Och gussie metussie metochquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij zat hier zo te zwoegen en te rekenen die jongen.
Niet zo lelijk grappig doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Och gussie metussie metoch1979 had ook gekund though
Die had ik al weggestreept omdat ik je ouder inschatte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Och gussie metussie metoch1979 had ook gekund though
grappig? Ik? Ik ben het holostratotype van een Doodsaaie GeitenWollenSokkenLul. Ik ben niet grappigquote:
Ik voel me anders minstens zo jong, kuttekopquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Die had ik al weggestreept omdat ik je ouder inschatte.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me anders minstens zo jong, kuttekop
quote:
dus ja, ik ben net zo oud als jullie samen bij mekaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel me anders minstens zo jong, kuttekop
Wat spreek je zoal Kuukske?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Kuukske het volgende:
Laat mij maar lekker talen spreken
Engels, Frans zou ik spreken maar dat moet bijgeschaafd worden en Duits. Een beetje. En Bredoas.quote:
Ik heb het meeste ook pas later ontdekt heur, met van die kurzusjes van de boekwinkelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:59 schreef Kuukske het volgende:
Tfoe. Knap heur. Ik wou dat ik meer kon, maar ik kreeg niet in meer les op de middelbare school/MBO.
Exact.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Latijn is vooral handig als je Italiaans of Spaans gaat leren
Niet om het als taal te kunnen, maar dat je weet waar dingen vandaan komen. Niet alleen woorden, maar ook structurele concepten als naamvallen, conjugaties, declinaties, dat soort shit.
Ik heb als koerier naar menig land gereden, en probeer een Spanjaard maar eens uit te leggen dat die siësta van ze een heel grappig concept is, maar ze toch écht zelf met DHL zijn overeengekomen dat er voor 14.00 geleverd zou wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, ze merken toch wel dat je een buitenlaner bent. maar als je het om te beginnen PROBEERT om hun taal te spreken, dan heb je al heel wat gewonnenMaar zeker in de wat minder straigtforward landen is het gewoon handen-voetenwerk en boerenverstand hoor
ja, en dat is dan Zoo Coolquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Exact.
Och, en laatst keek ik een of andere slechte thriller waarin op de muur van een gebouw een tekst stond die ik toevallig ook uit het blote hoofd wist te vertalen.
't zijn de kleine dingen die het doen.... *neuriet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
van zoiets moet je ook kunnen genieten hoor
Nou ja, je wijst wat op je horloge, je maakt wat stennis, en werkt het niet, dan werkt het niet. Pech hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb als koerier naar menig land gereden, en probeer een Spanjaard maar eens uit te leggen dat die siësta van ze een heel grappig concept is, maar ze toch écht zelf met DHL zijn overeengekomen dat er voor 14.00 geleverd zou worden.
Ze hebben het vast niet létterlijk zo opgevat, maar ik was wel van m'n zooi af.
Haha, ik spreek Utregsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ehmm Nederlands, Engels, Duits, Frans en Pools, goed. En Russisch en Italiaans, matig.
Is me ook wel eens overkomen ja... nouja, dan ging ik toch lekker drie uur liggen pitten in de cabine? De baas betaalde wel hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, je wijst wat op je horloge, je maakt wat stennis, en werkt het niet, dan werkt het niet. Pech hoor
Man, ik heb mijn laatste utregse werkdaggie gehad vandaag, start maandag in Beverwijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloezzzzzzzzzz Gheyl wief
Hoe ist?
Ik kom die ouwe van je nog weleens tegen in wielrennerstopics en zo
nou pcies, en situatie opgelostquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Is me ook wel eens overkomen ja... nouja, dan ging ik toch lekker drie uur liggen pitten in de cabine? De baas betaalde wel hoor.
Goeiigheidquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man, ik heb mijn laatste utregse werkdaggie gehad vandaag, start maandag in Beverwijk
Die ouwe het ook een baon gevonden
Het gaat goei![]()
Oent Oe?
(is je msn stukkig of hebbie me niet meer? )
Ku!quote:
Slingerze, rikkiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga wel bijna pitten heur, morgen half 8 de busGa weer een slingertje maken
boek?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ku ligt reeds op bed met d'r boek, maar ik zal de groeten doen!
Bloes!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, ik spreek Utregs
Haaaai flessie
KutKuquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ku ligt reeds op bed met d'r boek, maar ik zal de groeten doen!
N ou nou. Meestal komt ze wel aardig over hoorquote:
quote:
Guysquote:
ik ben geen guyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Guys![]()
Jaaaa ik zag het... 2 minuten
Maarrrruh ik heb er zin an
Zijn jullie er ook te vinden ?
Dan kom je maar in de lounge in slaap vallenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Ik moet nog ff afkicken van mijn dagje, hyperen heet dat
Goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vond het wel stoerig klinken![]()
Hoest met poessie???
Trustequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik ben doodop. mn bed toch amar eens in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |