Nou ja, je wijst wat op je horloge, je maakt wat stennis, en werkt het niet, dan werkt het niet. Pech hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb als koerier naar menig land gereden, en probeer een Spanjaard maar eens uit te leggen dat die siësta van ze een heel grappig concept is, maar ze toch écht zelf met DHL zijn overeengekomen dat er voor 14.00 geleverd zou worden.
Ze hebben het vast niet létterlijk zo opgevat, maar ik was wel van m'n zooi af.
Haha, ik spreek Utregsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ehmm Nederlands, Engels, Duits, Frans en Pools, goed. En Russisch en Italiaans, matig.
Is me ook wel eens overkomen ja... nouja, dan ging ik toch lekker drie uur liggen pitten in de cabine? De baas betaalde wel hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, je wijst wat op je horloge, je maakt wat stennis, en werkt het niet, dan werkt het niet. Pech hoor
Man, ik heb mijn laatste utregse werkdaggie gehad vandaag, start maandag in Beverwijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloezzzzzzzzzz Gheyl wief
Hoe ist?
Ik kom die ouwe van je nog weleens tegen in wielrennerstopics en zo
nou pcies, en situatie opgelostquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Is me ook wel eens overkomen ja... nouja, dan ging ik toch lekker drie uur liggen pitten in de cabine? De baas betaalde wel hoor.
Goeiigheidquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man, ik heb mijn laatste utregse werkdaggie gehad vandaag, start maandag in Beverwijk
Die ouwe het ook een baon gevonden
Het gaat goei![]()
Oent Oe?
(is je msn stukkig of hebbie me niet meer? )
Ku!quote:
Slingerze, rikkiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga wel bijna pitten heur, morgen half 8 de busGa weer een slingertje maken
boek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ku ligt reeds op bed met d'r boek, maar ik zal de groeten doen!
Bloes!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, ik spreek Utregs
Haaaai flessie
KutKuquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ku ligt reeds op bed met d'r boek, maar ik zal de groeten doen!
N ou nou. Meestal komt ze wel aardig over hoorquote:
quote:
Guysquote:
ik ben geen guyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Guys![]()
Jaaaa ik zag het... 2 minuten
Maarrrruh ik heb er zin an
Zijn jullie er ook te vinden ?
Dan kom je maar in de lounge in slaap vallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Ik moet nog ff afkicken van mijn dagje, hyperen heet dat
Goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vond het wel stoerig klinken![]()
Hoest met poessie???
Trustequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik ben doodop. mn bed toch amar eens in
Ff kijken foor wanneer er nog kaartjes zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Guys![]()
Jaaaa ik zag het... 2 minuten
Maarrrruh ik heb er zin an
Zijn jullie er ook te vinden ?
Is dat nieuwe spellingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ff kijken foor wanneer er nog kaartjes zijn
Moet rust houden hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
Slaapkop.
Laterzquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga dus maar even boodschappen doen,
tot laters
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn wat was het daar druk. Ik ga later nog wel een keer
Laat ze dan lekker allemaal in de file naar Frankrijk gaan staanquote:
Ohhquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag ja
alleen die games niet
Heb je er al iets van meegekregen?quote:
volgens mij kan je beter bij het Neptunus stadion wonen dan bij de Kuip hoorquote:
ohja, niet aan het werkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:41 schreef qu63 het volgende:
Ynske, weet je hoe laat het Honkbal op tv komt vandaag?
Of ben je niet aan het werk?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:23 schreef Ynske het volgende:
moggeh
zo tijdvoor de boodschappen
en dan door naar Lisse
Dat was ik ook aan het denkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Bevalt het een beetje qu, om tegen jezelf te lulle![]()
Heb je 'm al uit Leonieke?quote:
Al twee keerquote:
volgens mij kan je beter niet in Rotterdamquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij kan je beter bij het Neptunus stadion wonen dan bij de Kuip hoor
Gelukkig gaat ie niet aan het kwartettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Erg he, die zouden ze een biertje moeten gevenquote:
Allang al natuurlijkquote:
Ja, zolang ik niets doe gaat het. Morgen een stuk fietsen en kijken wat dat voor reactie geeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:59 schreef leonieke het volgende:
Alles goed, marc? Voel je je al beter?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat ie niet aan het kwartetten
Hoi jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
Ja hoi.
nee, best saaiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:45 schreef Bluezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |