meer kon, maar ik kreeg niet in meer les op de middelbare school/MBO.
Exact.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Latijn is vooral handig als je Italiaans of Spaans gaat leren
Niet om het als taal te kunnen, maar dat je weet waar dingen vandaan komen. Niet alleen woorden, maar ook structurele concepten als naamvallen, conjugaties, declinaties, dat soort shit.
Ik heb als koerier naar menig land gereden, en probeer een Spanjaard maar eens uit te leggen dat die siësta van ze een heel grappig concept is, maar ze toch écht zelf met DHL zijn overeengekomen dat er voor 14.00 geleverd zou wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, ze merken toch wel dat je een buitenlaner bent. maar als je het om te beginnen PROBEERT om hun taal te spreken, dan heb je al heel wat gewonnenMaar zeker in de wat minder straigtforward landen is het gewoon handen-voetenwerk en boerenverstand hoor
ja, en dat is dan Zoo Coolquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Exact.
Och, en laatst keek ik een of andere slechte thriller waarin op de muur van een gebouw een tekst stond die ik toevallig ook uit het blote hoofd wist te vertalen.
't zijn de kleine dingen die het doen.... *neuriet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
van zoiets moet je ook kunnen genieten hoor
Nou ja, je wijst wat op je horloge, je maakt wat stennis, en werkt het niet, dan werkt het niet. Pech hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb als koerier naar menig land gereden, en probeer een Spanjaard maar eens uit te leggen dat die siësta van ze een heel grappig concept is, maar ze toch écht zelf met DHL zijn overeengekomen dat er voor 14.00 geleverd zou worden.
Ze hebben het vast niet létterlijk zo opgevat, maar ik was wel van m'n zooi af.
Haha, ik spreek Utregsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ehmm Nederlands, Engels, Duits, Frans en Pools, goed. En Russisch en Italiaans, matig.
Is me ook wel eens overkomen ja... nouja, dan ging ik toch lekker drie uur liggen pitten in de cabine? De baas betaalde wel hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, je wijst wat op je horloge, je maakt wat stennis, en werkt het niet, dan werkt het niet. Pech hoor
Man, ik heb mijn laatste utregse werkdaggie gehad vandaag, start maandag in Beverwijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloezzzzzzzzzz Gheyl wief
Hoe ist?
Ik kom die ouwe van je nog weleens tegen in wielrennerstopics en zo
nou pcies, en situatie opgelostquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Is me ook wel eens overkomen ja... nouja, dan ging ik toch lekker drie uur liggen pitten in de cabine? De baas betaalde wel hoor.
Goeiigheidquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man, ik heb mijn laatste utregse werkdaggie gehad vandaag, start maandag in Beverwijk
Die ouwe het ook een baon gevonden
Het gaat goei![]()
Oent Oe?
(is je msn stukkig of hebbie me niet meer? )
Ku!quote:
Ku ligt reeds op bed met d'r boek, maar ik zal de groeten doen!quote:
Slingerze, rikkiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga wel bijna pitten heur, morgen half 8 de busGa weer een slingertje maken
boek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ku ligt reeds op bed met d'r boek, maar ik zal de groeten doen!
Bloes!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, ik spreek Utregs
Haaaai flessie
KutKuquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ku ligt reeds op bed met d'r boek, maar ik zal de groeten doen!
N ou nou. Meestal komt ze wel aardig over hoorquote:
quote:
Guysquote:
ik ben geen guyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Guys![]()
Jaaaa ik zag het... 2 minuten
Maarrrruh ik heb er zin an
Zijn jullie er ook te vinden ?
Dan kom je maar in de lounge in slaap vallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Ik moet nog ff afkicken van mijn dagje, hyperen heet dat
Goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vond het wel stoerig klinken![]()
Hoest met poessie???
Trustequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik ben doodop. mn bed toch amar eens in
Ff kijken foor wanneer er nog kaartjes zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Guys![]()
Jaaaa ik zag het... 2 minuten
Maarrrruh ik heb er zin an
Zijn jullie er ook te vinden ?
Is dat nieuwe spellingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ff kijken foor wanneer er nog kaartjes zijn
Moet rust houden hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
Slaapkop.
Laterzquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga dus maar even boodschappen doen,
tot laters
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn wat was het daar druk. Ik ga later nog wel een keer
Laat ze dan lekker allemaal in de file naar Frankrijk gaan staanquote:
Ohhquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag ja
alleen die games niet
Heb je er al iets van meegekregen?quote:
volgens mij kan je beter bij het Neptunus stadion wonen dan bij de Kuip hoorquote:
ohja, niet aan het werkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:41 schreef qu63 het volgende:
Ynske, weet je hoe laat het Honkbal op tv komt vandaag?
Of ben je niet aan het werk?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:23 schreef Ynske het volgende:
moggeh
zo tijdvoor de boodschappen
en dan door naar Lisse
Dat was ik ook aan het denkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Bevalt het een beetje qu, om tegen jezelf te lulle![]()
Heb je 'm al uit Leonieke?quote:
Al twee keerquote:
volgens mij kan je beter niet in Rotterdamquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij kan je beter bij het Neptunus stadion wonen dan bij de Kuip hoor
Gelukkig gaat ie niet aan het kwartettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Erg he, die zouden ze een biertje moeten gevenquote:
Allang al natuurlijkquote:
Ja, zolang ik niets doe gaat het. Morgen een stuk fietsen en kijken wat dat voor reactie geeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:59 schreef leonieke het volgende:
Alles goed, marc? Voel je je al beter?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat ie niet aan het kwartetten
Hoi jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ja hoi.
nee, best saaiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:45 schreef Bluezz het volgende:
en als ik het zeg is het weer stilquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, best saai
maar het leeft nu wel weer hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |